בפרק זה נלמד על ניהול הזמנות

החנות הוירטואלית שלנו כבר דיי מוכנה הכנסנו מוצרים, עצבנו את החנות עבור גוגל, הגדרנו כתובות אימיילים לקבלת הזמנות  ואפילו פרסמנו בגוגל ע"י שובר מתנה שקיבלנו מקיווי בחינם.

והנה הגיעה הזמנה ראשונה

  1. כיצד אני מקבל הזמנה?
  2. מהן סטטוסים של הזמנות?
  3. כיצד משנים סטטוס הזמנה?

 

 

איך אני מקבל הזמנה?

איפה אוכל לראות הזמנות?

בפרק 2 חלק 3 הגדרנו לאיזה אימייל תגיע הזמנה, אז כמובן שאנו נקבל את ההזמנה אל אותה כתיבת אימייל שהגדרנו  ההזמנה תהיה מלאה בכל הפרטים מי הלקוח, מה הוא קנה? איך הוא שילם? לאיזו כתובת לשלוח לו את המוצר ועוד..

בנוסף בתוך פאנל הניהול שלכם תוכלו לראות את כל ההזמנות ברשימה

ראו בתמונה

  1. כיצד להגיע להזמנות
  2. מה מכילה רשימת ההזמנות

עמוד הזמנות

 

עמוד הזמנה

עמוד הזמנה

 

סטטוסים של הזמנות

מה הוא סטטוס הזמנה?

סטטוס הזמנה היא הגדרה המאפשרת למנהל החנות לעקוב אחר המצב של ההזמנה ואף מאפשרת לקונה לראות מה המצב של ההזמנות, ברגע שמנהל האתר ישנה את סטטוס ההזמנה הלקוח מקבל על כך עדכון לאימייל, תוך שינוי סטטוס הזמנה בעל החנות הוירטואלית יכול להוסיף הערות שישלח למזמין + ישאר עותק בהזמנה שלו

בהגדרה הסטנדרטית במערכת ישנם 3 סטטוסים:

  1. סטטוס "בהמתנה" – יופיע ללקוח שביצע הזמנה באתר אך לא התבצע תשלום מלא ומאושר, לדוגמה הוא בחר בתשלום טלפוני, זה אומר שההזמנה עדיין לא אושרה אלא היא ממתינה לבעל החנות שיחייב ויעביר לסטטוס מעבד
  2. סטטוס "מעבד" – אומר שהתבצעה הזמנה ואף בוצע חיוב בהצלחה אבל ההזמנה נמצאת בתהליך עיבוד , בתהליך זה בעל החנות יבדוק אם יש את הסחורה במלאי, ואם כן יארוז וישלח ללקוח
  3. סטטוס "הושלם" – זה מצב בו בעל חנות הוירטואלית קיבל הזמנה ששולמה ושלח את המוצר בדואר

כיצד משנים סטטוס הזמנה ?

שינוי סטטוס מ "בהמתנה ל "בתהליך"

  1.  נכנסים להזמנה
  2. לוחצים על כפתור למעלה "חשבונית " (לא לחשוש זה לא שולח חשבונית אם לא הותקנה המערכת חשבוניות)
  3. גוללים למטה ולוחצים "שלח"
    הסטטוס ישתנה "בהמתנה" ל "בתהליך"

שינוי סטטוס מ "בתהליך" ל "הסתיים"

  1. יש להיכנס להזמנה
  2. ללחוץ על כפתור למעלה "שלח"
  3. לגלול למטה וללחוץ "שלח תעודת משלוח" (ניתן להוסיף מספר מעקב למשלוח)

חזרה למפתח העניינים

השאר תגובה

עליך להיות מחובר כדי להגיב.