בתחום בניית חנויות וירטואליות ישנם שחקנים רבים, חלקם מקצועיים יותר וחלקם פחות, ישנן שיטות עבודה שונות- "בנה בעצמך", "חברת בניית אתרים", יש "קוד פתוח" ו"קוד מסחרי", הדבר גורם בלבול רב אשתדל לעשות קצת סדר ולאחר מכן להציג את היתרונות של קיווי.

בנה בעצמך – בשיטה זו הלקוח נכנס למערכת, בוחר עיצוב ובונה בעצמו את החנות הוירטואלית בעזרת מערכת שמאפשרת זאת. בקיווי אנו מציעים תבניות בנויות לפי תחומים, לאחר מכן על הלקוח לחפש פרילנסרים שיעצבו לו חומרים גרפיים, מכניס אותם למערכת, לומד באופן עצמאי את התפעול,הלקוח ידאג לחיבור לחברות אשראי ולהגדרות השונות,למעשה במסלול זה הלקוח לוקח על עצמו להיות "קבלן" של בניית החנות, בגלל שאין עלות הקמה העניין "קורץ" למי שמחפש לחסוך כסף, אך לא תמיד הדבר נכון ויכול לגרום לתסכול, יאוש וחוסר הצלחה.
מסלול זה יכול להתאים ללקוחות שעובדים בתחום האינטרנט כמה שנים בצד של ניהול חנות, מעצבי אתרים, כאשר יש להם את כל הידע והניסיון ורק זקוקים לכלים טובים,
יעוץ לא כלול..- במסלול בנה בעצמך תמצא את עצמך מתחבט לבד בהחלטות חשובות, תצטרך לקבל החלטות בעלות משקל רב, החלטות המשפיעות מאוד על הצלחת העסק שלך אפילו בהחלטות שנראות בסיסיות ביותר כגון: בחירת עיצוב, בחירת חברת סליקה, גם בחירת עיצוב שלא מתאים לצרכים שלך, עלול להכביד על הוצאות השיווק ולגרום לירידה באחוזי המרה .אפילו שאלות בסיסיות כגון ההבדל בן התאמה לסלולר לאתר רספונסיבי ? כיצד הדבר משפיע על דרישות של גוגל? איך נכון לכתוב תוכן? במקרה שתבחר בבניה עצמית ואין לך ניסיון רב בכך אתה עלול לקבל החלטות שיזיקו לעסק שלך.
עשה זאת בעצמך מתאים בעיקר לבעלי מקצוע בתחום או בעלי ניסיון רב של כמה שנים עם חנות וירטואלית שרוצים לשפר בלי להשקיע כסף.

 

חברת בניית אתרים – בניית אתר מכירות באינטרנט הינה נגזרת של בניית אתרים, אך היא מאוד שונה כאשר חברות בניית אתרים ישמחו לספק שירות של בניית חנות וירטואלית, ואכן יש להם את היכולת הטכנית לביצוע, עם זאת אם זה אינו תחום ההתמחות שלהם אתם הופכים להיות האדריכל המתכנן והם המבצעים, שיטה זו פסולה מ-2 טעמים-

1- אם הלקוח מציג את הבקשות וחברת בניית אתרים המבצעת אז כל דבר שהלקוח לא ביקש הוא לא יקבל וזאת תהיה הבעיה שלו, כי הוא הציג את הדרישות האם נכון שהלקוח שבונה את החנות הוירטואלית שלו יתכנן ויציג את הדרישות לבעל המקצוע? או אולי שבעל המקצוע ייעץ וימליץ מניסיונו בפרויקטים דומים?
2- המחיר מפני שחברת אתרים שבונה אתרים איננה מומחית בבניית אתרי מסחר ופעמים רבות היא מפתחת דברים מ-0 הפיתוח ייקח זמן רב ויעלה כסף רב בלי קשר לתוצאה – פשוט כי הם צריכים לעבוד הרבה יותר להגיע לתוצאה ואתה הלקוח מממן זאת.

