היתרונות של בניית חנות אינטרנטית

פעם, אנשים היו עורכים את קניותיהם בכיכר העיר, שם עמדו השווקים המקומיים. לאחר מכן, החלו להתפתח אזורים מסחריים שהיו למעשה חנויות רחוב למיניהן. השלב הבא באבולוציה של המסחר הייתה הקמתם של מרכזי קניות ענקיים – הקניונים. אבל כיום? כיום ברור כי העולם מתקדם והדבר הבא הוא ללא ספק בניית חנות אינטרנטית. לנו זה ברור, אך יתכן שלא לכולם זה כך. לכן נסביר להלן מהם היתרונות המרכזיים שמחכים לכל מי שרוצה לנצל הזדמנות מצוינת.

בניית חנות אינטרנטית – חיסכון אדיר בהוצאות

אין ספק שכל עסק וכל חנות שרוצים לפתוח מצריכים כסף. השאלה היא – כמה כסף? גם בניית חנות באינטרנט מצריכה משאבים, אך אין ספק שהללו הרבה יותר צנועים ביחס להקמת כל עסק אחר. למשל, הקמת חנות וירטואלית לא מחייבת רישוי עסקים בדומה לחנות רגילה. רישוי שכזה מצריך זמן אך גם לא מעט כסף. כמו כן, אין צורך לשכור חנות, להשקיע בצוות עובדים גדול, אין צורך בשטחי מדף, בהעסקת קופאיות או קופאים. ברור כי אין כל צורך להשקיע בשיפוץ של חנות וכן לא צריך להשקיע משאבים בחיפוש מקום מתאים (עניין חיוני ביותר בהקמת עסק רגיל, שאיננו מתנהל אונליין). אז חיסון בהוצאות, בכסף ובזמן – יש. אבל זה עוד לא הכל.

כל הארץ בכף ידך

בכל עסק רגיל, שאיננו מתנהל באינטרנט, קיימת בעיה מובנית של נגישות. אנו לא מדברים כאן על נגישות עבור לקוחות מוגבלים בתנועה, עבור נכים, עיוורים וכיוצא בזה. אנו מדברים על נגישות בכלל, נגישות שמגבילה את כמות הלקוחות הפוטנציאליים. נבהיר את הדברים – פתיחת חנות אינטרנטית יכולה לאפשר לכם למכור לכל לקוח, ולא משנה היכן הוא נמצא. גם אם אתם יושבים במושב נידח בצפון הארץ, אין לכם בעיה, אתם נגישים לכולם. ללקוח שמגיע לאתר שלכם לא משנה מהיכן אתם. אם אתם מוכרים בשמים, למשל, או מוצרי כתיבה או כל דבר נפוץ אחר, כנראה לא יגיעו אליכם מרחוק אם יש לכם חנות רגילה. הלקוחות יגיעו רק מהסביבה הגיאוגרפית הסמוכה. בחנות מקוונת – מגיעים אליכם מכל מקום, לפעמים אפילו מחו"ל. זהו יתרון חשוב נוסף, אבל גם זה איננו הכל.

הרבה יותר קונים – באינטרנט

כאשר אתם שוקלים בניית חנות אינטרנטית, יתכן ותרצו להשוות זאת עם חנות רגילה מבחינת היקפי מסחר. במוצרים מסוימים, כגון ירקות ופירות, עדיין מרבית האנשים יעדיפו לבצע רכישה לא מקוונת. אבל ביותר ויותר מוצרים אחרים, המכירות באינטרנט משגשגות. חנות אלקטרונית באינטרנט, אפילו חדשה, אם היא מתופעלת באופן מקצועי, מוכרת הרבה מאוד, גם לעומת עסק דומה שאיננו ווירטואלי. נפח הקניות באינטרנט גדל בהתמדה והדבר מגיע, בלי שמץ של ספק, על חשבון העסקים שאינם מקוונים.

זה קל ופשוט

אם יש משהו שעשוי להרתיע יזמים חדשים מלהיכנס לתחום המכירות הווירטואליות זה ההיבט הטכנולוגי. אמנם, בראשית הדרך חנויות מסוג זה היו קשות לתפעול אבל הדברים השתנו. לא רק הניהול עצמו מתבצע בצורה פשוטה וכמעט אינטואיטיבית אלא גם בניית החנות עצמה. יש כיום פלטפורמות שמאפשרות בניית חנות אינטרנטית מקצועית במהירות, ביעילות ובחוכמה. בחברות כאלה, כדוגמת קיוי הישראלית, פיתחו את החזון לפשטות באופן מעורר הערצה. חשוב לציין שהפשטות בתפעול איננה בשום פנים באופן פשטות בנראות ובעיצוב. חנות מקוונת במיטבה תהיה מאוד יפה למראה, מאוד נוחה עבור הגולש ומאוד ידידותית למשתמש. עם אפשרות למכירת כל מוצר, מכל מקום ובכל זמן (עשרים וארבע שעות ביממה) – אין ספק שזהו הצעד הנכון למכירות כיום.

לא ניתן להגיב.

  mega888