רגע לפני שרצים לבחור עיצוב חשוב כבר בראשית בניית חנות וירטואלית לקבוע מטרות שיווקיות- מטרות מיתוג העסק האינטרנטי.
הדבר משפיע מאוד על בחירת העיצוב, למעשה בכדי לקבל החלטה נכונה תהיו חייבים לבחור מטרה המתאימה לכם שיווקית ואחר כך להתאים לה עיצוב.
דוגמאות למטרות שיווקיות והשפעתם
יוקרה ותדמית– אתרי תכשיטים אופנה יוקרתית, בשמים וכדו'.
מחירים אטרקטיביים – אם אתם משיגים מוצרים בזול ועובדים על כמויות, תהיו חייבים לשדר כבר בעיצוב שהמחירים אטרקטיביים, עיצוב מפוצץ יפגע לרעה במטרה.
חדשנות – אם אתם מוכרים גאדג'טים, מוצרים טכנולוגיים או אפילו מנורות לד, יהיה חשוב שהאתר שלכם יהיה מעוצב בצורה שמדברת טכנולוגיה גבוהה, כי הלקוחות שלכם הם הטיפוסים שמעריכים זאת ומחפשים להתרשם ממכם בכיוון זה (גם אם בצורה לא מודעת).
תחושת משפחתיות– במידה ואתם מוכרים מוצרים בעלי גוון אישי או עבודות יד או שאתם רוצים לשדר, כמו מוצרים בעיצוב עיצוב אישי (מצבי אופנה, בתים וכו), קונפיטורות, עבודות יד, מוצרים מותאמים אישית ועוד, חשוב ביותר לשדר משהו אישי, פרטי ולא ענק גדול ויפה..
כמובן שישנן מטרות נוספות, חשבו מה נכון לכם ומשם תמשיכו, שימו לב בהמשך נחזור לנקודה זו מכיווני מבט שונים.
כיצד האסטרטגיה משפיעה על בחירת עיצוב?
אם האסטרטגיה היא מחיר אז חשוב לך שיאמינו שאתה מוכר בזול, במקרה זה עליך להיזהר מלבחור עיצוב מרשים ויוקרתי.
עיצוב יוקרתי באופן פסיכולוגי מיד גורם לאנשים תחושה שאתה מוכר מוצרים יקרים ויוקרתיים והדבר סוטר את האסטרטגיה שלך, מנגד אם אתה מוכר מוצרים יוקרתיים בין אם מדובר ברהיטי יוקרה, תכשיטים, בגדי מעצבים עליך להיזהר מלהתפתות ולקחת עיצוב פשוט או לבחור תבנית פשוטה, הרי מי שמעוניין לקנות מוצר מושקע ויקר לא יקנה מאתר שנראה פשוט בעיצובו בסיסי שלא משדר אמינות ויוקרה.
לאלו פרמטרים יש לשים לב בעת בחירת עיצוב?
צבעים
בנושא זה יש אלפי מאמרים בעולם, צבעים משפיעים רבות על קניה באתר, בשל חשיבותו של נושא כה רחב וחשוב אשתדל לתת לפחות טיפ או שניים, את השאר אמליץ לכם ללמוד ולחקור בעזרת מאמרים מקצועיים ואף סרטונים ביוטיוב. אם קהל היעד היינו נשים או נערות צעירות- בחרו גוונים של פסטל, לילך, ורוד, תכלת וסגלגל. אם קהל היעד היינו גברים- בחרו בצבעים דומיננטיים יותר. כמובן שישנם עוד שיקולים רבים כמו תחום האתר. היזהרו מאתרים שחורים הם מקנים הרגשה של אתרי סקס או הימורים להלן דוגמאות לסטים של צבעים שהולכים יחד.
תאימות העיצוב לסלולר ולטבלטים
העדיפו עיצוב רספונסיבי, אבל אם אין ביכולתכם הסתפקו בעיצוב לסמרטפון, אל תוותרו על התאמה לסלולר כלל, י שמעל 37 אחוז מהגולשים עושים זאת דרך מכשיר נייד.
לבחור עיצוב נכון בעת בניית אתר חנות שלכם הוא אחד הדברים המשמעותיים ביותר שילוו אתכם המון, לכן השקיעו זמן ומחשבה באיתור העיצוב המתאים.
פשטות / קידמה טכנולוגית
את העיצוב לחנות הוירטואלית יש לבחור בהתאם לקהל היעד שלך, לדוגמה אם אתה מוכר גאדג'טים קהל היעד שלך הוא לרוב צעיר ומחפש חדשנות קידמה לכן יש צורך להרשים אותו בעיצוב בעל טכנולוגיה מתקדמת, אפקטים של מעבר עכבר, חיבורים לרשתות חברתיות ועוד דברים שאף יפתיעו אותו, אם האתר שלך מוכר חיתולים למבוגרים יש לבחור עיצוב בעל פונטים גדולים, פשטות מקסימאלית, ללא אפקטים ללא טכנולוגיות מתקדמות כגון אג'קס ללא ג'קווארי .
