כיצד למכור יותר מהחנות הוירטואלית הקיימת שלך?!

לקוחות רבים בעלי חנות וירטואלית קיימת שואלים אותי כיצד ניתן להגדיל את המכירות בחנות.
לעתים החנות הווירטואלית שלהם הוקמה כבר לפני מספר שנים ואיפה שהו הגיעה למיצוי, מחזורים קבועים  הוצאות קבועות , רווחים קבועים.
אז אני נשאל מה כבר ניתן לעשות בכדי להגדיל את המכירות בחנות הווירטואלית?
ישנם דרכים רבות להגדלת מכירות ולכול עסק צפויים להיות
דרכים שונות שיתאימו לו, לכן אלמד אתכם מספר דרכים ואתם תבחרו מה שעשוי להתאים לעסק שלכם.


כלים בסיסיים

1- הגדלת מלאי מוצרים ללא מלאי – חפשו מה עשוי לעניין את הלקוחות שלכם ודאגו להציע אותו באתרכם, לא צריך להחזיק מלאי כל מה שצריך זה למצוא ספק (עדיף ישראלי) מקביל עם מוצרים משלימים למוצרים שלכם ולבצע עמו עסקת עמלות מכירה אתם תמכרו את מוצריו הוא יספק וייתן אחריות, צורת עבודה זו פשוטה ביותר ומוכרת בכמה שמות כגון אפילייט פרוגרם (תוכנית שותפים) כמובן חשוב לבחור שותף טוב שידאג לספק את המוצרים בזמן ויספק שירות טוב ללקוחותיכם.

תופתעו כמה זה יגדיל לכם את המכירות מצד אחד זה מעשיר את החנות שלכם במבחר רב יותר של מוצרים וכך יקדם אתכם בגוגל ומבחינת לקוחותיכם הם  ישמחו לקבל סל מוצרים מלא במקום אחד ולא להתרוצץ בין חנויות שונות, מעבר לכך זה יצור נאמנות.

2- בידול ושירות עודף – מצאו בידול יחוד שאותו אתם יכולים לספק הדבר יכול להתבטא ע"י מתן שירות עודף – לדוגמה משלוחים מיוחדים (מהירים במיוחד), מוצרי קופה , אפשרות להציע את המוצר שלכם כמתנות עם הקדשה וברכה למקבל – כמובן הכול מוכן באתר רק למלא לסל ולקבל… בכדי לא להעמיס הצעות אלו יופיעו רק בסוף ליד סל הקניות ולא בשאר האתר.

3- הוסיפו מניע לפרסם אתכם – הלקוחות שלכם ישמחו לפרסם אתכם במידה ויקבלו משהו אפילו הנחה של 3 שקלים בתשלום תדרבן אותם לפרסם אתכם היום הדבר מאוד פשוט באמצעות הרשתות החברתיות כל גולש יכול לפרסם את החנות שלכם למאות חברים שלו בפייסבוק, כיצד עושים זאת? מאוד פשוט מוסיפים תוסף למערכת שמציע לגולשים לפסם אתכם ולקבל קוד קופון הנחה, הדבר יעזור במיוחד אם יהיה לכם שילוב של חנות בפייסבוק ששם הגולשים יוכלו להתרשם מהמוצרים ואף לבצע שם רכישה

כלים מתקדמים

1- תתחרו בעצמכם – צרו חנויות מקבילות לשלכם עם עיצוב שונה כתובת שונה ומיתוג (שם עיצוב ,סלוגן וכו) שונה.
דבר זה יכול להתנהל בצורה נכונה ותקינה בתנאי שתנהלו את 2 החנויות מאותה מערכת ניהול ולא תצטרכו לנהל שתי חנויות זה יגרום לבלגן ואף בעיות עם מלאים מע"מ וכדו.
באמצעות שיטה זו תוכלו לספק פתרונות ושירותים ללקוחות שונים ברמות מחיר שונות וכן ברמות שירות שונות וכך תוכלו להיות מובילים בתחום וכן להופיע מספר רב של פעמים בתחפושת שונה, מי שיחפש חנות וירטואלית בתחום שלכם ימצא בגוגל גם את האתר שלכם וגם את האתר של המתחרה שלכם שהוא למעשה שלכם…

רצוי מאוד לעשות פער משמעותי ול"מצב" מלשון "מיצוב"  את  החנויות בפערים משמעותיים כלומר אחת תשדר יוקרה מקצועיות ומחירים בהתאם , והשניה זולה עמוסה ומעוצבת בהתאם…שתהיה ללקוחות אפשרות הבחירה ושהלקוח ירגיש שבחר מה שטוב לו
בעניין העיצובים תוכלו להציץ במבחר עיצובים לחנות וירטואלית

2- שפה נוספת – אתם יודעים שפה נוספת? עליתם מרוסיה או יש לכם עובדת דוברת ערבית? מצויין! אפשר להוסיף לחנות שלכם שפה נוספת ולתת פתרון לקהל יעד חדש

ד"א…
בנקודה זו תוכלו להבין עד כמה משמעותי הפער בין בניית חנות וירטואלית באינטרנט שנראית מרשימה לחנות לא מאורגנת ועמוסה , גם אם המחיר זול החנות המקצועית והמרשימה תמכור הרבה יותר..

חנות וירטואלית של קיווי תומכת באפשרות לניהול מספר חנויות מאותה מערכת ניהול כולל בשפות שונות, מחירים שונים עיצוב שונה וכדו..

 


לא ניתן להגיב.

  mega888