קידום חנות וירטואלית זה פשוט וקל!

חנות וירטואלית קיווי כוללת מנגנון בלעדי להאצת הקידום בגוגל   לכן קל מאוד לקדם את החנות ביחס לכל מערכת אחרת שקיימת בשוק הישראליקידום בגוגל
אחד המקורות המשמעותיים להביא לקוחות לחנות הוא מנוע חיפוש. מנוע החיפוש המוביל כיום הוא Google, במידה ונהיה מקודמים בו (כלומר נופיע בין התוצאות הראשונות בעמוד הראשון), נזכה לכניסות רבות של לקוחות פוטנציאליים רבים שחיפשו מוצרים כמו שאנו מספקים.

איך להיות ראשון בגוגל?

בשביל להופיע בתוצאות הראשונות או להיות ראשון בגוגל, תצטרכו לעשות הכל שהגולש שלכם יהנה מהחנות שלכם מה שמעניין את גוגל זה שלגולש שלכם יהיה כיף ושהוא יהנה באתר שלכם ומה שעלכם לעשות הוא להעצים את החוויה של הלקוח כך גם הלקוחות ייהנו וגם החנות שלכם תטפס בגוגל

קידום מתחלק ל3 גורמים עיקריים:

  • טכנולוגיה
  • תוכן
  • קידום והפצה ברשת

 

טכנולוגיה

בתחום זה קיבלתם מאיתנו את חוד החנית את המערכת הטובה ביותר כאשר אנו דואגים ללמוד מה חדש להוסיף ולשדרג ולעדכן אתכם
רוב הכלים שקיימים באתר פועלים באופן אוטומטי לחלוטין ולא נדרש ממכם פעולה כל שהי, להלן רשימה של כלים לקידום אורגני ישנם מספר דברים שיהיה עליכם לעשות והם

מה אתם צריכים לעשות בתחום הטכנולוגי?

  • שלחו מפת אתר לגוגל
  • התקינו גוגל אנליטיקס וכתבו שם ותיאור מושך לגוגל
  • חברו את ה-Analytics ל-Webmaster Tools חיבור בין אלו מאפשר לכם לדעת אילו ביטויים המירו, באילו יחסים וכמה כסף הרווחתם מכל ביטוי. כך אתם יכולים להתמקד בקידום של הביטויים הרווחיים ביותר ובעלי נפחי החיפוש הגבוהים ביותר
  • פלטפורמות חשוב להציג לגולש בכל מקום ובכול זמן את החנות שלכם בצורה נוחה ונגישה, אם זה במובייל בטבלט או במסך רחב, במידה ולא בחרתם אצלנו עיצוב רספונסיבי פנו אלינו שנבדוק אם מופעלת אצלכם האפליקציה לתאימות לסמרטפון. גוגל בודק ומקפיד לדעת אלו אתרים נגישים בסלולר וגם על כך הוא ידרג את אתרכם במנוע חיפוש הרגיל

קידום חנות וירטואליתתוכן

בחנות וירטואלית התוכן האמיתי זה המוצרים שלכם כמה שיותר פרטים עליהם, תמונות גדולות וברורות למוצר, תיאור מלא כולל את כל השימושים השונים בו הוספת מוצרים דומים ומוצרים משלימים, טקסט קריא בגודל כתב ברור כפתור הוספה לסל בולט, מפרטים טכניים מלאים ואם אפשר גם מחיר טוב …

עמודי תוכן חשובים

צרו עמוד מי אנחנו שיספר עליכם מעט במידה ואתרם חדשים בתחום הביאו בסיפור את הרקע שהביא אתכם למכור את המוצרים אם זאת אהבה שלכם לדבר או כל סיפור אחר הדבר יגרום הזדהות של הלקוח וייתן לו נוחות לקנות ממכם
צרו עמוד שיציג מידע אודות משלוח אם יש או צורת האיסוף ועמוד שיציג מידע אודות אחריות ומדיניות החזרת המוצר
לאחר מכן קשרו אליו מעמודי המוצר

