ישנם 2 גישות מובילות בתחום בניית חנות וירטואלית

  • קוד פתוח – מערכות המופצות לתשתית לפיתוח (התשתית מופצת חינם, עליה יש לפתח)
    יתרונות: חדשנות,מודולים ושדרוגים,גמישות,עיצובים,עדכונים זמינים,בין לאומיות
    חסרונות: בעיות אבטחה,עלויות פיתוח גבוהות,אין אחריות על הקוד,חוסר תמיכה, חוסר שירות
  • קוד מסחרי – מערכות שהקוד שלהן פותח מ-0 ע"י חברה ובבעלות החברה
    יתרונות: אחריות,שירות,תמיכה,מחיר,יציבות
    חסרונות: תלות ביכולות החברה,קצב עדכון וחידוש,מוגבלות ידע, חוסר גמישות,

יתרונות קיווי על פני המתחרים

בקיווי אנו מספקים שילוב של היתרונות של הקוד הפתוח  כוח של 17,000 מוחות מתכנתים, מעצבים מקדמי אתרים ושירות ליווי ותמיכה מחברה ישראלית, עם היתרונות של הקוד המסחרי יציבות אחריות ושירות

יתרונות קיווי על פני קונימבו אישופ

 

מספר יתרונות קיווי הנובעים מהמערכת ושיטת העבודה

קיווי מביאה שילוב חדשני ומרענן לשוק הישראלי מצד אחד משווקת בצורה בלעדית את מג'נטו פרימיום המערכת הטובה בעולם שלחברה ישראלית אין יכולת להתמודד עם הרמה, האיכות והחדשנות, ומצד שני ברבע מעלויות פיתוח בהשוואה למערכת הקרובה ביותר מג'נטו בקוד הפתוח, כך שאתם נהנים מהטוב ביותר ברבע מחיר.

דוגמאות ליתרונות של קיווי

  1. מחיר חודשי פיקס – בקיווי אנו לא מגבילים לכמות מוצרים, לא מחייבים על תוספות ובמחיר עלכן בחישוב כולל המחיר הכי אטרקטיבי בשוק
  2. הכל כלול  – אנו מציעים לכם חבילת הכל כלול וחוסכים לכם התרוצצויות  בין חברות אשראי, סליקה, וחשבוניות אוטומטיות  ולאחר מכן בתמיכה ותקלות הכל מול גורם אחד
  3. התוספות כלולות – אצלנו כל התוספות מובנות במערכת ואנו לא מגבילים לקוחות להשתמש בהם בכפוף לתשלום נוסף
  4. מערכת דיוור – בקיווי אתם מקבלים מערכת דיוור כולל תבנית עיצוב מובנת לדיוור , וזאת ללא כל תשלום לחברה חיצונית כגון רב מסר
  5. מספר אתרים – לכם תהיה האפשרות לנהל מספר רב של אתרים, שפות, בעיצובים שונים בדומיינים שונים תחת ממערכת ניהול אחת
  6. הרשאות – תוכלו להקנות כמה רמות הרשאות שתרצו , לעובדים מסויימים רק על תוכן, לעובדים אחרים רק על ההזמנות ועוד, ללא הגבלה בצורה גמישה
  7. עיצוב חכם – מעבר לעיצוב שיהיה ברמה הגבוהה ביותר הוא יכיל פינקצויות מתקדמות כסטנדרט,תפריטים רחבים עם תמונות, הרשמה לניוזלייטר, מסננים מובנים, וכלי קידום
  8. בלוג – בעיצובים החדשים שלנו תקבלו בלוג מובנה עם מערכת ניהול מלאה

מה מקור היתרונות של המערכת ?

1- קידמה וחדשנות – המערכת שלנו מג'נטו פרימיום היא המערכת היחידה המתחדשת על בסיס יומי ומופצים שיפורים ושדרוגים שיווקיים וניהוליים, וזאת בזכות כוח אדם העצום (סה"כ כ 35,000 בעלי מקצוע מכל העולם) שעובדים עליה לשיפורה, בנוסף אחת לכמה חודשים משתחררת גרסה מתקדמת מלאה.

2- שירות ותמיכה בישראל – קיווי מאפשרת לך להינות מכל העולמות מצד אחד מערכת בין-לאומית הכי מתקדמת בעולם ומצד שני שירות ואחריות של חברה ישראלית, שירות כתוב או טלפוני בהתאם לדרישתך, מאגר מדריכי וידאו, בלוג עם כל הכלים להצליח , עדכונים בפייסבוק ובמערכת הניהול שלכם ועוד..

2- מבחר עיצובים – מה תעדיפו? פגישות רבות עם מעצב בכדי שיגיע לכיוון שהתכוונתם או אולי לבחור מ- 3000 עיצובים ברמה בין לאומית שמיוצרים בכל יום ע"י 7500 מעצבים ומוצעים למכירה, אנו מאמינים שבכדי שתהיו מרוצים עליכם לראות ולהתרשם מראש ולבחור את היפה והמתאים ביותר , בשיטה זו תוכלו לבחון את העיצוב כמכלול לפני ביצוע עסקה וידע בדיוק מה הוא יקבל. דוגמה-למאגר  מאגר נוסף

2- טכנולוגיה עצובית  – עיצוב זה מראה בלבד, טכנולוגית עיצוב זה עיצוב המשלב פונקציונליות ההופכת אותו למרשים, ידידותי ונוח הרבה יותר מעיצוב "יבש", כמו לדוגמה סרגל קטגוריות שיכול להכיל תמונות, יכול להתגלגל מטה, או חנות וירטואלית המכילה בלוג מובנה עם יצוג בעמוד ראשי, דוגמה נוספת מעבר עכבר מעל תמונת מוצר יציג אלמנטים עיצובים כגון תמונת מוצר נוספת, מחיר, לשונית מבצע, עמוד תשלום קצר וחכם, רספונסיביות מלאה בדומה לאפליקציות חדשות,ועוד….

