זיכוי (Store Credit)

Nili Rabin asked 3 years ago

שלום,
האם קיימת במערכת אפשרות לזכות לקוחות…למשל אם לקוחה מחזירה מוצר ואינה מעונינת לקבל את כספה בחזרה אלא מעדיפה לקבל זיכוי לשימוש עתידי בחנות?
בתודה,
 
נילי

אייל ביטון Staff replied 3 years ago

<br><br><br><br><br>ניתן לבטל הזמנה, את הכסף עבור הלקוחה ניתן לתת בצורת קופון , יש לצור קופון ולתת לו את השווי של ההחזר להגביל אותו ללקוחה אחת לשימוש אחד ולשלוח ללקוחה את הקופון במייל לשימוש בקניה הבאה.להלן מדריך ליצירת קופון https://www.youtube.com/watch?v=WpgrzVZISfI

Nili Rabin replied 3 years ago

תודה אייל!האם קופונים “אישיים” מסוג זה מופיעים גם בפאנל (בדפף האישי) של הלקוחה?בתודה,נילי

אייל ביטון Staff replied 3 years ago

לא,

Nili Rabin replied 3 years ago

תודה רבה, יום טוב!

1 answer