רשתות חברתיות כלי לקידום חנות וירטואלית

כיצד ניתן למנף את מגמת רשתות החברתיות לטובת הגדלת מכירות ?

לעיתים שואלים אותי מה הקשר בין חנות וירטואלית ל רשתות חברתיות ? וכיצד ניתן להגדיל מכירות באמצעות רשתות חברתיות?

אז ככה…רשת חברתית היא הכלי החזק ביותר לקידום העסק במקביל לגוגל וכמו שנראים הגרפים היום, תוך זמן קצר צפויה רשת חברתית פייסבוק להיות פופואלרית יותר מהענקית “גוגל”.

השוואה גוגל ופייסבוק ויאהו

השוואה גוגל ופייסבוק ויאהו

כמו שזה נראה תוך שנה פייסבוק תעבור בפופואלאריות שלו את גוגל, לכן…אסור “לישון בגרביים..” והגיע הזמן לשחק את המשחק.

אנשים נמצאים שם ,ממליצים, מספרים על חוויות, מה ראו מה שמעו לכלל חבריהם ובני משפחתם.

ממוצע החברים בפייסבוק 250 וישנם המגיעים לאלפי חברים.

בצורה קלה ניתן להפוך את האוהדים שלך למפרסמים של המוצרים, זה מתחיל בכך שליד כל מוצר

רצוי להציב כפתורי like וכפתור share , על המתכנת להשתמש בהם בצורה נכונה כך שהם יציגו באופן אוטומטי בעמוד הפייסבוק של המשתמש את התמונה של המוצר שעליו הגולש לחץ like או share, וכן לתכנת זאת שיציג את שם המוצר המלא בעמוד הפייסבוק של הגולש, לצד התמונה.

כך בתוך כמה רגעים אם רונית מחיפה אהבה מגף יפה שיש כרגע במבצע בחנות yoopi.co.il והיא לחצה על like אז מיד תמונה של המגף תופיע בעמוד של רונית ומאות החברות שלה יראו את הפרטים של המגף “מגף עור חום עם אבזם מעוצב ב199 ש”ח בלבד..”

וכך רונית הודתה לחברת יופי על המבצע ואף פרסמה אותו למאות חבריה, שם זה לא נגמר.

אמשיך את המאמר במועד מאוחר יותר

אייל ביטון

חנות וירטואלית קיווי