כל הסיבות להעדיף הקמת חנות אינטרנטית על פני חנות רגילה

אם אתם רוצים להקים עסק, אתם בהחלט לא לבד. רבים כמוכם רוצים לפתוח עסק מצליח אבל רק מעטים מעזים. אם אתם באמת רוצים להצליח, הגיע הזמן להפסיק להסס ולהתחיל לפעול. כיום זה פשוט מתמיד, מפני שלא צריך לקחת סיכונים המלווים הקמת חנות רגילה. כאשר מחליטים להקים חנות אינטרנטית הסיכון הרבה יותר קטן אבל פוטנציאל ההכנסות – הרבה יותר גדול.

פותחים חנות אינטרנטית בהשקעה נמוכה

כדי להוביל חנות אינטרנטית להצלחה, כדי להגיע למחזור מכירות נאה, יש צורך להשקיע זמן. גם כסף נחוץ להשקיע, אבל, וזהו אבל גדול, יש צורך בהשקעה נמוכה למדי כדי להקים חנות באינטרנט. המקצוענים של קיווי יכולים להסביר לכם כל מה שתצטרכו לדעת לגבי האפשרויות שעומדות בפניכם ועלויות שיראו לכם שגם אתם יכולים.

יש בכם תשוקה להצליח? אל תחכו למחר. הכינו את כל השאלות שמעניינות אתכם (לדוגמא – האם יש לתחזוקת חנות וירטואלית מחיר שצריך לשלם כל חודש, או שאלות אחרות בסגנון) חשבו על כל סוגי השירותים שתצרו לקבל, כגון בחירת פלטפורמת מכירות רצויה, הטמעת מערכת לסליקה כספית מאובטחת, תמיכה וליווי כדי שהעסק יצליח וכיוצא בזה. נציגי קיווי יסבירו לכם את הכל, כדי שגם המיזם שלכם יתחיל ברגל ימין, בהשקעה נמוכה בהרבה לעומת הקמת עסק רגיל כמו חנות רגילה למכירת אופנה, חנות מוצרים לבית, חנות רגילה לממכר משחקים וכיוצא בזה.

בלי תחזוקה, בלי שיפוצים

לא רק הקמה של חנות אינטרנטית נעשית במחיר נמוך להפליא. גם התחזוקה והתפעול נעשים ללא קושי ובמחיר שהוא שבריר לעומת תפעול של עסק קיים. בניית חנות אינטרנטית יוצרת עבורכם עסק שלא צריך לשפץ, לא צריך לצבוע, לא צריך לתחזק כמו חנות רגילה. אמנם גם חנות מקוונת לא נשארת כפי שהיא כל הזמן, אבל התחזוקה נעשית בקלות רבה, בכמה הקשות על המקלדת או על העכבר. הוספת של מוצרים חדשים, סידור מוצרים באופן שונה, העברת עדכונים ללקוחות – את כל אלה עושים בקלות באמצעות פלטפורמה טובה של חנות מקוונת. את הכל ניתן לבצע גם ללא ידע מיוחד במחשבים, באינטרנט, בתכנות או בקוד.

הכל מוכרים היום באינטרנט

מדוע עוד כדאי להעדיף חנות אינטרנטית לעומת חנות רגילה? זה כדאי מכיוון שלא משנה מה אתם רוצים למכור, אפשר לעשות את זה טוב יותר באינטרנט. אם הקמתם חנות אופנה מעולה אבל מיקמתם אותה באזור לא מתאים, במרכז מסחרי שקרנו ירדה או בשכונה שבה כבר יש כמה חנויות פעילות, אתם עלולים בקלות לראות את השקעתכם יורדת לטמיון. לעומת זאת חנות וירטואלית בגדים שעוצבה באופן הנכון ושתייצר "באזז" באמצעות שיווק ברשת, תוכל להצליח בקלות יחסית. קהל היעד שאליו פונה חנות מקוונת הוא גדול מאוד. ניתן לפנות לציבור הרחב, מכל הארץ, מכל הערים, מכל היישובים. וכמובן, לא רק בגדים מוכרים היום באינטרנט. ניתן למכור את הכל מהכל – מוצרי אלקטרוניקה, מחשבים, סלולר, אופנה, תכשיטים, ציורים וכל דבר אחר שתוכלו להעלות בדעתכם.

ניהול עצמי, בלי עובדים

דבר נוסף שכדאי להזכיר – חנות מקוונת אפשר לנהל לבד, בלי צוות עובדים, בלי שצריך למצוא קופאים, סדרני סחורה, מנהלי משמרת. בחנות מקוונת לא צריך להחזיק מלאי גדול, ואפשר אם רוצים לנהל את החנות באופן כזה שקונים סחורה בהתאם למכירות המבוצעות בפועל. זהו מהפך בתזרים המזומנים וחוסך הרבה מאוד הוצאות ביחס לניהול עסקים רגילים. ועוד דבר כדאי להוסיף – ניתן למכור באינטרנט לא רק כל מוצר אלא גם באמצעות מגוון מכשירי קצה. יותר לקוחות מעוניינים כיום לבצע רכישות בסלולר ומי שישכיל לספק את התשוקה לרכישות מסביב לשעון ומכל מקום – יוכל להגיע רחוק.

לא ניתן להגיב.

  mega888