הכל על חנות וירטואלית - בלוג מקצועי- בניית חנות וירטואלית, שיווק, קידום מחירים ועוד

28
דצמ

כיצד לבנות חנות אינטרנטית שתגרום לגולשים לחזור אליה?

האינטרנט עשה מהפכה בחיינו בעשרים השנים האחרונות, כיום אם אין לך נוכחות אינטרנטית אתה למעשה מפסיד המון לקוחות פוטנציאלים וספק רב אם העסק שלך יכול
המשך לקרוא
13
דצמ

מה הן הפלטפורמות המומלצות לבניית אתר חנות?

בזכות השגשוג של המסחר האלקטרוני, שגשוג שמורגש היטב לא רק בארצות הברית ואירופה, לא רק במזרח הרחוק אלא גם כאן בישראל, יזמים רבים מביעים עניין
המשך לקרוא
13
דצמ

למה עדיף לתת למומחה לעסוק בבניית חנות וירטואלית באינטרנט, ולא לבנות אתר בעצמכם?

אנשי עסקים, יזמים, משקיעים, בעלי חנויות שכונתיות ועסקים שונים – רבים מאלה כבר הבינו שעתיד המסחר הולך בנתיב אחד, בניית חנות וירטואלית באינטרנט. יש כאלה
המשך לקרוא
13
דצמ

מתי בניית חנות באינטרנט עדיפה על מסחר באיביי?

סקר מעניין שבוצע לאחרונה מגלה כי בין 80 ל-90 אחוזים מהאוכלוסייה בארץ לא רק נחשפו לאפשרות של רכישת מוצרים באינטרנט אלא גם ביצעו רכישה אחת
המשך לקרוא
13
דצמ

5 סיבות להקים חנות אינטרנטית למי שיש לו חנות פיזית בישראל

חנות פיזית יכולה בהחלט להיות עסק מצליח, אפילו משגשג. אבל גם אם יש לכם חנות משגשגת (ובוודא אם היא לא הכי משגשגת), אין זאת אומרת
המשך לקרוא
13
דצמ

היתרונות של בניית חנות אינטרנטית

פעם, אנשים היו עורכים את קניותיהם בכיכר העיר, שם עמדו השווקים המקומיים. לאחר מכן, החלו להתפתח אזורים מסחריים שהיו למעשה חנויות רחוב למיניהן. השלב הבא
המשך לקרוא
13
ספט

טריק איך להגדיל את האחסון בג'ימייל לפנות נפח ב-2 דקות

טריק איך לפנות שטח בג'ימייל – Gmail גוגל הגדילו לעשות והיו הראשונים שנתנו אימייל עם נפח אחסון ענק, וכך משכו את כולם להשתמש בשירות, כאסטרטגיה
המשך לקרוא
8
אוג

מדריך וידאו עריכה מהירה מספר רב של מוצרים במג'נטו פרימיום

במדריך זה אסביר כיצד לבצע עריכה של תכונות מוצר תיאור, ספק, אחריות הכל בתוך דקה על מאות מוצרים האתגר בניהול מוצרים רבים הוא גדול אם
המשך לקרוא
21
פבר

מדריך הגדרת מוצר חדש / מבצע כולל תוית

להלן 2 מדריכי וידאו אחד להגדרת מוצר כחדש ואחד להגדרת מוצר במבצע 1- במדריך זה נלמד להגדיר מוצר כמוצר חדש הדבר שימושי מאוד גם להגדלת
המשך לקרוא
14
פבר

מדריך יצירת מועדון לקוחות מחירון סוחרים סיטונאים וכדו

המדריך מתאים אם אתם רוצים לעשות מחירים שלא כולם רואים אלא קבוצות מיוחדות גם אם מדובר בלקוחות VIP או לקוחות גדולים כגון סיטונאים סוחרים  וכדו
המשך לקרוא