בזמן שלקוח מבצע רכישה מהאתר הוא מקבל מידית עותק של ההזמנה שלו אל האימייל, בהזמנה יופיעו כל הפרטים כגון, מי קנה, מה קנה, איך שילם, לאן הזמין שיגיע המשלוח, מה המחיר, תיאור קצר של המוצר, אם הוא בחר צבע מסוים או מידה מסוימת, הכל יגיע אליו לאימייל בצורה מסודרת.

אתם מקבלים אל האימייל שלכם את העותק של ההזמנה שהלקוח ביצע (כמובן היא תופיע גם בתוך פאנל הניהול), לאחר שתשלחו ללקוח את המוצר תוכלו לשנות את הסטטוס של ההזמנה ואז גם הלקוח יקבל עדכון למייל עם הודעה שהמוצר נשלח , תוכלו אף להוסיף את המספר מעקב של הדואר אל הודעת עדכון הסטטוס, כך שהלקוח יקבל זאת ויוכל לעקוב אחר הזמנתו בדואר.

מספר הגדרות ראשוניות הקשורות לכתובות אימיילים

  • לאיזו כתובת אימייל יגיעו ההזמנות מהאתר ?
  • לאן יגיעו הודעות מטופס צור קשר באתר ?
  • מאיזה כתובת אימייל ישלחו ללקוחות ההזמנות

בכדי לבצע הגדרות אלו לחצו על "צעדים ראשונים" ויש ללחוץ הגדרות אתר > הגדירו עכשיו

כמו בתמונה זו

קבלת הזמנות

 

 

בהצלחה!

חזרה לראשי

אהבתם את המדריך? פרגנו בלייק או שיתוף 🙂

השאר תגובה

עליך להיות מחובר כדי להגיב.

  mega888