חנות וירטואלית למכירה – חגיגת הקניות עוברת לרשת

במידה רבה ניתן לומר כי הכסף הוא המניע את התרבות המערבית, הקפיטליסטית והדמוקרטית. הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה לאחרונה כי משפחה נורמטיבית בישראל מוציאה בממוצע בכל חודש יותר מ-15 אלף ₪. זהו סכום עצום, כך שבהחלט ניתן לראות שרבים מאתנו מוציאים הרבה מאוד כסף. אנו חיים בחברה צרכנית וחגיגת קניות היא שם המשחק. אך חשוב לזכור דבר נוסף – יותר ויותר מסך המכירות הללו עובר לעולם הווירטואלי. יותר ויותר מוצרים עוברים מהמשווקים אל הצרכנים באמצעות חנות וירטואלית. מהי משמעות הדבר? משמעות הדבר היא כי יש עדיין מקום לשחקנים חדשים שרוצים לפתוח חנויות מקוונות. רוצים חנות וירטואלית למכירה? חברת קיווי תוכל להקים עבורכם חנות, כפי שתמיד רציתם.

חנות וירטואלית למכירה – בארץ ובחו"ל

לאחרונה אנו שומעים על כך כי ישראלים במספרים די גדולים מקימים אתרי מכירות הפונים לשוק הבינלאומי. אין ספק כי חנות וירטואלית למכירה יכולה להציע מוצרים שונים גם ללקוחות שמעבר לים, אך אין זו התמונה כולה. יש עדיין מקום רב למכירות בעברית, בין אם לצרכנים המתגוררים בישראל ובין אם לישראלים הנמצאים בשליחות בחו"ל או ברילוקיישן. בעזרת קיווי, תוכלו לקבל חנות וירטואלית בעברית, חנות למכירות בארץ, חנות למכירות בחו"ל, לכל מוצר ובכל זמן.

מה אפשר למכור באינטרנט?

אלפים רבים של חנויות מקוונות בעברית מתנהלים כיום ברשת, ובהחלט יש מקום לכול החנויות. עשרות אלפי מוצרים שונים נמכרים באופן מקוון, לרבות כלי עבודה, תכשיטים, כלי מטבח, רהיטים, שטיחים, אביזרי תאורה, מוצרי פנאי, בידור, מזון, מוצרי כתיבה, פרחים, גדג'טים ועוד מוצרים רבים אחרים. לא משנה מה אתם רוצים למכור, באמצעות חנות וירטואלית למכירה תוכלו להגיע ליותר לקוחות, ביתר קלות. תוכלו להציע מוצרים לילדים, מוצרים למבוגרים, מוצרים תעשייתיים, מוצרים אורגניים, מתנות מיוחדות, מוצרים שאתם מיצרים בעצמכם או מוצרים שאתם רוכשים מספקים מקומיים או זרים. תוכלו להקים חנות וירטואלית בפייסבוק ולהגיע בקלות למצב שבו הלקוחות שלכם מקדמים אתכם ומפרסמים אתכם. אפילו אם אין לכם דף פייסבוק מוצלח, תוכלו בקלות להקים דף שכזה, שיתמוך במכירות שלכם, בעסק שלכם, בהצלחה שלכם.

למי זה מתאים?

יתכן שאתם מרגישים שחנות מקוונת זה עסק למקצוענים, לאנשים המבינים במכירות. אין ספק כי חנות וירטואלית למכירה יכולה להיות אידיאלית לבעלי עסקים קיימים שרוצים לפנות ללקוחות חדשים. יחד עם זאת, אחוז ניכר מבין בעלי החנויות המקוונות הם למעשה בעלי עסקים ויזמים חדשים. בזכות האינטרנט, הקמת חנות חדשה קלה יותר מאי פעם. לא צריך למצוא חנות במיקום טוב. לא צריך לשכור עובדים, להזמין קופה רושמת, להזמין ריהוט, עמדות מכירה, מעצבי חלונות ראווה. עיצוב של אתר מוצלח יכול להתחרות בעיצוב האתרים הוותיקים והטובים ביותר וגם חנות קטנה יכולה בקלות להיראות כמו גדולה.

ההזדמנות שלכם להצליח!

מה קיווי יכולה להציע לכם, אלה שרוצים להצטרף? אם גם אתם רוצים להצטרף לחגיגת הקניות אבל מהצד שסופר את הכסף, הצד שמוכר, תוכלו להזמין את כל השירותים במקום אחד. אנשי המקצוע של קיווי יוכלו לדאוג לכם לבניית חנות מקוונת מושלמת, עם עיצוב מרהיב עין.

קבלו חנות מושלמת עם קטלוג מוצרים נרחב, עם מערכת גבייה בכרטיס אשראי ועם ממשק לעזרים שונים, שיוכלו לקדם אתכם. קבלו חנות מעולה, עם מערכת ניהול מתוחכמת שתאפשר לכם לנהל את החנות בעצמכם, ללא קושי וביעילות. קבלו תמיכה בכל נושא גם לאחר שהחנות עלתה לאוויר ולמדו כיצד לשכנע יותר גולשים להפוך לרוכשים. תמיד רציתם להקים עסק? זהו הזמן, זו ההזדמנות שלכם להצליח.

לא ניתן להגיב.

  mega888