פותחים חנות מקוונת בקלות גם בלי להבין בתכנות

עד לשנים האחרונות, הקמה של חנות הצריכה השקעה ניכרת בכסף ובזמן. הקמה של חנות הצריכה ביצוע עבודת רגליים רצינית בכדי למצוא את המקום הרצוי, הלוקיישן המתאים. בנוסף, היה צריך לבצע שיפוץ של החנות, להיעזר בעיצוב פנים, להזמין הררי סחורה ולסדר את כל המדפים. כיום, הדברים עובדים אחרת מכיוון שאפשר לחסוך כל זאת ופשוט – להקים חנות מקוונת. בשלב זה, יתכן בהחלט שאתם מוכנים לשקול את העניין אבל חוששים מכיוון שאין לכם מושג בתכנות, בשפות המחשב, בעיצוב אתרים וכיוצא בזה. מסתבר שלא צריך לחשוש. אפשר בהחלט להקים חנות אונליין גם אם אין לכם מושג בשפת ++C, שפת ג'אווה, HTML או CSS.

לפתוח חנות מקוונת על בסיס קוד פתוח

אין ספק שהמסחר המקוון שובר כל הזמן שיאים חדשים. המסחר כיום מגיע לסכומי עתק ולכן – לא פלא שרבים רוצים להצטרף להצלחה ולפתוח חנות מקוונת משלכם. בתחילת הדרך, כאשר המסחר האלקטרוני היה רק בחיתוליו, רק שחקנים גדולים יכלו להקים עסק אונליין. היה צורך לשכור מתכנתים ואנשי מחשבים כישרוניים שישבו שעות על גבי שעות וימים על גבי ימים בכדי לכתוב את הקוד לעיצוב אתר שהוא חנות ראויה לשמה. אבל אם שמעתם דבר מה על מהפכת הקוד הפתוח, יהיה לכם קל להבין כיצד הפכה הקמת החנות באינטרנט להרבה יותר פשוטה.

אם פעם הקמת אתר אינטרנט הייתה אפשרית למביני דבר בלבד, בשלב מסוים הגיעו האתרים מבוססי הקוד הפתוח כגון ג'ומלה או וורדפרס, ואפשרו לכל מי שרוצה בכך להקים בלוג מדהים או אתר נפלא. היה זה רק עניין של זמן עד שתהיה זמינה גם חנות וירטואלית קוד פתוח. והיופי שבכך הוא שזה מאפשר לכל אחד, עם קצת רצון וקצת יוזמה, לנצל את ההזדמנות ולהקים עסק משגשג בקלות מפתיעה.

כל מה שצריך בשביל להתחיל למכור

חברת קיווי חרטה על דגלה את הרעיון של הקמת חנות מקוונת איכותית תוך שימוש במיטב הפלטפורמות הקיימות. ללא כל קושי יכולים בחברה לתכנן ולהקים חנות וירטואלית בעברית על בסיס קוד פתוח, על בסיס פלטפורמות יוצאות מהכלל כמו magento או אפילו תוך שימוש ברשת החברתית פייסבוק.

ולא רק את פיתוח ועיצוב החנות לוקחת על עצמה קיווי, עבור לקוחותיה שהם יזמים חרוצים. ניתן לקבל שירות מושלם הכולל אחסון האתר פלוס חיבור לחברת האשראי ולמעשה – ממש כל מה שצריך בכדי להתחיל למכור. גם אם אין לכם שמץ של מושג בתכנות, תקבלו חנות שמקושרת לניתוח הנתונים של גוגל (גוגל אנליטיקס). כך תהיה לכם כל הסטטיסטיקה שאתם צריכים לגבי התעבורה באתר, מספר המבקרים, מהם המוצרים המבוקשים וכיוצא בזה. ניהול של עסק מעולם לא היה קל ופשוט כל כך.

נצלו את הכוח של הרשת החברתית

כיצד ניתן לקדם בקלות כל חנות מקוונת באשר היא? מסתבר שגם זוהי מלאכה קלה למי שמוכן להבין כיצד להשתמש טוב יותר ברשת החברתית. מיטב העסקים המשגשגים מנהלים כיום חנות וירטואלית בפייסבוק. גם את החנות שלכם תוכלו לנהל תוך קיום ממשק מלא לרשת החברתית. בצורה כזאת, תוכלו לקדם את החנות שלכם בזכות שיתופים של לקוחות, של רוכשים, של ממליצים. תוכלו להציע הטבות ללקוחות שמשתפים, שמגיבים שמסמנים לכם "לייק". בדיוק כפי שלא צריכים להבין יותר מדי במחשבים ובפיתוח קוד כדי לנהל דף פייסבוק יעיל, כך תוכלו מהר מכפי שאתם חושבים לקבל חנות משלכם, עם מערכת פשוטה להבנה שתשמש אתכם לתפעול שוטף ולמכירות נאות.

לא ניתן להגיב.

  mega888