שירות "חנות וירטואלית קיווי " הוא שירות מבית "קיווי חנויות וירטואליות" הכולל מערכת ניהול לחנות וירטואלית ואחסון בחבילה אחת, בתמורת לתשלום חודשי. תקנון זה בא לפרט את הזכויות והחובות של שירות "חנות וירטואלית קיווי" כלפי משתמשיו.
אמנת שירות
אמנת שירות זו יחד ולחוד עם אמנת השירות באתר תבהיר ותסדיר את יחסי העבודה השוטפים מרגע מסירת האתר ללקוח כלומר מרגע מסירת הגישה לפאנל הניהול שם משתמש וסיסמה לניהול האתר / חנות מה מגיע ללקוח כחלק מהאחסון החודשי ומה מגיע תחת תשלום.
בכדי למנוע בלבול אנא קראו בעיון רב את המונחים
מונחים:
אפיון – הפגישה הראשונה שבה מגדירים וכותבים את צרכי ובקשות הלקוח עבור האתר אשר על-פיהם תימסר הצעת המחיר ולפי האפיון יפותח האתר .
WH– מערכת תקשורת כתובה לשליחת שאלות, בקשות להדרכה ודיווחים על תקלות באתר .
עם זאת הלקוח יכול לנסות להשתמש בהם ואף להיעזר במדריכי שימוש וזאת על אחריותו בלבד, במידה וקיים צורך לבדוק לתקן יתאפשר להזמין זאת תחת תשלום על זמן העבודה.
חבילת אחסון ושירות בסיסי כוללים:
שרותים בתשלום
תמיכת VIP- הרחבת שירות תמיכה, לתמיכה כתובה או טלפונית, כמצוין לעי"ל
באג מדומה – לקוח הדיווח על בג ולאחר בדיקות התגלה כי אין באג, הלקוח יחויב על זמן הבדיקות בהתאם לאיש המקצוע שעבד עליו
שינויים ותוספות – במידה ולקוח פונה עם בקשה לשינוי או תוספת זמן תגובה ובחינת הפתרון ינוע בין 7 ימים ל 14 ימי עבודה, מובהר בזאת כי קיווי אינה מתחייבת לבצע שינוי או תוספת כל שהיא הדבר נתון לשיקולה הבלעדי של קיווי במידה וקיווי תאשר לבצע השינויים ותוספות תמסר ללקוח הערכת מחיר או שיחויב לפי שעות העבודה בפועל.
עלויות שירותים.
כלל השירותים + שירותי גרפיקה שעת עבודה 250 ש"ח
עסקים אשר יש להם צורך שוטף ישנה אפשרות לרכישת חבילת ריטיינר שעות חודשי מוזל שכולל את כל השירותים השונים הנכללים תחת "שירות שוטף" ניתן לפנות לקיווי לקבלת הצעת מחיר
העלאת אתר לאוויר – כל אתר שנמסר ללקוח, נמסר לו לעבודה של הכנסת מוצרים קטגוריות ותכנים במידה ותוך כדי העבודה על האתר הלקוח מגלה תקלות באגים או חלקים שנכתבו בהסכם ההתקשרות ולא קיבלם, עליו לדווח מיידית לקיווי וזאת טרם העלאת האתר לדומיין הקבוע שלו, קיווי תבדוק ותיתן מענה, מהרגע שלקוח מאשר העלאת האתר לדומיין הקבוע והוא מאשר בכתב כי קיבל את כל מה שסוכם איתו , אין ולא יהיו לו טענות ו/או בקשות חדשות מול קיווי, ואם יהיו כאלו וקיווי תאשר שהיא יכולה לספק לו את המענה המענה יהיה בתשלום עלפי זמני עבודה
חיובים שיש לצפות להם
1- לקוח שלא רכש חבילת שירות שוטף אלא אחסון בלבד ופנה לקבלת שירות שאינו כלול באחסון כהגדרתו יודע ומאשר בזאת כי הוא יודע שיבוצע לו חיוב על זמן הטיפול בבקשה לפי הזמן שלקח בפועל עלפי בעל המקצוע וזאת בהתאם לאמנת השירות, קיווי לא צריכה להודיע על כך פעם נוספת,קיווי תודיע בסיום הטיפול על סכום החיוב או על זמני העבודה שנדרשו (במקרים בהם החיוב ירוכז לפעם אחת בסוף החודש).
2- לפני ביצוע פניה להדרכה הלקוח מתבקש לחפש את התשובה במאגרי המידע העומדים לרשותו באתר my.kivi.co.il ובאתר kivi4us.com, לפני בקשה להדרכה, בקשות חוזרות ונשנות על הפנייה למדריכים הקיימים יחוייבו.
3- באג מדומה כהגדרתו, שינוי, תוספת יחויבו בהתאם לזמן העבודה ללא בקשה מראש מהלקוח.