איך לדבר שיקשיבו לך?

איך לגרום לאנשים לרצות לשמוע מה שאתה אומר?

 

איך לגרום לאנשים להקשיב לך?

איך לגרום לאנשים להקשיב לך?

לאחר שהקשבתי קשב רב להרצאה זו החלטתי להביא אותה בצורה מתורגמת לעברית שתהיה נגישה לכולם הרצאה מרתקת , ב"איך לדבר בצורה שתגרום לאנשים לרצות להקשיב לך"

זה חשוב בעסקים מול לקוחות, ספקים
זה חשוב גם בחיים הפרטיים מול חברים בני זוג וכו…ההרצאה מאת המומחה הבין לאומי ל"קול האנושי"…

 

 

 

לקריאה של ההרצאה להלן התרגום של גוגל לאותה הרצאה 🙂

איך לדבר שיקשיבו לך
הקול האנושי: זה המכשיר שכולנו לשחק. זה הצליל החזק ביותר בעולם, כנראה. זה רק אחד שיכול לפתוח במלחמה או לומר "אני אוהב אותך." ובכל זאת אנשים רבים חוויה שכשהם מדברים, אנשים לא מקשיבים להם.ומדוע זה כך? איך אנחנו יכולים לדבר בעוצמה כדי לבצע את שינוי בעולם?
מה שאני רוצה להציע, יש מספר ההרגלים שאנחנו צריכים להתרחק מ. אני כבר התאסף להנאתכם כאן שבעה חטאים של דיבור. אני לא מעמיד פנים שזה רשימה ממצה, אבל שבעה האלה, אני חושב, הם הרגלים די גדולים שכולנו יכולים ליפול לתוכו.
ראשית, רכילות, מדברת רע על מישהו שלא בהווה. לא הרגל נחמד, ואנחנו יודעים היטב מי לרכל חמש דקות מאוחר יותר יהיה מרכלים עלינו.
שנית, אם לשפוט. אנחנו מכירים אנשים שהם אוהבים את זה בשיחה, וזה מאוד קשה להקשיב למישהו אם אתה יודע שאתה שישפטו ונמצאת חסר באותו הזמן.
שלישית, שלילי. אתה יכול ליפול לתוך זה. האמא שלי, בשנים האחרונות לחייה, הפכה מאוד, מאוד שלילית, וקשה להקשיב. אני זוכר שיום אחד, אמרתי לה, "זה אוקטובר 1 היום," והיא אמרה, "אני יודע, לא נורא?" (צחוק) זה קשה להקשיב כאשר מישהו זה שלילי ש.
ועוד צורה של שלילי, מתלוננת. ובכן, זה הוא האמנות הלאומית של בריטניה זה הספורט הלאומי שלנו. אנחנו מתלוננים על מזג האוויר, על ספורט, על פוליטיקה, על כל דבר, אבל מתלוננים למעשה הוא אומללות ויראלי. זה לא מתפשט אור שמש וקלילות בעולם.
תירוצים. כולנו כבר פגשנו את הבחור הזה. אולי כולנו היית הבחור הזה. יש אנשים שיש blamethrower. הם פשוט מעבירים אותו לכולם ולא לקחת אחריות על המעשים שלהם, ושוב, קשה להקשיב למישהו שהוא להיות כמו ש.
הלפני אחרון, השישי של שבע, רקמה, ההגזמה. זה מבזה את השפה שלנו, למעשה, לפעמים. לדוגמא, אם אני רואה משהו שבאמת מדהים, מה שאני מכנה את זה? (צחוק) ואז, כמובן, הגזמה זה הופך משקר, מתוך ומחוץ משקר, ואנחנו לא רוצים להקשיב לאנשים שאנחנו יודעים הם משקרים לנו.
ולבסוף, דוגמטית, הבלבול של עובדות עם דעות. כאשר שני הדברים האלה מקבלים conflated, אתה מקשיב לרוח. אתה יודע, מישהו מפציץ אותך עם הדעות שלהם, כאילו הם היו אמיתיים. קשה להקשיב לזה.
אז הנה הם, שבעה חטאים של דיבור. אלה הם דברים שאני חושב שאנחנו צריכים להימנע. אבל האם יש דרך חיובית לחשוב על זה? כן, יש. אני רוצה להציע שיש ארבעה אבני יסוד, יסודות חזקים באמת, שנוכל לעמוד על אם אנחנו רוצים הדיבור שלנו להיות חזק ולעשות את השינוי בעולם. למרבה המזל, הדברים האלה לאיית מילה.המילה היא "ברד," ויש לה הגדרה נהדרת גם כן. אני לא מדבר על הדברים שנופלים מהשמים ומכה אותך על הראש. על הגדרה זו אני מדבר, כדי לברך או לשבחים בהתלהבות, וכך אני חושב שהמילים שלנו תתקבלנה, אם אנחנו עומדים על ארבעת הדברים האלה.
