מדריך מיטוב יחסי המרה למתחילים: פרק 9

מדריך מיטוב יחסי המרה למתחילים

פרק 9: כלים לבדיקה ולמיטוב המרה

תחשוב על פרק זה כמו מדריך וגם קטלוג.
אם אתם מחפשים הסבר בסיסי לאיזה כלי עושה מה ואיך,
אתה תמצא את זה כאן. אם אתה רוצה המלצות, תמצא אותם גם כן.

להגיד שיש כלי לכל עבודה זה בלשון המעטה.
אתם תתקלו ביותר כלים ממה שאתם יכולים להשתמש.
לאחר קריאת פרק זה , עם זאת , אתם צריכים להרגיש מצוידים
ולעבור על כל האפשרויות ולבחור את הכלים הנכונים לעבודה שלכם.

אם דילגת ישירות לפרק זה מבלי לקרוא את השמונה שקדמו לו יכול להיות שתהיה בסכנה של פרק 9
עשיית טעויות CRO קלאסיות- יישום כלים וטקטיקות בלי תכנית .
אם זה אתה מומלץ שתחזור לפרק אחד. אתה כבר תגיע לכאן מהר ממה שאתה חושב ומוכן טוב יותר
כדי למנף את המשאבים בפרק זה.
היזכר בארגז הכלים הבסיסי שלנו מפרקים 4 ו -7. בפרקים אלו הכלים נחלקים לשלושה סוגים עיקריים : ניתוחים , סקרים למשתמש, ובדיקת משתמש. תחשוב על הקטגוריות הללו כמו מגירות בארגז הכלים שלך . מגירות אלה עשויות להכיל מספר כלשהו של כלים , בהתאם לצרכים ולתקציב שלך.
אם אתה בונה כלובי ציפורים כתחביב, אולי יש לך רק כלי או שניים בכל מגירה. אם אתה נגר מקצועי עם צוות של עשרים איש ,בטח יש לך כמה וכמה כלים. ובכל זאת, את הסבירות שלחובבן ומקצוען יש כמה כלים במשותף היא די גבוהה.
עכשיו לגבי מגירות אלו …

 

Analytics
הכלי הבסיסי והחיוני ביותר שיכול להיות לך , תוכנה העוקבת ומדווחת על מה קורה על בסיס קבוע.
אתה רוצה חבילת ניתוח כגון Google Analytics , KISSMetrics , Mixpane: או תוכנה דומה
שמאפשרת לך לקבל את הבסיס (כמו מבקרים ייחודיים ושיעור הנטישה ) , אבל גם כלי ניתוח מתקדמים כמו פילוח קהל,
ניתוח עוקבים ,ומעקב המרות.

פילוח יכול לייצר נתונים לקבוצות שונות של אנשים, ואתה יכול לבודד קפיצות קיצוניות או נקודות בעייתיות
בנתיב ההמרות שלך. ניתוח קבוצות עם מאפיין משותף מאפשר לך לנתח קבוצות קבוצות של משתמשים
יחד על ידי מציאת מכנה משותף כדי לראות איך משתנה התנהגות של קבוצה כאשר יש שינוי במכנה המשותף.
ניתוח קבוצה עם מכנה משותף לדוגמא בוחנת את מספר משתמשים שהורידו את האפליקציה שלך בחודש נתון.
אתה יכול להשוות בין משתמשים שהורידו בחודש אוגוסט לאלה שהורידו בחודש ספטמבר
כדי לראות איזו קבוצה יצרה את התעניינות רבה יותר או הייתה רווחית ביותר.
אתה יכול להשתמש במידע זה כדי ללמוד כיצד מוצר משנה את השפעה על ההתנהגות.

• Google Analytics (חינם)
• KISSMetrics
• Mixpanel
• Segment.io
• Chartbeat
• Clicky
• RJ Metrics
• Woopra
• Chart.io
• Custora
• Sumall
• GoodData
• Omniture

יש יותר תוכנות ,ובהתאם לגודל עסק, הסוג והתנועה שלך אתה צריך לקבוע איזה היא הטובה ביותר עבורך.
עבור רוב החברות -Google Analytics מהווה די והותר . אם אתה רוצה לעשות ניתוח קבוצות,
באמצעות שילוב של Google Analytics וKissMetrics תוכל לקבל את הנתונים המבוקשים.

