לעבוד קשה ולקבל על זה שכר זה חשוב ונחמד, אבל בשבילי הסיפוק האמיתי זה לקבל לקוח מרוצה, לקוח מרוצה שווה המון
גם לעסק הוא גם חוזר וגם מביא חברים…. לכן אנו כמותו עושים המון כדי להביא את הלקוח לריצוי. ומתי לקוח באמת מרוצה? בעת המשא ומתן ? זה לא נחשב כי הוא מרוצה ממה שהצליח להוציא אבל הוא לא באמת יודע מה הוא יקבל…ברגע שראה חלק מהתוצר? זה נחמד אבל לא מספיק…בשבילי לקוח מרוצה זה לקוח שקיבל את הפרויקט שלו בזמן ובאיכות שהוא מצפה לה ואף יותר מכך, אז… מיכאל הוא לקוח שעשה לי שבוע שמח כי לאחר שקיבל את התוכנה (שומר הכסף- תוכנת תזרים מזומנים) ראה אותה בדק אותה ובעת שהוא מכין לי את הצ'ק האחרון שלפתי את האייפון ותיעדתי את הרגע שהוא מחייך – בשבילי זה שווה יותר מכסף! אז יש את תוכנת שומר הכסף ויש את מה ששווה יותר מכסף :- )
כתובת האתר http://www.m-k.org.il
לא ניתן להגיב.