 

חברה המתמחה בבניית חנויות וירטואליות – לרוב תקבלו ממנה את המקסימום ביחס למחיר שתשלמו…אבל גם כאן יש פערים משמעותיים הנובעים ממקור המערכת, מערכת מסחר אלקטרוני צריכה להדביק את קצב התפתחות הטכנולוגיה והשיווקי.
חברת בניית חנויות וירטואליות שבנתה מערכת מ-0 ומוכרת/משכירה אותה צריכה להשקיע המון משאבים לשפר אותה על בסיס קבוע ברוב המקרים זה לא כלכלי ולא מעשי כאשר חברת בניית חנויות וירטואליות הגדולה בישראל מעסיקה 5 מתכנתים כך שיכולותיה להדביק את הקצב נמוכות והלקוח מקבל מערכת שפותחה לפני כמה שנים והיתה טובה לפניי כמה שנים פותחה ע"י צוות מצומצם.

גוגל GOOGLE –  הביעה דעה שלילית על חברות בניית חנויות ישראליות בכנס מקצועי שעסק בתחום חנויות וירטואליות וציינה כי הרמה נמוכה מאוד והדבר פוגע בעסקים לקבל קידום אורגני טוב ויחסי המרה טובים.

מה היתרון של קיווי על פני חברות אחרות?

קיווי חנויות וירטואליות ביחד עם קבוצת חברות נוספות בחו"ל, פיתחה מערכת פרימיום המבוססת על מערכת קוד פתוח MAGENTO ששייכת לחברה הגדולה בעולם EBAY ונרכשה ב 200,000,000 מאתיים מליון דולר..ואת המערכת הזאת אתם מקבלים בתשלום על התאמה בלבד.

מרגע ש איביי קנו את המערכת היא משודרגת על בסיס יומי, לשם כך אי-ביי בחרה בשיטה של הפצה של המערכת כקוד פתוח לכל דורש לשם שדרוג ושיפור לכן היא המערכת המובילה בעולם ומתעדכנת על בסיס קבוע , אף חברה בישראל לא יכולה להדביק את הקצב לא היום ולא עוד עשור.
כמה נתונים..
היום מעל 17,000 מתכנתים בעולם בחברות שונות עובדים על שדרוג ושיפור המערכת, מעל 13,000 מעצבים למערכת עיצובים, 3500 אנשי קידום אורגני משפרים את מנגנון הקידום האורגני של המערכת..ועוד כולם מתפרנסים מלספק למערכת הזאת הובלה.

השוואה בניית חנות וירטואלית

 

מספר יתרונות קיווי הנובעים מהמערכת ושיטת העבודה

קיווי מביאה שילוב חדשני ומרענן לשוק הישראלי מצד אחד משווקת בצורה בלעדית את מג'נטו פרימיום המערכת הטובה בעולם שאף חברה ישראלית לא יכולה להתמודד עם הרמה, האיכות והחדשנות, ומצד שני ברבע מעלויות פיתוח בהשוואה למערכת הקרובה ביותר מג'נטו בקוד הפתוח, כך שאתם נהנים מהטוב ביותר ברבע מחיר.

מה מקור היתרונות של המערכת?

1- קידמה וחדשנות – מג'נטו פרימיום היא המערכת היחידה המתחדשת על בסיס יומי ומופצים שיפורים ושדרוגים שיווקיים וניהוליים, וזאת בזכות כוח אדם העצום (סה"כ כ 35,000 בעלי מקצוע) שעובדים עליה לשיפורה, בנוסף אחת לכמה חודשים משתחררת גרסה מתקדמת מלאה.

2- שירות ותמיכה בישראל – קיווי מאפשרת לך להנות מכל העולמות מצד אחד מערכת בין-לאומית הכי מתקדמת בעולם ומצד שני שירות ואחריות של חברה ישראלית, שירות כתוב או טלפוני בהתאם לדרישתך.

2- מבחר עיצובים -מה תעדיפו? פגישות רבות עם מעצב בכדי שיגיע לכיוון שהתכוונתם או אולי לבחור מ- 3000 עיצובים ברמה בין לאומית שמיוצרים בכל יום ע"י 7500 מעצבים ומוצעים למכירה, אנו מאמינים שבכדי שתהיו מרוצים עליכם לראות ולהתרשם מראש ולבחור את היפה והמתאים ביותר , בשיטה זו תוכלו לבחון את העיצוב כמכלול לפני ביצוע עסקה וידע בדיוק מה הוא יקבל. דוגמה-למאגר  מאגר נוסף

2- טכנולוגיה עצובית  – עיצוב זה מראה בלבד, טכנולוגית עיצוב זה עיצוב המשלב פונקציונליות ההופכת אותו למרשים, ידידותי ונוח הרבה יותר מעיצוב "יבש", כמו לדוגמה סרגל קטגוריות שיכול להכיל תמונות, יכול להתגלגל מטה, או חנות וירטואלית המכילה בלוג מובנה עם יצוג בעמוד ראשי, דוגמה נוספת מעבר עכבר מעל תמונת מוצר יציג אלמנטים עיצובים כגון תמונת מוצר נוספת, מחיר, לשונית מבצע, עמוד תשלום קצר וחכם, רספונסיביות מלאה בדומה לאפליקציות חדשות,ועוד….

