דגשים לבניית חנות וירטואלית שמותאמת באופן מיטבי לסמארטפון

הזמנים השתנו ועמם גם המציאות. אנו עדים למגמה לפיה כל החיים שהיינו רגילים אליהם עד כה שינו צורה ונראה שלאור התפתחותה של הטכנולוגיה ולצדה, השתלטותו המוחלטת של האינטרנט על העולם, מה שלא באינטרנט לא קיים. המצב הזה, בין אם נרצה ובכך ובין אם לא, הוא מצב נתון ויש להתמודד עמו בתבונה, במיוחד כשמדובר על העולם הכלכלי והעסקי.

בעלי עסקים קטנים ומנהלי חברות ענק, הבינו שכדי להתקדם כולם מוכרחים לפרסם את עצמם גם  באינטרנט ויתרה מכך (ואולי אף חשוב יותר) – למכור באינטרנט. אנשים מחפשים היום תוכן זמין, מהיר ונגיש והחיפוש האינטנסיבי אחר מידע מקיף כאן ועכשיו, או במילים אחרות החיפוש אחר אושר אקספרס, הוליד את חנויות המסחר הדיגיטליות.

בארץ פופולריים הן אתרי מכירות מקומיים והן חנויות מקוונות בינלאומיות. כך למשל חנויות וירטואליות בישראל מאפשרות לגולשים לרכוש מוצרים ו/או שירותים דרך האינטרנט אונליין, מבלי שהם צריכים לצאת מהבית, לעמוד בפקקים, להמתין בתורים בקופה ולחזור הביתה את אותה דרך מפרכת.

הצרכנים, ששמחו לשתף פעולה עם המהפכה, החלו לרכוש יותר ויותר באינטרנט וכך קרה מצב שבו אחוז הקניות דרך האינטרנט עלה בקצב מסחרר והותיר את החנויות הפיזיות כמעט בלתי רלוונטיות. אמנם, לא די בכך שתהיה לך חנות ווירטואלית, אתה מוכרח לוודא שאותה חנות אכן מותאמת גם לסלולר ובכתבה הבאה נסביר לך בדיוק מה הדרך הנכונה לבניית חנות כזו.

לתכנן מראש ולהגדיר מטרות

השלב הראשון, כמו בכל מיזם חדש, הוא לתכנן. תאפיין את העסק שלך, תגדיר מראש מה המטרות והיעדים שלך, מה אתה רוצה למכור, מי קהל היעד שאליו אתה פונה ובאילו זירות יהיה הכי חכם לשווק את אותה חנות. רק אחרי שהגדרת את כל אלו תוכל לצאת לדרך ולהעביר את משימת הביצוע לחברה לבניית אתרים ו/או , על מנת שאלו יוכלו לטפל במלאכת התכנות,  העיצוב והקופירייטינג.

רספונסיביות זה שם המשחק

כדי שחנות המכירות הווירטואלית שלך תהיה מותאמת לסמארטפון היא צריכה להיות רספונסיבית. כלומר, אתר שמתאים את עצמו לכל סוג התקן דיגיטלי ובכלל זאת: לפטופ, מחשב נייח, סמאטרפון, טאבלט וכיוצא בזה. מדובר על התאמה של הטקסטים, העיצובים, הגדלים והמיקומים של כולם ביחד, כך שכל מי שייכנס לחנות המקוונת שלך יוכל לצפות בתוכן בלי בעיה, לקבל את המסרים שאתה רוצה להעביר וכמובן, לקנות בזמן אמת.

חוויית משתמש (UX) מצוינת!

חוויית המשתמש מורכבת מהרבה מאוד גורמים, כאשר המשותף לכולם הוא השאלה עד כמה נוח ונעים לגולש באתר שלך או במקרה שלנו, בחנות המכירות הווירטואלית שלך.

זה אומר שהחנות חייבת להיות מותאמת לכל התקן ובפרט לסמארטפון, העיצוב והקופי צריכים להיות ברורים, מזמינים וקוהרנטיים, המוצרים ו/או השירותים מופיעים בצורה ברורה, טופס ההזמנה מפורט אך לא מסורבל, סל הקניות נגיש וכך הלאה.

ככל שחוויית המשתמש בחנות שלך תהיה טובה יותר, כך עולים הסיכויים שקונים פוטנציאליים שייכנסו אלייך יבחרו לרכוש ומכאן הדרך להגדלת ההכנסות והרווחים תפתח לרווחה.

לא ניתן להגיב.

  mega888