לספק מוצר טוב עם תג מחיר אטרקטיבי במיוחד זה כבר לא מספיק היום. למעשה, כאשר קיימים מתחרים רבים בכל תחום, חשוב שיהיה לך שם. המותג שלך הוא מעל הכל, ובאם אתה מעוניין בשיווק טוב של המוצרים שלך, עלייך לערוך קמפיין פרסום ויחסי ציבור על מנת למשוך עניין של לקוחות חדשים. חברות יחסי ציבור עוקבות אחר השינויים השונים באינטרנט והמגמות החברתיות השונות ומנהלות בהתאם את קמפיין יחסי הציבור האינטרנטי למוצר או המותג שלך. לא קל לנהל קמפיין של יחסי ציבור באינטרנט, בעיקר בעקבות העובדה שכולם כבר כאן, במיוחד המתחרים שלך.
חברות הפרסום באינטרנט וחברות יחסי הציבור הגדולות שמות דגש מיוחד על הקמפיינים והמהלכים השיווקיים שלהם באינטרנט. הסיבה: הגולש הישראלי מבלה בממוצע יותר זמן באינטרנט מאשר מול כל אמצעי מדיה אחר: עיתון, רדיו, טלוויזיה ומגזינים. מדובר על אפשרויות פרסום ממוקדות ורלוונטיות ביותר, בניגוד לפרסום בטלוויזיה או ברדיו. יחסי ציבור באינטרנט חשובים מאוד למוצר או למותג שלך, ולכן חשוב לבחור בחברת יחסי ציבור בעלת ניסיון של מיתוג וישווק באינטרנט וזאת על מנת שהקמפיינים שלך בפייסבוק ובגוגל יניבו בסופו של דבר לרכישות.
על מנת לערוך יחסי ציבור באינטרנט מומלץ להשתמש בכלי ה-Remarketing של רשת המדיה של גוגל. מדובר בכלי מהפכני המאפשר לכם לשתול קוד באתר שלכם, שמטרתו להציג את המודעה הפרסומית שלכם לכל מי שביקר באתר שלכם בפריסה נרחבת ברשת האינטרנט. חברות יחסי ציבור עושות שימוש נרחב בכלי הזה, וכדאי לבחון אותו מקרוב. כל קמפיין של יחסי ציבור היום חייב לערוך ניסיון של Remarketing באמצעות רשת המדיה של גוגל ולבחון האם ישנה עליה בכמות ההמרות.
בטרם סגירה על חברת שיווק באינטרנט למותג או למוצר שלך, רצוי לקבל מספר הצעות מחיר שונות בעבור יחסי ציבור באינטרנט. כמו שכבר צוין לעיל, מדובר בתחום חשוב שאין לפסוח עליו, במיוחד בגלל שרוב קהל היעד שלכם נמצא היום באינטרנט. פרסום בפייסבוק למשל, יאפשר לכם להגיע לקהלים מדויקים במיוחד בחתך של: איזור מגורים, גיל, מגדר, תחומי עניין, השכלה ואפשרויות חיתוך נוספות. מומלץ לערוך פגישת ייעוץ בחברת יחסי ציבור.
זיכרו: בעידן האינטרנט של היום כאשר קיימים עשרות מתחרים בכל תחום –אתם צריכים להיות טובים מהמתחרים, או שלפחות יחשבו שאתם כאלו!

לעמוד הבית של קיוי

 

 

לא ניתן להגיב.

  mega888