סקרי משתמש
אבל ניתוח יכול מידע מוגבל על הצרכים של המשתמשים שלך; אתה צריך משהו שנותן לך
את היכולת לקבל תובנות ישירות ממשתמשים בזמן אמת, לשמוע את החששות שלהם במילים שלהם ;
אין דבר כזה יותר מידי משוב. זה המקום שבי סקרי משתמשים באים לידי שימוש.

לדוגמא …
השתמשת בניתוח להבין מדוע אחוז גדול של המבקרים שלך נוטשים בנקודה מסוימת בנתיב ההמרות שלך,
אבל אתה כבר עברת דרך הנתיב של האתר כמה וכמה פעמים ולא הצלחת להבין מה הבעיה .
הטמע סקר משתמשים בנקודה הבעייתית.
ביישום הבסיסי ביותר של סקרי משתמש, כל מה שאתה באמת צריך זה שאלה אחת טובה,
פתוחה המאפשרת למשתמשים להביע את דאגותיהם. אתה יכול לרכוש כתובת דוא”ל ייעודית לקבלת משוב,
אבל אכן תעמוד במילה שלך ותבצע שינויים בהתאם למשוב.
בשלבים יותר מתקדמים , סקרי משתמש יכולים לסייע לבדיקות A/B , על ידי הטמעת סקר בדף הבדיקה
ובדף המקור ולראות האם התשובות משתנות בדפים השונים.

הנה כמה אמצעים בסיסיים לביצוע סקרים , עם פירוט קצר על כל אחד מהם…
• Qualaroo מציע סקרים מוטמעים המאפשרים לך לשאול שאלות בדפים מסוימים או בנקודות מסוימות בנתיב שלך.
• Survey Monkey – הוא כלי סקר מקוון , אשר מסייע ליצור סקרים , משוב לקוחות ומחקרי שוק
באמצעות דואר אלקטרוני ומדיה חברתית.
• SurveyGizmo היא חברת תוכנה המתמקדת ביצירת סקרים מקוונים , שאלונים וטפסים עבור לכידת וניתוח נתונים.
• PollDaddy היא תוכנת סקרים ידידותית למשתמש , שניתן להשתמש בה כדי לקבל משוב ממשתמשים ב
אמצעות דואר אלקטרוני או מדיה חברתית.
• Survey.io הוא סקר קבוע המיועד לחברות הזנק כדי לקבוע אם המוצר שלהם הוא מספק ובלתי ניתן להחלפה.

בדיקת משתמש

אבל מה אם משתמשים לא יכולים לבטא את הבעיה שהם חווים?
למרבה המזל, יש שפע של אפשרויות לתוכנות בדיקות משתמש. כלים אלה מאפשרים לך לצפות באופן ישיר
כיצד משתמשים מקיימים אינטראקציה עם האתר שלך. אתה יכול להשתמש במשוב שלהם
כדי לקבל הבנה טובה יותר של הפונקציונליות של האתר שלך, כמו גם לבחון שינויים אפשריים
ולתעד כיצד הם באים לידי ביטוי במצב אמת.

הכן עצמך, עם זאת, כי מגירת בדיקת המשתמש היא העמוסה ביותר מכולם.
בנושא של שמירה על הדברים מאורגנים , הוספנו כמה חוצצים נוספים לזה את זה.
כדי להבין מה תופס את תשומת לב המשתמשים שלך, היכן שהם מחפשים , לוחצים, ומשתהים –
השתמש באחד מהכלים הבאים , שיבצעו מיפוי חם ויעקבו אחר תדירות קליקים. בדומה לסקר למשתמש,
כלים אלה יעזרו לך להבין כיצד המבקרים משתמשים באתר שלך , כך שתוכל לשער השערות
על איך לשפר את החוויה הזאת.
CrazyEgg– היא טכנולוגיית מעקב עיניים שמאפשרת לך לדמות היכן משתמשים מסתכלים באתר
באמצעות יצירת כלים כגון: heatmaps , scrollmaps .
Click Tale – הוא כלי שיוצר קטעי וידאו של אינטראקציות של המשתמש עם האתר שלך ,
כך שאתה יכול לראות איך הם משתמשים באלמנטים של ממשק המשתמש באתר שלך.
הכלי גם מנתח heatmaps , scrollmaps , בין היתר, גם בעזרת יצירת קטעי וידאו של אינטראקצית משתמש .