3- עדכונים ושדרוגים – חברות רבות בעולם מתפרנסות מיצירת שדרוגים למערכת כך שבמידה ויש לך עניין להוסיף שדרוג, תוכל לעשות זאת ברמה גבוהה ובזול ובמהירות דוגמה לאפשרויות שדרוג ניתן להציץ כאן זה מקום אחד מתוך עשרות מקומות לשדרוגים..
חברה עם מערכת ישראלית לא יכולה לספק אפילו מאית מהאפשרויות שמערכת מג'נטו תאפשר.

4- אפשרות התפתחות – עסק לא יכול לשון על שמריו, אם עוד שנה תרצה לפרוץ לשוק הבין לאומי, או להציג מוצרים בEBAY וגם לסנכרן מלאי..? חברה עם מערכת ישראלית לא תוכל לספק לך שירותים כאלו גם אם תשלם לה עשרות אלפי שקלים…מפני שללמוד את הצרכים ייקח לה חודשים.

5- קידום אורגני – כל חברות בניית אתרים מספרים שהמערכת שלהם "מותאמת לגוגל"…מעניין..נשאל את עצמנו 2 שאלות האם מה שהיה לפני חצי שנה במנוע של גוגל זה מה שרלוונטי להיום? חד משמעית התשובה היא לא! האם חברות בניית אתרים מעסיקים מומחים לקידום אורגני בכדי לשפר ולהתעדכן? ברור שלא! (למה שיעשו כן? גם ככה לקוחות לא יודעים להבחין בהבדלים)
לעומת זאת חברות ליצירת שדרוגים למערכת מג'נטו ברמה בין לאומית עוסקים קבוע בשיפורים ושדרוגים בכדי להציעם למכירה, אז יש חברת בניית אתרים שיכולה להתמודד עם כזה קצב? לדוגמה…אם תשאלו ספק חנויות וירטואליות בישראל לגבי האפשרות לבנות לכם מודול כזה או כזה הוא יגיד לכם שלא ניתן….ואם במקרה היה לכם מזל והוא מוכן לעשות זאת וקיבלתם הצעת מחיר של 60,000 ש"ח הוא יספק לכם אותו לאחר חצי שנה של פיתוח, וכן…זה לא יכלול שדרוגים עתידיים.

 

חסכון בכסף וזמן

ניתן לסכם כי היתרון המשמעותי ביותר הוא ל"קבל הרבה יותר בהרבה פחות" הרבה יותר אפשרויות להצלחה, קידמה כלי שיווק, בהרבה פחות זמן ופחות כסף.

קיווי יחד עם עוד 12 חברות בין לאומיות השקיעה 5 שנים לשדרג לפתח להוסיף כל מה שנדרש בכדי שיהיה לכם את הכי טוב ללא השקעה כספית, כאשר העסקה פשוטה אתם חוסכים כסף רב והשקעה רבה על פיתוח ומשלמים על התאמה בלבד לצרכים שלכם ומנגד אנו זוכים בכם כלקוחות מרוצים לתקופה ארוכה כך שכולנו מרווחים, מערכת מג'נטו פרימיום איננה קוד פתוח ולאחר שתקבלו את האתר הוא ישב על אחסון ייעודי  מהיר במיוחד ומאובטח.

רשימת יתרונות טכנולוגיים במערכת שלנו מג'נטו פרימיום להלן רשימת תכונות חלקית

השוואה בניית חנות וירטואלית - מג-נטו-2

 

לשם השוואה חברת קונימבו, חברת אישופ אי-שופ ודומיהם עובדים על מערכת קוד סגור שהם פיתוחו וכל תוספת שידרוג או פיתוח שתרצו הם יצטרכו לפתח במיוחד עבורכם ולא יתאפשר להם לקנות מחו"ל שדרוגים למערכת שלהם.

איך עשינו זאת?

קיווי חנויות וירטואליות ביחד עם 12 חברות בחו"ל, פיתחה מערכת פרימיום המבוססת על מערכת קוד פתוח MAGENTO ששייכת לחברה הגדולה בעולם EBAY ונרכשה ב 200,000,000 מאתיים מליון דולר..ואת המערכת הזאת אתם מקבלים בתשלום על התאמה בלבד.

מרגע ש איביי קנו את המערכת היא משודרגת על בסיס יומי, לשם כך אי-ביי בחרה בשיטה של הפצה של המערכת כקוד פתוח לכל דורש לשם שדרוג ושיפור לכן היא המערכת המובילה בעולם ומתעדכנת על בסיס קבוע , אף חברה בישראל לא יכולה להדביק את הקצב לא היום ולא עוד עשור.
כמה נתונים..
היום מעל 17,000 מתכנתים בעולם בחברות שונות עובדים על שדרוג ושיפור המערכת, מעל 13,000 מעצבים למערכת עיצובים, 3500 אנשי קידום אורגני משפרים את מנגנון הקידום האורגני של המערכת..ועוד כולם מתפרנסים מלספק למערכת הזאת הובלה.

בכל מקרה אנו מאחלים בהצלחה בכל שתבחרו !

 

לא ניתן להגיב.

  mega888