אז מה שהם מייצגים? תראה אם ​​אתה יכול לנחש.H, היושר, כמובן, להיות אמיתי במה שאתה אומר, להיות ישר וברור.הוא אותנטיות, פשוט להיות עצמך.חבר שלי תאר אותו כעומד באמת שלך, שאני חושב שזה דרך נהדרת לשים את זה.אני הוא שלמות, להיות המילה שלך, עושה בעצם מה שאתה אומר, ולהיות אנשי מישהו יכולים לסמוך עליו.וL הוא אהבה. אני לא מתכוון לאהבה רומנטית, אבל אני מתכוון שרוצה אנשים טובים, משתי סיבות. קודם כל, אני חושב שכנות מוחלטת לא יכולה להיות מה שאנחנו רוצים. אני מתכוון, בחיי, אתה מסתכל מכוער הבוקר. אולי זה לא הכרחי. מזג באהבה, כמובן, כנות היא דבר גדול. אבל גם, אם אתה באמת מבקש שמישהו גם, זה מאוד קשה לשפוט אותם באותו הזמן. אני אפילו לא בטוח שאתה יכול לעשות בו זמנית שני הדברים האלה. אז ברד.
כמו כן, עכשיו זה מה שאתה אומר, וזה כמו השיר הישן, זה מה שאתה אומר, זה גם אופן שבו אתה אומר את זה. יש לך ארגז כלים מדהימים. מכשיר זה לא ייאמן, ובכל זאת מדובר בארגז כלים שאי פעם מעט מאוד אנשים פתחו. אני רוצה להיות קצת לחטט שם איתך עכשיו ופשוט לשלוף כמה כלים שאולי אתה רוצה לקחת משם ולשחק עם, אשר יגדיל את כוחו של הדיבור שלך.
הירשם, למשל. עכשיו, מרשם קול גבוה לא יכול להיות מאוד שימושי רוב הזמן, אבל יש קופה שביניהם. אני לא הולך לקבל טכני מאוד על זה למישהו מכם שהקול מאמנים. אתה יכול לאתר את הקול שלך, עם זאת. אז אם אני מדבר כאן באף שלי, אתה יכול לשמוע את ההבדל. אם אני יורד כאן בגרון שלי, המקום שבו רובנו לדבר מרוב הזמן. אבל אם אתה רוצה במשקל, אתה צריך ללכת לכאן לחזה. אתה שומע את ההבדל? אנחנו נצביע לפוליטיקאים עם קולות נמוכים יותר, זה נכון, כי אנחנו מקשרים עומק עם כוח וסמכות. זה מרשם.
אז יש לנו גוון. זו דרך הקול שלך מרגיש. שוב, המחקר מראה כי אנו מעדיפים קולות שהם עשירים, חלק, חמים, כמו שוקו חם. ובכן, אם זה לא אתה, זה לא סוף העולם, כי אתה יכול לאמן. ללכת ולקבל מאמן קול. ויש דברים מדהימים שאתה יכול לעשות עם נשימה, עם יציבה, ועם תרגילים כדי לשפר את הגוון של הקול שלך.
אז הפרוזודיה. אני אוהב את הפרוזודיה. זה לשיר השיר, meta-השפה שאנו משתמשים כדי להקנות משמעות. זה שורש אחד למשמעות בשיחה. אנשים שמדברים כולם על פתק אחד הם באמת די קשים להקשיב לאם אין להם כל הפרוזודיה בכלל. זה המקום שבי העולם מונוטונית מגיע מ, או מונוטוני, מונוטוני. יש לנו גם הפרוזודיה חוזר על עצמו עכשיו הקרוב ב, שבו כל משפט מסתיים כאילו היתה שאלה מתי זה בעצם לא שאלה, זה משפט. (צחוק) ואם אתה חוזר ואומר שאחד שוב ושוב, זה בעצם מגביל את היכולת שלך לתקשר באמצעות הפרוזודיה, שאני חושב שזה חבל, אז בוא ננסה ולשבור את ההרגל הזה.
קצב. אני יכול לקבל מאוד, מאוד נרגש באומרו משהו ממש, ממש מהר, או שאני יכול להאט מייד להדגיש, ובסופו של אותו, כמובן, היא שתיקה ידידנו הוותיקה. אין שום דבר רע עם קצת שקט בשיחה, הוא שם? אנחנו לא צריכים למלא אותו עם UMS וAHS. זה יכול להיות מאוד חזק.

