גלובסרכישות האופנה אונליין בעלייה: "הרשתות הישראליות נרדמו בשמירה"

האם הפסדי רשתות האופנה הישראליות נובעים מהפופולריות של אתרי האופנה הבינלאומיים? ■ קמעונאים בשוק האופנה לא ממהרים לתת לקניות אונליין את הקרדיט להפסדיהם. להמשך הכתבה

 

כלכליסט

ביג השקיעה 15 מיליון שקל בהקמת אתר מכירות שיכלול חנויות מקוונות

קבוצת ביג נכנסת לאינטרנט. הקבוצה, המתמחה בהקמת מרכזי מסחר פתוחים, הקימה פלטפורמת סחר מקוון בשם +BIG, שתעלה לאוויר בעוד חודשים אחדים ותכלול חנויות מקוונות של כלל המותגים הפעילים בקניונים . בהקמת הפלטפורמה השקיעה הקבוצה 15 מיליון להמשך קריאה

גלובספז בוחנת: מכירת מוצרים באינטרנט ואיסופם ב-yellow

ענף המסחר המקוון ממשיך לצבור תאוצה, ויותר ויותר מותגים וחברות קמעונאיות מתחילות למכור דרך האינטרנט אחרי שנים שישבו על הגדר. האחרונה שבהן היא חברת הדלקים פז, שבימים אלה בוחנת פעילות שמשלבת בין עולמות האונליין והאוף-ליין..להמשך הכתבה

 

 

לוגו וואינטישראל במקום ה-3 בקניות באינטרנט בעולם!

מחקר בינלאומי שמפרסמת PayPal קובע: 73% מהגולשים הישראלים קנו ברשת בשנה האחרונה, מתוכם 79% רכשו באתרים בינלאומיים. נתון זה מציב את ישראל במקום השלישי בעולם, כשלפניה מדורגות אירלנד עם 86% מהקונים הרוכשים באתרים בינלאומיים ואוסטריה עם 85% מהקונים.להמשך הכתבה

כאן נעדכן בכתבות מעניינות הקשורות למכירות באינטרנט, חנות וירטואלית ועשייה של כסף דרך הרשת נשתדל לשמור אתכם מעודכנים

גלובס70% מבני-הנוער קונים באינטרנט; מה הם רוכשים ואיפה?

רוב בני-הנוער קונים כיום ברשת, כשהארנק האמיתי הוא כמובן זה של ההורים – כך עולה מסקר של חברת הגל החדש ■ בראש מצעד הרכישות נמצאים גאדג'טים, והאתר המוביל הוא….להמשך הכתבה

 

לוגו וואינטהקניות ברשת: נשים בודקות, גברים קונים מיד

נשים סומכות על המלצות גולשים, קוראות ביקורות וחוות דעת ונכנסות לפורמים לפני שהן מחליטות מה לקנות ברשת. גברים לעומת זאת, סומכים בעיקר על עצמם ומגיעים לאתר רק אחרי שהחליטו מה לקנות. מתברר שגם הרגלי הקנייה שלנו ברשת תלויים בג'נדר.להמשך הכתבה

 

כלכליסט

 עסקים קטנים: מדוע חשוב להתאים את האתר שלכם לכל מסך ומכשיר

קשה להדביק את קצב השינויים בעולם הדיגיטלי. מכשירים מחליפים גרסאות ומשתדרגים חדשות לבקרים, ועסקים שהשקיעו המון זמן ומשאבים בבניית אתר האינטרנט שלהם, מתקשים להישאר מעודכנים להמשך קריאה

 

לוגו וואינטגולף תמכור בגדי ילדים ותינוקות אונליין

הקבוצה שקנתה לאחרונה את עדיקה, תשיק אתר אינטרנט מכירתי ראשון תוך חודש. תוך שנה, כל מותגי קבוצת גולף יימכרו גם אונליין. "חשוב שנהיה שם", אמר ל-ynet מנכ"ל הקבוצה אלי מיזרוח. על רכישת פעילות טופשופ אמר: "הורדנו מחירים ברשת ב-20%, הם דומים לבריטניה והג'ינס זול יותר בארץ".להמשך הכתבה

 

גיקטיים

למכור יותר: 6 עקרונות איך לכתוב דף נחיתה נכון

בכל תהליך מכירה או שיווק, מתקיים תהליך של שכנוע. עבודת המשווק היא בעצם, לשכנע את הלקוח לבצע את הפעולה הרצויה (רכישה, הקלקה, מילוי טופס וכדומה). איך יוצרים שכנוע אגרסיבי מבלי להיראות מיואשים או אגרסיבים מדי? קבלו שש דרכים יצירתיות לעשות זאת:  להמשך קריאה

 

 

לוגו וואינט

למכור נכון: תנו לקונה לחוש שהוא החליט לבד

כולנו חיים וחווים את נושא המכירות, גם אם באופן תת-מודע, אבל דברים נראים אחרת מהצד של המוכרים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לקלוע בצורה מדויקת יותר לקהל היעד שלכם: איך תשכנעו את הלקוחות, איך תבינו את הצרכים שלהם ואת הפסיכולוגיה שלהם. פרק מספר חדש  להמשך קריאה

 

כלכליסט

 8 הטרנדים שענף הקמעונאות לא יוכל להתעלם מהם בשנה הקרובה

סעיף 7. נעשה הרבה יותר קניות במובייל כ־44% מהצרכנים בעולם שמתכננים לבצע קניות אונלייין יבצעו אותן באמצעות המכשיר הנייד. הסמארטפונים יוצרים נקודות מפגש חדשות עם הקונה לכל אורך תהליך הקניה, ומייצרים הזדמנויות גם ליצרנים או קמעונאים קטנים להפיץ את מוצריהם להמשך קריאה

 

לוגו וואינטהישראלים מובילים בקניות אונליין – מחו"ל

מנתוני איגוד האינטרנט הישראלי עולה כי למרות שרוב הישראלים כבר קונים באינטרנט, רק 26% מבתי העסק בישראל מציעים לצרכן הישראל מכירות אונליין. כלומר יש ביקוש לסחר אלקטרוני, אך אין היצע מקומי. לכן הישראלים פונים לחו"ל..להמשך הכתבה

 

כלכליסטנמאס לכם לקבל מוצרים מזויפים מעליבאבא? גם לממשל הסיני
רשות התעשייה והמסחר הסינית יוצאת בקמפיין נגד מוצרים מזויפים הנמכרים באתרי מסחר מקוונים במדינה. במסגרת בדיקה מדגמית של אתרי ענקית הסחר הסינית עליבאבא, היא מצאה כי רק 37% מכל מהמוצרים שנשלחו דרך אתרי החברה תאמו את תיאור המוצר להמשך קריאה

 

 

לא ניתן להגיב.

  mega888