אפשרויות עיצוב בקיווי
בקיווי אנו עובדים על מערכת המסחר מג'נטו פרימיום (נבחרה למערכת הטובה ביותר בעולם!)
מפני שהמערכת הינה מערכת בין לאומית עם אפשרויות העיצוב גמישות ולכן אנו מאפשרים מספר רב של אפשרויות עיצוב, להלן 3 האפשרויות לבחירת עיצוב בקיווי-
אפשרות ראשונה: הזולה
בחירת עיצוב מתוך מאגר העיצובים של קיווי ופתיחת חנות בצורה אוטומטית עם העיצוב הנבחר, במאגר העיצובים תוכלו לסנן לפי תחום עיסוק.
במסלול זה העבודה היא לגמרי שלכם כלומר אתם מקבלים את העיצוב בדיוק כפי שהוא מוצג באתר ההדגמה ובו אתם מכניסים את התכנים והחומרים שלכם במקרה זה תצטרכו להכניס לוגו ותמונות אווירה ותוכלו להתחיל למכור..
יתרונות:
זול יותר – ללא שום עלות עבור העיצוב אלא בתשלום עבור האחסון החודשי בלבד אתם זכאים לחנות מלאה כולל העיצוב, שימו לב עדיין יהיה באחריותכם לעצב לוגו ותמונות אווירה לעמוד הראשי באתרכם את זה אתם לא מקבלים מאיתנו בתוך העיצוב כמובן אנו יכולים לספק לכם את שירות זה בתשלום.
מהירות – החנות מוכנה תוך 15 דקות.
אפשרות שנייה – בחירה מהמאגר והתאמה לצרכים – הפופואלרית
באפשרות זו אנו בוחרים יחד עמכם עיצוב שיתאם לצרכים, אנו למדים את הצרכים שלכם בפגישת אפיון שלוקחת כשעתיים ואז מחליטים יחד אתכם אלו התאמות עיצוביות עלינו לבצע על העיצוב בכדי שיתאם לצרכיכם, זה יכול להתבטא בגוונים (לעיתים העיצוב יפה אך צבעיו לא מתאימים למותג או לקהל היעד) וכך אנו נבצע התאמות טכנולוגיות כגון הוספת עמודות, הגדלת אזור תמונת מוצר וכדו'.
בחבילה זו אנו מספקים ליווי והדרכה, לכן חבילה זו תתאים במיוחד למי שמתחיל את צעדיו הראשונים במסחר באינטרנט.
מחיר – אפשרות זו נעה בין 1500 ל 4750 ש"ח בהתאם לצרכים שלכם מבחינת שעות הנדרשות, ליווי, שינויים וכדו..
אפשרות שלישית: רכישת עיצוב מקצועי והתאמתו לצרכים
יש ביכולתנו לרכוש עיצוב מחברות עיצוב בין לאומיות המתמחות העיצובים לחנויות וירטואליות.
יתרונות:
מבחר אדיר בכול נושא ותחום, טכנולוגיות המתקדמות ביותר "המילה האחרונה" תוצאה מדהימה ועלות נמוכה יחסית,
שימו לב שאתם בוחרים עיצוב המתאים למערכת MAGENTO
כמה מילים על אתרים שמהם ניתן לבחור עיצוב:
טמפלט מונסטר הוא אתר ותיק עם מאות עיצובים, קל מאוד לחפש בו, קל מאוד לסנן שם את העיצובים, ניתן לחפש לפי קטגוריות לפי צבע ועוד.
החסרון של טמפלטמונסטר הוא שקצב עידכון העיצובים נמוך והטכנולוגיות לא הכימתקדמות.
טיםפורסט:
מבחר ענק של עיצובים מאוד מאוד חדשניים כוללים מפרטים מרשימים ומתקדמים,קצב עדכון גבוהה
החסרון באתר טיםפורסט הוא שההאתר קצת פחות נוח לחיפוש, יש מעט קטגוריות
מחיר עבור חנות וירטואלית ברכישת עיצוב
המחיר כולל קניה של העיצוב הפיכתו לעברית וכלל השירותים סביב המחיר נע בין 4750 ל 8750 ש"ח בהתאם לצרכים שלכם מבחינת שעות הנדרשות, ליווי, שינויים וכדו..
אם אתם כאן אתם קוראים מאמר זה זה אומר כבר שאתם בדרך הנכונה, לא משנה במה תבחרו המכירות באינטרנט בעליה מתמדת וזה המקום הנכון לעשות בו עסים
תצליחו בכול מעשה ידכם!
אם אינך יודע להבחין מה המילה האחרונה או מה מתאים לך ורוצה להצליח, רצוי להתייעץ עם בעלי מקצוע לצפות במותגים בין לאומיים בתחום שלך
אחוזי המכירות שלך יושפעו בקשר ישיר מהעיצוב בצע בחירה נכונה לשם הצלחת העסק שלך באינטרנט
בהצלחה אייל 03-6051212
אם אתה מתכנת, או בעל ניסיון רב באינטרנט ולא ממש זקוק לתמיכה אלא רק חנות וירטואלית זולה ומקצועית אנו ממליצים על חנות וירטואלית קוסמי
לא ניתן להגיב.