כמובן, המגרש לעתים קרובות הולך יחד עם קצב כדי לציין עוררות, אבל אתה יכול לעשות את זה רק עם המגרש. איפה השארתי את המפתחות שלי? איפה השארתי את המפתחות שלי? משמעות כל כך שונה מעט בשני משלוחים אלה.
ולבסוף, נפח. אני יכול לקבל ממש נרגש על ידי שימוש בנפח. מצטער על זה אם אני מבוהל אף אחד. או, אני יכול יש לך באמת לשים לב על ידי מקבל שקט מאוד. יש אנשים שמשדרים את כל הזמן. נסה לא לעשות את זה. זה נקרא sodcasting, הטלת הקול שלך על אנשים סביבך ברישול וחוסר התחשבות. לא יפה.
כמובן, שבו זה כל נכנס לשחק ביותר מכולם הוא כאשר יש לך משהו באמת חשוב לעשות. זה יכול להיות עומד על במה כמו זה ונותן הרצאה לאנשים. זה יכול להיות הצעת נישואים, מבקש העלאה במשכורת, נאום חתונה. לא משנה מה זה, אם זה באמת חשוב, אתה חייב את זה לעצמך להסתכל על ארגז הכלים הזה ואת המנוע שזה הולך לעבוד על, ולא מנוע עובד היטב בלי שהתחמם. לחמם את הקול שלך.

למעשה, תן לי להראות לך איך לעשות את זה. האם כל מה שאתה רוצה לקום לרגע? אני הולך להראות לכם ששת תרגילי החימום הקוליים שאני עושה לפני כל הרצאה שאי פעם לעשות. בכל פעם שאתה הולך לדבר עם אף אחד חשוב, לעשות את אלה. ראשית, ידיים למעלה, נשימה עמוקה ב, ולהיאנח החוצה, Ahhhhh, כמו ש. עוד פעם אחת. אההה, טוב מאוד. עכשיו אנחנו הולכים לחמם את השפות שלנו, ואנחנו הולכים ללכת ba, ba, ba, ba, ba, ba, ba, ba. טוב מאוד. ועכשיו, brrrrrrrrrr, בדיוק כמו כאשר היית ילד. Brrrr. עכשיו השפות שלך צריכה להיות מתעוררות לחיים. אנחנו הולכים לעשות את הלשון הבאה עם לה מוגזם, לה, לה, לה, לה, לה, לה, לה, לה. יפה. אתה מקבל ממש טוב בזה. ולאחר מכן, מגלגל rrrrrrr ר '. זה כמו שמפניה ללשון. לבסוף, ואם אני יכול לעשות רק אחד, את היתרונות קוראים לזה הסירנה. זה ממש טוב. זה מתחיל עם "אנחנו" והולכים ל" aw. ""אנחנו" היא גבוהים, "aw" הוא נמוך. אז אתה הולך, weeeaawww, weeeaawww.

פנטסטי. תן לעצמכם מחיאות כפות. קח את מושב, תודה לך. (מחיאות כפיים)

בפעם הבאה שאתה מדבר, עושה אלה מראש.

עכשיו תנו לי רק לשים את זה בהקשר לסגירה. זוהי נקודה רצינית כאן. זה המקום שבו אנו נמצאים כעת, נכון? אנחנו מדברים לא טובים מאוד לאנשים שפשוט לא מקשיבים בסביבה שכל עניין הרעש ואקוסטיקה גרועה. אני דיברתי על זה בשלב זה בשלבים שונים. מה היית העולם להיות כמו אם היינו מדברים בעוצמה לאנשים שמקשיבים בצורה מודעת בסביבות שהיו למעשה מתאימים למטרה? או לעשות את זה קצת יותר גדול, מה שהיה העולם להיות כמו אם היינו יוצרים את הצליל באופן מודע ולצרוך קול במודע והעיצוב כל הסביבה שלנו באופן מודע לצליל? זה יהיה עולם שנשמע יפה, ואחד שבו הבנה תהיה הנורמה, וזה רעיון ששווה להפיץ.

תודה לך.

לא ניתן להגיב.

  mega888