איך לקדם חנות וירטואלית בתוצאות של גוגל?

דאגנו לתהליך מוצלח של בניית חנות וירטואלית מקצועית וטובה והיא אף נראית מצוין, עכשיו צריך שלא רק אנחנו נכיר אותה. אחד המקורות המשמעותיים להביא לקוחות לחנות הוא מנוע חיפוש.

מנוע החיפוש המוביל כיום הוא Google, במידה ונהיה מקודמים בו (כלומר נופיע בין התוצאות הראשונות בעמוד הראשון), נזכה לכניסות רבות של לקוחות פוטנציאליים רבים שחיפשו מוצרים כמו שאנו מספקים.

כיצד ניתן לקדם את האתר בגוגל ?

מקדמי אתרים רבים יספרו לכם סיפורים רבים ….כל דבר שיצדיק את העבודה שהם עושים, לא חלילה שלא מגיע להם תשלום אבל הם מנסים לצייר איזו הילה קסומה או מדע סודי ששייך רק להם. אני אומר- תבקש כסף על עבודתך ואין צורך שתצייר אותה כ "אלגוריתמים שונים ומשתנים וכדו…" משפטים שמטרתם להפחיד את הלקוח ולהביא אותו למקום של אני לא יכול לעשות זאת ולכן אשלם לגאון שמולי.

אני אומר שקידום חנות בגוגל זה מאוד פשוט וגם אוכיח

לפני שנתחיל עם הדרכים לקדם חשוב להבין מהו גוגל, ואתן הסבר בצורה של אנלוגיה …

זקן השבטגוגל למעשה הוא "זקן השבט" האדם הכי זקן בשבט שמכיר ויודע מי טוב בכל דבר ואז ממליץ עליו, אותו זקן השבט מכיר את הרופא הכי טוב, הנגר הכי טוב, התופרת הכי טובה וכן הלאה… עכשיו כאשר אנו רוצים שזקן השבט ימליץ עלינו הוא צריך להיות משוכנע מעל כל ספק שאנו אכן הדבר הטוב ביותר בתחומינו.

אותו זקן שבט לא ממהר להמליץ ואף בוחן כל פעם מחדש האם אנשי המקצוע שהמליץ עליהם עשו עבודה טובה? האם הם עדיין הטובים בתחומם או שיש מישהו חדש בשכונה? זקן השבט לא רוצה לטעות, כולם סומכים עליו ולכן הוא ממש מקפיד.

עכשיו נחזור לגוגל…

גוגל ממליץ על האתרים הטובים ביותר בתחומם (בין אם יש לכם אתר חדשות או אתם מוכרים בחנות וירטואלית בגדים או חנות וירטואלית למוצרי תינוקות), אפשר לעבוד עליו ולהיות לכמה ימים ראשון בתוצאות… אבל אם לא מגיע לך אז אתה תהיה שם רק כמה ימים. בדומה לזקן השבט, לאחר ההמלצה יש מי שמיד חוזר אליו עם תלונות "מדוע המלצת לי על הנגרייה הזאת כטובה בתחומה? יש לה מבחר קטן ואף מחיריה גבוהים!"

בדומה לכלה שהחתן לא ראה אותה אלא רק ביום חתונתה עם חצי קילו איפור…תמיד ביום שלמחרת היא תתעורר בלי האיפור והוא יראה מה קיבל..

אז איך בכל זאת להיות ראשון בגוגל?

בשביל להיות בין הראשונים בגוגל, תעשו מה שצריך כדי להיות באמת טובים, הכינו תוכן איכותי ורלוונטי לקהל היעד שלכם, תוכן שבאמת עשוי לעניין אותם ולא תוכן עבור "גוגל" ודווקא כאן נכנס היתרון המשמעותי שלכם על פני מקדם אתרים חיצוני, מי יותר ממכם יודע? מה מעניין את הקהל שלכם? מי יותר מקצועי ממכם בתחום שלכם?

הקפידו להוסיף תוכן מעניין ומעודכן אחת לשבוע, תוכן ענייני, מרתק ומקצועי, חשוב לשים בעמוד הראשי תחילת אותו מאמר, בכדי שגוגל ידע להגיע אליו במהירות ובקלות.

קוד האתר חייב להיות יעיל ותקין, האתר צריך לתת חוויה טובה ללקוח – כלומר האתר יעלה מהר ויכיל תמונות רלוונטיות ומעניינות.

מה הכלי החזק ביותר שגוגל בודק אם האתר מעניין?

בחינה של כמה זמן משתמש נשאר אצלך בעמוד מהרגע שגוגל הפנה אותו אליך …אם גוגל העביר אליך גולש ,הגולש נכנס ראה את העמוד וחזר שוב לגוגל "קיבלת נקודה שחורה" ככל שיש יותר נקודות כך תרד בדירוג… עכשיו נראה אתכם, איך אפשר לעבוד עליו עם בדיקה שכזאת?

לחילופין אם הגולש שהה אצלך 3 דקות חזר לגוגל ונכנס לאתר אחר ושהה בו 5 דקות הוא כבר יהיה טוב יותר בעיני גוגל …

השעה 11 בלילה יש מאסטר שף בדקות האחרונות אני רוצה לראות מי זוכה לכן אני פורש כאן 🙂

מוצרי קופה – כלי להגדלת מכירות ב חנות וירטואלית

בניית חנות מקצועית במחיר אטרקטיבי!
מלא את פרטיך - ומומחים שלנו יצרו עמך קשר לבניית האתר בתוך שלושה ימי עסקים!

  • כולל עיצוב מדהים + לוגו!
  • מותאם לטבלט ולסלולר
  • דומיין ותיבות דואר במתנה.
  • חנות בפייסבוק
  • ללא הגבלת מוצרים
התקשרו עכשיו - 03-6051212

בניית חנות וירטואלית קיווי מובילה בכלי קידום מקצועיים מובנים

לא ניתן להגיב.

  mega888