דוגמה לחנות פייסבוק – רשתות חברתיות הם מנוע כלכלי חזק ברשת הנתונים מדהימים וגם האפקטיביות 2.4 מליון ישראלים וישראליות נמצאים בכול יום בפייסבוק, חלקם אף כמה שעות ביום, הדבר הנכון הוא להציע להם את מה שהם צריכים ישירות שם בעדכון תדיר ובסנכרון מלא עם החנות הוירטואלית שלך. בנוסף לחנות בפייסבוק פיתחנו מוצרים משלימים שנרחיב עליהם בהמשך.

1- חנות בפייסבוק – חנות מלאה המסתנכרנת עם  ה-חנות הווירטואלית שלך כאשר יש לך שליטה מלאה מה יוצג בפייסבוק ומה לא הרשמה לניוזלייטר, עיצוב מותאם לרוב הפיד החדש של פייסבוק.

חנות בפייסבוק

לחנות בפייסבוק יש 2 רמות:

פיד כלומר עמוד שמציג מספר מוצרים בעמוד אחד והקלקה על המוצר מעבירה לחנות הוירטואלית שלך ושם מתבצעת הרכישה, לעניין זה יש יתרונות וחסרונות

רמה שניה היא חנות פייסבוק מלאה ישירות בפייסבוק כולל חיפוש, קטגוריות, סליקה ועוד…

להלן  דוגמאות ל-חנות בפייסבוק:

חנות בפייסבוק הרמה הבסיסית: דוגמה לחנות פייסבוק

חנות בפייסבוק

חנות בפייסבוק

חנות בפייסבוק – רמה מלאה

כולל חיפוש, קטגוריות, תשלום בפייסבוק ועוד…בעיצוב המקורי של האתר שלכם

 

חנות בפייסבוק

חנות בפייסבוק

 

 

חנות בפייסבוק יכולה להיות בעיצוב התואם את העיצוב של החנות הוירטואלית שלכם וזאת בהתאמה מלאה למבנה ולגודל של בעמוד בפייסבוק

תוכלו לראות ולהתרשם מעיצובים נוספים עבור חנות בפייסבוק

חנות בפייסבוק

חנות בפייסבוק

 

שדרוגים ושיפורים למכירות בעזרת רשתות חברתיות

2- הרשמה ב-5 שניות-פתחנו אפליקציה בפייסבוק שמורשת להעביר את הפרטים של המשתמש (באישורו) לחנות הוירטואלית שלך וכך בלחיצת כפתור אחת הוא נרשם הרשמה מלאה לחנות הוירטואלית ואתה מרוויח מכך כמה דברים הרבה הרבה יותר הרשמות לחנות שלך, פרטים של הנרשמים מלאים מדוייקים ועדכניים כולל אימייל הפעיל שלו וכל זאת לקוח מהפרטים שלו בפייסבוק.

3- כפתורי שיתוף – Like, Tweeter,Google plus , שלח לחבר – כל אלו כלים שאנו מקצים למשתמשים שלכם בכדי שיוכלו לפרסם אתכם ואת המוצרים הנפלאים שלכם. את הלייק שפתחנו ביצענו בצורה חכמה הכוללת לייק ליד כל מוצר שכאשר לוחצים על לייק כל הפרטים של המוצר הספציפי מופיעים אוטומטית על הWall של הגולש כלומר התמונה של המוצר השם של המוצר שמוביל אל עמוד של המוצר (עוזר מאוד לקידום בגוגל) ועוד..

4– שתף ותרוויח – שתף וקבל הנחה

שתף ותרוויח – לייק תמורת הנחה

לייק תמורת הנחה

 

 

 

 

 

 

 

לא ניתן להגיב.

  mega888