למה עדיף לתת למומחה לעסוק בבניית חנות וירטואלית באינטרנט, ולא לבנות אתר בעצמכם?

אנשי עסקים, יזמים, משקיעים, בעלי חנויות שכונתיות ועסקים שונים – רבים מאלה כבר הבינו שעתיד המסחר הולך בנתיב אחד, בניית חנות וירטואלית באינטרנט. יש כאלה שנושאים את עיניהם למסחר אל מול לקוחות מחו"ל ויש כאלה שמעדיפים להתרכז בשוק המקומי. יש מקום גם לזה וגם לזה. אבל מעבר להחלטה בדבר הקמת חנות וירטואלית צריך לשאול את השאלה מה עדיף – האם לעסוק בבניית החנות באופן עצמאי או לבנות אתר באמצעות מומחה הבקיא בכך? אנו סבורים שהתשובה ברורה. כיום, אין מקום לחובבים. אך לא נפריח טענה בלא לבסס אותה על עובדות מהשטח.

להצליח היכן שאחרים טעו

לא כל אתר חנות שנבנה אי פעם גם הצליח למשוך קהל. בדיוק כפי שעל כל אתר מצליח יש עשרות אתרים כושלים, על כל חנות מקוונת פעילה ומוצלחת יש גם כמה וכמה חנויות שכשלו ונסגרו. עם השנים, נצבר אצל המומחים הידע החשוב לא רק לגבי בניית אתרי חנויות מצליחים אלא גם לגבי הטעויות שהובילו חנויות לא מצליחות לדרך לא נכונה. בעסקים, לא תמיד יש הזדמנות נוספות להצליח ועדיף ככל האפשר להימנע מטעויות מיותרות. כאשר בוחרים בניית חנות וירטואלית באינטרנט, כאשר בוחרים שבניית חנות מקוונת תתבצע על ידי מומחה, נמנעים מלא מעט טעויות. תיקון של טעיות קיימות יהיה הרבה יותר יקר לעומת הימנעות מטעות מלכתחילה.

בניית חנות וירטואלית באינטרנט בעיצוב שמוכר יותר

גם מי שיש לו ידע בסיסי בעיצוב אתרים ובשפות תכנות לא מבין עד הסוף את המורכבות של בניית חנות וירטואלית באינטרנט (בין אם מדובר בחנות קטנה עם מוצרים בודדים, או חנות וירטואלית למוצרי תינוקות שיש בה מאות מוצרים שונים). המורכבות הזאת איננה נשענת רק על כך שיש צורך בשפות תכנות, בקודי עיצוב. המורכבות הזאת מבוססת גם על כך שנדרש עיצוב אסתטי שיוביל למכירות מכסימליות. מומחים לבניית חנויות מסוג זה יודעים היטב כיצד לעצב את החנות באופן שימשוך את העין. המומחים יודעים כיצד להעניק לגולשים חוויית קניה מוצלחת כזאת שתמנע מהם לעזוב במהירות. יתר על כן, חווית קניה המבוססת על חנות מעוצבת היטב תביא יותר לקוחות חוזרים. ובאינטרנט, המשמעות של עסק מצליח הוא שהשמועה עושה לה כנפיים במהירות. על כך לקוח שבע רצון יגיעו בהמשך לקוחות נוספים ששמעו טובות על החנות.

חנות רספונסיבית, תואמת סלולר

מומחה הבקיא בתכנון אופטימלי ובנייה של חנות מקוונת ישכיל לשלב בחנות כל מה שצריך. למשל, מערכת רספונסיבית. בניית חנות וירטואלית באינטרנט מסוג זה פועלת היטב בכל מכשירי הקצה המקובלים. חנות שכזאת תתפקד באופן מושלם גם באינטרנט נייד וגם באינטרנט נייח. אתר שכזה ייראה היטב ובלי עיוותים גם במסכים הקטנים של הסלולר וגם בצגי המחשב הרגילים ובטאבלטים. מכיוון שהסחר הולך לכיוון הסלולרי, אסור לוותר על כך. בנוסף, מומחה של ממש ידע כיצד לקדם את החנות גם ברשתות החברתיות.

להקל על תפעול החנות השוטף

אין זו מלאכה קלה להקים חנות מג'נטו, אף כי מדובר בפלטפורמה מעולה. עדיף להטיל את המלאכה בידיו של מומחה שידע לרתום את נקודות החוזק של הפלטפורמה הזאת, המשמשת בין היתר את מיטב החנויות המקוונות בעולם. מומחה ידע לעצב את החנות באופן מושלם, בלי להטמיע תבניות אפויות למחצה. מומחה ידע להטמיע באופן מושלם את מערכת הגבייה. בנוסף לכל זאת, תכנון ופיתוח אתר המכירות על ידי מומחה הבקיא בכך יאפשר לבעל החנות תפעול מיטבי ונוח מאוד. בצורה כזאת, מצפה לבעל החנות או לעובד שמתפעל את החנות באופן שוטף מלאכה קלה – בניהול ההזמנות, בהוספת מוצרים חדשים, בהסרת מוצרים לא רלוונטיים, בעדכון מבצעים ובשימוש במועדוני לקוחות.

לא ניתן להגיב.

  mega888