קטגוריות

צרו הררכיה פשוטה ונוחה לגולש אל תעמיסו בקטגוריות אם יש לכם יותר מידי קטגוריות ואין לכם אפשרות לצמצם בנו הררכיה שתאפשר לגולש להגיע למבוקשו בקלות לא יותר מ 8 קטגוריות ראשיות  ולא יותר מ 10 קטגוריות משנה וכן הלאה עשו שימוש גם בתת תת קטגוריות לפי הצורך עוד על קטגוריות

שם מוצר

יש לכתוב את שם המוצר כמו שגולש מחפש בגוגל ולא כמו שנוח לכם, לא מק"ט, ולא תיאור כללי, כמובן אם הוא משלב דגם אז גם את הדגם אם יש לכם מחיר מיוחד הוסיפו זאת לשם לדוגמה אייפון 6 רק 2100 ש"ח! " , החנות של קיווי עושה שימוש אוטומטי בשם המוצר ליצירת URL בעברית שידווח לגוגל על מהות העמוד

תיאור קצר

תיאור זו נועד עבור הגולש כאשר הוא מוסיף מוצר לסל בסל תהיה תמונת המוצר עם תיאור קצר, כנ"ל בעמוד קטגוריה (בכפוף לעיצוב שלכם) הכניסו תיאור בין 2 שורות תמציתי וענייני המתאר את המוצר

תיאור ארוך

כאן המקום לענות על כל שאלה שהלקוח יכול לשאול, ממש הכל מתיאור של המוצר ועד אלו חומרים הוא עשוי ומהן הפרמטרים הטכניים הוסיפו בעמוד המוצר מידע אודות גדלים, צבעים, סוגים, מידות,  זכרו אלו שאלות הלקוחות שואלים על אותו מוצר ותענו להם כן זכרו…אם לגולש יש שאלה על מוצר הוא לא יקנה! לכן התאמצו לענות על כל שאלה אם אפשר הוסיפו סרטון קצר שמציג את המוצר

 תמונות

רצוי שהתמונות יהיו מצולמות על לרקע לבן אחיד ואם לא ניתן אז רקע בהיר אחר, גודל התמונות גודל מינימאלי כ700 על 700 פקסל , גודל מקסימאלי 1100 על 1100, במערכת קיווי ישנו מנגנון חכם המבצע עבורכם הקטנה אוטומטית במקרה שהעלתם תמונה גדולה מידי ובנוסף ישנו מנגנון שעושה אופטימיזציה למשקל של התמונה בכדי שלא תעמיס ותאט את העמוד ותבזבז לכם מיקום באחסון.

שימו תיאור לכל תמונה גוגל עדיין לא יודע מה יש בתמונה והוא מבין זאת מהתיאורים שתמלאו

תמונת מוצר

העצימו את החיפוש

החיפוש הוא חלון הראווה שלכם תדאגו שכאשר לקוח מבצע חיפוש הוא יגיע לתוצאות, לשם כך יצרנו עבורכם אפשרות להוספת מילים נרדפות, כולל דוח חיפושים שמאפשר לכם לראות מה אנשים חיפשו אצלכם כמה עשו כל חיפוש כמה תוצאות הם קיבלו ומשם תוכלו להוסיף את המילים ישירות כמילים נרדפות למוצרים מסויימים

התמקדו בביטויים ממירים

חיבור ה-Analytics ל-Webmaster Tools מאפשר לכם לדעת אילו ביטויים המירו, באילו יחסים וכמה כסף הרווחתם מכל ביטוי. כך אתם יכולים להתמקד בקידום של הביטויים הרווחיים ביותר ובעלי נפחי החיפוש הגבוהים ביותר.

אפשרו יצירת בזז

אפשרו לגולש לשתף ולספר לחבריו אודות המוצר – ע"י כפתורי שיתוף שלח לחבר זוהי הזדמנות לאפשר לגולשים להכיר אתכם ללקוח פוטנציאלי חדש, ובחינם.

