הרעיון והשיטה למוצרי קופה בחנות וירטואלית כנראה נלקח מהחנויות הפיזיות, יש להם סממנים ברורים ואופי מדוייק, לא כל מוצר בחנות וירטואלית יתאים להיות מוצר קופה , בכדי להבין את הרעיון נדמיין שאנו בקניות בסופר, מוצרי קופה אלו הם מוצרים אשר נמצאים ממש ליד הקופאית ותוך כדי שאתה משתעמם עד שהיא תסיים עם הלקוח הקודם אתה שולח יד ולוקח ממתק, סכיני גילוח שפתאום נזכרת שנגמרו וכדו'.
תמיד אלו יהיו מוצרים בעלות נמוכה יחסית של עד 50 ש"ח לכול היותר.
וזאת מפני שמחקרים מגלים ש "impulsive buying" (קניה עלפי דחף רגעי) תפעל במידה ניכרת בסכומים שאינם גבוהים.
בחנות וירטואלית הדבר דומה מאוד, ברגע שלקוח קיבל את ההחלטה לקנות אצלכם הוא כבר עבר תהליך ודילג מעל חסמים במוחו של הקניה באתרכם והתשלום באמצעות אשראי באתר האינטרנט שלכם, רגע לפני התשלום זה בדיוק הזמן להציע לו הצעות למוצרים קטנים ומשלימים לקניותיו.
מוצרי קופה יכולים להיות מוצר משלים קטן לדוגמה אם הינכם חנות רהיטים ומיטות מוצר קופה יכול להיות סט כיסויים למיטה, אם אתם בעלי חנות ליקב מוצר קופה יכול להיות אריזת מתנה מהודרת מעץ וכדו.
תמונה למיקום מקובל למוצרי קופה.
[contact-form-7 404 "Not Found"]