5 סיבות להקים חנות אינטרנטית למי שיש לו חנות פיזית בישראל

חנות פיזית יכולה בהחלט להיות עסק מצליח, אפילו משגשג. אבל גם אם יש לכם חנות משגשגת (ובוודא אם היא לא הכי משגשגת), אין זאת אומרת שלא כדאי לכם להבין יותר לגבי הקמת חנות אינטרנטית. הקמת חנות שכזאת יכולה להיות החלטה עסקית נבונה וכדי להבהיר את העניין אספנו 5 סיבות שיסבירו לכם מדוע.

הקמת חנות אינטרנטית למיצוב חדשני יותר

צריך להיות עיוורים וחרשים בכדי לא להכיר בעובדה כי אפשרות של מכירה דרך אתר מכירות באינטרנט תופסות מקום יותר ויותר מרכזי במסחר – הן הקמעונאי ואפילו זה הסיטונאי. אך לא רק זוהי הסיבה לבעלי חנויות פיזיות להקים חנות אונליין. אפילו אם נתעלם מהאפשרות למכור באינטרנט, עצם העובדה שיש לכם גם חנות פיזית וגם חנות מקוונת (שיכולה לשמש גם כאתר ייצוגי) הופכת את הפעילות העסקית שלכם לחדשנית. לכל עסק חשוב כיום להיתפס כחדשני יותר, כמתקדם. כי מי שלא מתקדם ברוח הזמן למעשה דורך במקום ואפילו מתדרדר אחורנית. בעולם טכנולוגי, מי רוצה להיחשב לדינוזאור? בטח שלא אתם.

מעט הוצאות – יותר הכנסות

כבעלי עסקים וחנויות פיזיות, אין לנו ספק שכאשר אתם קוראים את המילים הללו אתם רואים לא רק חדשנות אלא גם מקור להוצאות. אז נכון, ללא ספק פתיחת חנות אינטרנטית כרוכה בהוצאות, אבל זה כמעט עניין של מה בכך. אין כל מקום להשוואה בין עלות פתיחה של חנות פיזית נוספת לבין עלות הקמת חנות וירטואלית. זכרו – הקמת חנות באינטרנט לא מחייבת אתכם להשקיע בשכירות נוספת, אין הוצאות ארנונה, לא צריך כמעט עובדים נוספים (אם בכלל). לעומת הגידול בהכנסות שצפוי לכם, ההוצאות בטלות בשישים. אם יש לכם ספק, כדאי לכם לקרוא יותר על השגשוג הנוכחי במסחר המקוון. לא תצטרכו לטרוח הרבה כדי להבין את הנקודה שלנו לגבי זה שכדאי לשלם על חנות וירטואלית מחיר שעולה להקים אותה.

משאבי ניהול מינימליים

ישראל נחשבת למדינה מאוד מתקדמת מבחינה טכנולוגית. הרעיון של חנויות וירטואליות בישראל נטמע היטב וכל אדם שני כבר נוהג לבצע רכישות באינטרנט כדבר שבשגרה. אבל עבור בעל חנות פיזית חשוב להדגיש כי החנות המקוונת מצריכה ממנו משאבי ניהול מינימליים. חנויות מסוג זה מתופעלות באופן כמעט אוטומטי. המערכת עצמה היא זו שמקבלת את פניו של הלקוח, מציעה לו מוצרים, מספרת לו על יתרונות ומספקת שפע של מידע. המערכת יודעת גם לבצע גבייה (בכרטיס אשראי, כמובן, או באמצעות פייפל). יש צורך במעט מאוד עבודה ואת זה קל מאוד לבצע מאחורי הקלעים, בפלטפורמת התפעול. הטיפול בסחורה והמשלוח, מדי פעם עדכון של החנות ושינויי עיצוב או הוספת מוצר כזה או אחר – זה כל מה שצריך לעשות ותוך זמן קצר לומדים לעשות זאת בקלילות.

כך פונים ללקוחות חדשים

יש לכם לא מעט לקוחות שמגיעים לחנות הפיזית שלכם? מצוין. אבל אין לנו ספק שאתם תהיו האחרונים שיתנגדו למכור עוד, ללקוחות חדשים. בניית חנות אלקטרונית תאפשר לכם תיכף ומיד לפנות לעוד לקוחות, מהם רבים שכלל לא שמעו עליכם לפני כן ובוודאי שלא היו מגיעים לעולם אל החנות שלכם. באינטרנט אין משמעות למיקום ולמרחק. עבור מי שקונה דרך הנייד, בטבלט או דרך המחשב שבבית, ממש לא משנה היכן נמצא מנהל החנות.

זוהי הסינרגיה במיטבה

עוד סיבה מצוינת להקמת חנות אינטרנטית – זוהי סינרגיה במיטבה. משמעות המילה, שתמיד השלם המוצלח יהיה גדול מסך חלקיו. החנות המקוונת תוכל לקדם את החנות הפיזית והחנות הפיזית תקדם את החנות המקוונת – במודעות, במוניטין וכמובן, גם במכירות.

לא ניתן להגיב.

  mega888