 

תוכן שנותן יותר

הכינו תוכן איכותי ורלוונטי לקהל היעד שלכם תוכן שבאמת עשוי לעניין אותם, כתבו להעשיר את הידע שלהלקוחות שלכם אל תכתבו עבור עבור "גוגל" כאן נכנס היתרון שלכם על פני כל מקדם אתרים חיצוני, מי יותר ממכם יודע? מה מעניין את הקהל שלכם, בתחום שלכם אתם המקצוענים הקפידו להוסיף תוכן מעניין ומעודכן אחת לשבוע, תוכן ענייני, מרתק ומקצועי.

צילום מוצר איכותיהעתקת תוכן מאתרים אחרים- בסדר בכמה תנאים

בחנות הוירטואלית לעיתים אין ברירה ואנו נדרשים להעתיק תוכן מאתרים אחרים לדוגמה מפרט טכני של מחשב, עלנו להקפיד על כמה דברים
1- להוסיף תוכן משלנו, ולקנח בתוכן משלנו
2- לא להעתיק ישירות מהאתר אלא להעתיק אל פנקס רשימות ומפנקס הרשימות להעתיק אל אתר אחרת אתם עלולים להעתיק קוד עם באגים
3- אל תעתיקו תמונות – גם בגלל בעיות זכויות יוצרים וגם בגלל שאם האתר ישנה את נתיב התמונה היא תעלם גם מאתרכם (הורידו למחשבכם ותעלו לאתר)

הימנעו לנסות להערים על גוגל – אי אפשר  ואם בכל זאת הצלחתם זה יהיה לתקופה קצרה מאוד ולאחר מכן תענשו

 

 

איך גוגל מחליט אם אני מספיק טוב ומקדם אותי?

לגוגל מספר רב של פרמטרים וכללים שדרכם הוא בוחר את מי להציב במקומות הראשונים כאשר כל הכללים נועדו להבין אם הגולש נהנה באתר שלכם ואוהב אותו כאשר את כל הכללים הוא ממיר לכללים טכניים

דוגמאות לכללים של גוגל

  • מהי מהירות עלית עמוד – זה ברור לו שאנשים לא אוהבים טעינת עמוד איטית
  • כמה זמן הגולש נשאר בכל עמוד – גוגל יודע כמה זמן הגולש נשאר אצל המתחרים שלכם בכל עמוד והוא משווה
  • האם הגולש חזר לגוגל לתוצאות נוספות או הסתפק באתר שלכם? – אם הגולש חזר לגוגל זה מעיד  שלא היה מרוצה
  • מה גודל הכפתורים של האתר בסמרטפון – גוגל מבין שלא נוח לגולש לגלוש באתר זעיר מהסמרטפון
  • כמה תמונות יש בעמוד ביחס לטקסטים – גוגל מבין שגולש יהיה עייף אם רק יהיה לו טקסט ארוך וללא עניין

כל המנגנון מחושב בצורה של נקודות לדוגמה:
בבחינה של כמה זמן משתמש נשאר אצלך בעמוד מהרגע שגוגל הפנה אותו אליך …אם גוגל העביר אליך גולש, הגולש נכנס ראה את העמוד וחזר שוב לגוגל "קיבלת נקודה שחורה" ככל שיש יותר נקודות כך תרד בדירוג… לחילופין אם הגולש שהה אצלך 3 דקות חזר לגוגל ונכנס לאתר אחר ושהה בו 5 דקות הוא כבר יהיה טוב יותר בעיני גוגל …האם אפשר לעבוד על גוגל ? לא נראה לי. פשוט צברו כמה שיותר נקודות זכות ותזכו להיות במיקומים הטובים ביותר

 

חזרה לראשי

אהבתם את המדריך? פרגנו בלייק או שיתוף 🙂

השאר תגובה

עליך להיות מחובר כדי להגיב.