כלים להגדלת המכירות

חשוב לנו שתמכור המון!

אנו לא סתם בונים חנויות וירטואליות בישראל, אנו בונים מכונות שמייצרות כסף, זאת התפיסה שלנו וזה מה שמוביל אותנו בעת התכנון, העיצוב, תכנון תהליך שהלקוח שלך צריך לעבור וכדו… לכן אנו מפתחים את כל המנגנונים שיעזרו לך להגיע למטרה.

מועדוני לקוחות:

מועדוני לקוחות הינו כלי מדהים להגדלת מכירות בין אם מדובר בלקוח רגיל – ברגע זהוא מקבל העדפה הוא יחזור לקנות ממך ולא מהמתחרה ובין אם מדובר בלקוח מסחרי שיודע שבעת ההזמנה הוא יקבל את המחיר המיוחד שלו… את המנגנון שמאפשר לך לצור מועדון לקוחות פיתחנו בצורה גמישה פשוטה ונוחה, ראשית יהיה עליך לקבוע שם למועדון לדוגמה לקוחות VIP, או לקוחות מסחריים, בעלי חנויות וכדו.. לאחר שפתחת מועדון שמטרתו היא לאפשר רכישה בתנאים ומחירים שונים מלקוחות מזדמנים תוכל לקבוע לכול מועדות מחירים שונים על כל מוצר ומוצר תוכל לתת הנחה גורפת או (וזה קצת יותר חכם) לכול מוצר לקבוע מה ההנחה שתוכל לתת לאותה קבוצה, בנוסף תוכל לקבוע שההנחה לאותה קבוצה תהיה רק בקניה של כמות מסויימת.

לדוגמה: רק לחברי מועדון "סוחרים" בקניה בקמות של 100 ומעלה המחיר יהיה 780 במקום 990, כלומר אם הסוחר יקנה כמות קטנה יותר הוא ישלם מחיר אחר זה יכול להיות המחיר שהלקוח המזדמן משלם או מחיר אחר שאתה תקבע לו… מה שיפה בכול זה שלעשות את זה ייקח לך 10 שניות (למרות שלהסביר מה אנו מאפשרים לקח לי 10 דקות :- ) )

מערכת דיוור – ניוזלייטר

ניוזלטר הוא למעשה – מערך פרסום ושיווק בקליק חזק ביותר ואפקטיבי וללא שום עלות! מניסיון אישי שלי ברגע שיש רשימת לקוחות מספיק שיהיו בה כמה מאות לקוחות מתעניינים הכלי של ניוזלייטר מייצר כמות מכירות מדהימה ו"במהירות הקליק" כלי זה אפקטיבי גם להתפטר ממלאי. יצרנו לך עיצוב יפיפה לשליחת הניוזלטר כל מה שעליך לעשות זה לסמן V ליד המוצרים שאתה רוצה לשלוח והמערכת תעצב ניוזלטר תאפשר לך לראות אותו בתצוגה מקדימה, אם מתאים לך אז תקבע באיזה יום ובאיזה שעה והניוזלטר ישלח לנמענים שירות זה בלעדי אצלנו ללא תוספת עלות, אצל חברות אחרות יש התממשקות לניוזליטר חיצוני כגון רב מסר, אך זה אומר שיש לשלם לאותה חברה עבור כל אימייל ואימייל שישלח דרך המערכות שלה וזה הופך את העניין יקר יותר ופחות משתלם בנוסף מה קל ופשוט יותר מלנהל הכל מתוך מערכת אחת, כמובן שיש בניוזלטר אפשרות להוסיף עיצובים, לנהל מאגרי רשומים, קישור להסרה מהרשימה בכל מיל שיוצא ועוד..

דילים מבצעים וקופונים בחנות וירטואלית

תוכל לצור קופון הנחה, כל סכום או אחוז, על מוצר בודד או עגלה, על עלות משלוח או על כל רעיון שיעלה לך. יתאפשר לך לצור הנחה על קטגוריה או מאפיין מוצר לדוגמה לכבור יום האהבה כל המוצרים בצבע אדום 10% הנחה…. למעשה כל אפשרות שעולה לך לראש תוכל לבצע אין הגבלה לאפשרויות מפני שלא פתחנו מנגנון של מבצעים אלה "מנגנון של כללים" אתה קובע איזה כלל והמערכת תכלול את כולו…

יתרון מעניין נוסף, פתחנו מנגנון שיאפשר לך לצור קוד קופון אחד שישרת את התנאים שתבחר כגון לכול לקוח אפשרות לקבלת מוצר במבצע אבל כל לקוח יכול לממש את הקופון פעם אחת (או יותר ) יתרון זה מאפשר לך להשתמש בקופון עבור דפוס, לדוגמה קמפיין בעיתון שתוכל לעקוב אחר האפקטיביות שלו במקרה כזה לא תוכל לצור קופונים רבים ושונים ועם זאת יהיה לך חשוב שכל לקוח יוכל לממש קופון אחד…

זה ממש בקצרה על האפשרויות, שהופכות את החנות הוירטואלית שלנו לחנות וירטואלית המקצועית בישראל!

בהדרכה אנו נפרט ונסביר לך על הכל….

 יש לנו עוד רשימה ארוכה של כלים יחודים נספר לך עליהם בפגישה

לא ניתן להגיב.

  mega888