פרק שלישי חלק 1 קידום בגוגל – כיצד האתר יוצג בגוגל

  1. הסבר קצר על קידום אורגני וקידום ממומן
  2. 3 היסודות לקידום אורגני בגוגל
  3. איך אתם נראים בגוגל
  4. איך מגדירים את המראה בגוגל

הסבר קצר על קידום אורגני וקידום ממומן

גוגל מציג 2 סוגי תוצאות, אתרים שהוא רואה לנכון שהם הכי טובים ומתאימים לחיפוש של הגולש ואתרים שמשלמים לו כל כל כניסה מחיר מחצי שקל עד כ 40 בהתאם לביקוש

הסבר בתמונה

קידום אורגני וקידום ממומן

 

3 היסודות להצלחה בקידום האורגני

  • טכנולוגיה מתקדמת ומותאמת לדרישות גוגל
  • תוכן איכותי באתר עצמו 
  • כניסות וקישורים מאתרים אחרים לאתר שלכם

הטכנולוגיה שלנו מובילה את תחום הקידום האורגני, קל יחסית לקדם את החנות הוירטואלית עם המערכת שלנו כלומר עם אותו תוכן ואותו רמת קידום לקוחות שלנו יגברו משמעותית על לקוחות של פלטפורמות אחרות בהמשך יוצגו דוגמאות..

כחלק מהקידום צריך להיות מעניינים וסקסיים לגולש כבר בעמוד של גוגל , ואנו מקנים לכם כלים פשוטים ונוחים לכך

הדבר הראשון זה

איך אתם נראים בגוגל

עיצוב המודעה שלך בגוגל

יש לכם כלי מובנה המאפשר לכם לעצב את המראה שלכם בגוגל וכך תוכלו להיות מעניינים יותר לגולש כבר כאשר תופיעו בתוצאות
בתמונה תראו

  1. זה נקרא כותרת
  2. זהו תיאור קצר
  3. קישורים נוספים (תוכלו לשלוט מהמסטרטולס של גוגל מה לא יוצג שם-אין אפשרות לשלוט מה יוצג)

איך מגדירים את המראה הכללי לגוגל?

  • שם חנות זה "הכותרת" – מספר 1 בתמונה הקודמת
  • תיאור לגוגל זה 2 בתמונה הקודמת
  • "חשבון גוגל אנליטיקס" – מומלץ מאוד להתקין בכדי לעקוב אחר התוצאות

הגדרות לגוגל

 

מיותר לציין כי מי שמעצב את המראה שלו בגוגל נכון יקבל הרבה יותר כניסות

שימו לב, עבור כל עמוד של מוצר תוכלו לעצב את המראה שלכם בגוגל הדבר חשוב ביותר,

קידום חנות בגוגל פרק למתקדמים

 

חזרה למפתח העניינים

השאר תגובה

עליך להיות מחובר כדי להגיב.