3- עדכונים ושדרוגים – חברות רבות בעולם מתפרנסות מיצירת שדרוגים למערכת כך שבמידה ויש לך עניין להוסיף שדרוג, תוכל לעשות זאת ברמה גבוהה ובזול ובמהירות דוגמה לאפשרויות שדרוג ניתן להציץ כאן זה מקום אחד מתוך עשרות מקומות לשדרוגים..
חברה עם מערכת ישראלית לא יכולה לספק אפילו מאית מהאפשרויות שמערכת מג'נטו תאפשר.

4- אפשרות התפתחות – עסק לא יכול לשון על שמריו, אם עוד שנה תרצה לפרוץ לשוק הבין לאומי, או להציג מוצרים בEBAY וגם לסנכרן מלאי..? חברה עם מערכת ישראלית לא תוכל לספק לך שירותים כאלו גם אם תשלם לה עשרות אלפי שקלים…מפני שללמוד את הצרכים ייקח לה חודשים.

5- קידום אורגני – כל חברות בניית אתרים מספרים שהמערכת שלהם "מותאמת לגוגל"…מעניין..נשאל את עצמנו 2 שאלות האם מה שהיה לפני חצי שנה במנוע של גוגל זה מה שרלוונטי להיום? חד משמעית התשובה היא לא! האם חברות בניית אתרים מעסיקים מומחים לקידום אורגני בכדי לשפר ולהתעדכן? ברור שלא! (למה שיעשו כן? גם ככה לקוחות לא יודעים להבחין בהבדלים)
לעומת זאת חברות ליצירת שדרוגים למערכת מג'נטו ברמה בין לאומית עוסקים קבוע בשיפורים ושדרוגים בכדי להציעם למכירה, אז יש חברת בניית אתרים שיכולה להתמודד עם כזה קצב? לדוגמה…אם תדרשו מספק חנות וירטואלית לבנות לכם מודול כזה או כזה הוא יגיד לכם שלא ניתן….ואם במקרה היה לכם מזל והוא מוכן לעשות זאת וקיבלתם הצעת מחיר של 60,000 ש"ח הוא יספק לכם אותו לאחר חצי שנה של פיתוח, וכן…זה לא יכלול שדרוגים עתידיים.

חסכון בכסף וזמן

ניתן לסכם כי היתרון המשמעותי ביותר הוא ל"קבל הרבה יותר בהרבה פחות" הרבה יותר אפשרויות להצלחה, קידמה כלי שיווק, בהרבה פחות זמן ופחות כסף.

קיווי יחד עם עוד 12 חברות בין לאומיות השקיעה 5 שנים לשדרג לפתח להוסיף כל מה שנדרש בכדי שיהיה לכם את הכי טוב ללא השקעה כספית, כאשר העסקה פשוטה אתם חוסכים כסף רב והשקעה רבה על פיתוח ומשלמים על התאמה בלבד לצרכים שלכם ומנגד אנו זוכים בכם כלקוחות מרוצים לתקופה ארוכה כך שכולנו מרווחים, מערכת מג'נטו פרימיום איננה קוד פתוח ולאחר שתקבלו את האתר הוא ישב על אחסון ייעודי  מהיר במיוחד ומאובטח.

רשימת יתרונות טכנולוגיים במערכת שלנו מג'נטו פרימיום להלן רשימת תכונות חלקית

השוואה בניית חנות וירטואלית - מג-נטו-2

 

לשם השוואה חברת קונימבו, חברת אישופ אי-שופ ודומיהם עובדים על מערכת קוד סגור שהם פיתוחו וכל תוספת שידרוג או פיתוח שתרצו הם יצטרכו לפתח במיוחד עבורכם ולא יתאפשר להם לקנות מחו"ל שדרוגים למערכת שלהם.

בכל מקרה אנו מאחלים בהצלחה בכל שתבחרו !

 

לא ניתן להגיב.

  mega888