בהמשך, יש לנו כלי בדיקה נושאיים (קונספטואלים). ברגע שיצרת את ההשערות שלך,
כלים אלה יאפשרו לך לנסח במהירות ובקלות גרסת בדיקה של האתר שלך (המכונה גם wireframe )
ולקבל משוב לגבי כתמי פוטנציאל לצרות.

Balsamiq הוא כלי wireframing (תרשים של עמוד אשר מציג את מיקומם הפריטים )
שמאפשר לך ליצור סקיצות של wireframes וליצור השערות עבור בדיקות.
Cacoo הוא כלי יצירת תרשים ידידותי למשתמש המאפשר לך ליצור מגוון רחב של דיאגרמות
כגון מפת אתר, תרשים זרימה, תרשים UMLותרשים רשת.
Browsershots הוא יישום חינמי בקוד פתוח. שיוצר צילומי מסך של עיצוב האתר שלך
במערכות הפעלה ודפדפנים שונים. אתה שולח את כתובת האינטרנט של, וסוגי המערכות שמיועדות
לפתוח את האתר שלך בדפדפנים שלהם . ואז היישום יצור צילומי מסך ויעלה אותם לעיונך.

יש כלי בדיקות A/B ובדיקות מרובות משתנים. אלה לא יסולאו בפז כאשר כשמדובר בלנסות
ולהשוות שינויים בדף האינטרנט שלך .

Optimizely – היא פלטפורמת אופטימיזציה של אתר אינטרנט המתמקד בבדיקות A / B
ובדיקות מרובות משתנים והופך אותם לקלים יותר לשימוש ולהבנה באתר שלך .
Google Content Experiments – הינו כלי המשולב עם Google Analytics, והוא הכלי
לבדיקת אתר ואופטימיזציה החינמי של גוגל.
Visual Web Optimiser – מתמקד גם בגישה קלה יותר לבדיקות A / B ובדיקות מרובות משתנים,
אך כוללת מיקוד התנהגותי , heatmaps ובדיקות שימושיות , גם כן.
Unbounce– מציע גם הוא בדיקת A / B , תוך התמקדות בעיקר ביעילות של דף הנחיתה שלך .

לבסוף, ישנם כלים לבדיקת משתמש . אלה יאפשר לך לקבל משוב משתמשים ממשתמשים כמו שלך
עבור תכונות מוצר חדשות או עיצובי אתר חדשים. אלה נהדרים עבור קבלת משוב איכותי
מפורט אודות אופן קלות השימוש באתר שלך למבקרים בפעם הראשונה.
UserTesting.com מאפשר לך למצוא משתמשים כמו שלך ולתת להם סדרה של משימות לביצוע או שאלות
לענות באמצעות האתר שלך. הפעילות שלהם מוקלטת כך שאתה יכול לצפות במסך שלהם.
משתמשים גם מדבבים את החשיבה שלהם , כך שתוכל לקבל משוב מפורט על תהליך החשיבה שלהם,
תוך שימוש באתר שלך.
VerifyApp.com מקל עליך לקבל משוב על תמונות מסך או עיצובים במונחים של איזה עיצוב הקהל אוהב יותר,
או איזה בלתי נשכח, או אמין יותר .

נסה לא להרגיש מאוים על ידי הכמות האדירה של הכלים הזמינים. בעולם האמיתי , אנו רוכשים כלים
לאורך זמן ולפי הצורך. זה עשוי לעזור לשמור את הכלים שקיבלת לזמן שבו תזדקק להם.
לדוגמא, אם אתה עדיין בשלב איסוף הנתונים שלך, תתמקד בתחילה ביישום חבילת ניתוח גדולה.
ברגע שאתה מרגיש בנוח עם זה, בחן את הצרכים שלך ובחר בשירות של סקר משתמשים.
לאחר שהתקנת סקר למשתמש, התחל לחקור אפשרויות בדיקה.

כל הפרקים:

פרק 1:        הקדמה
פרק 2:        מדוע כדאי להשתמש בCRO?
פרק 3:        היסודות של מיטוב שיעורי המרה
פרק 4:        בנייה ובדיקת תכנית מיטוב
פרק 5:        חווית משתמש
פרק 6:        מיטוב דף נחיתה
פרק 7:        הפחתת שיעורי יציאה ונטישה
פרק 8:        מיתוסים של מיטוב יחסי המרה
פרק 9:        כלים לבדיקה ולמיטוב המרה
פרק 10:      מדידת מאמצי מיטוב יחס המרה
פרק 11:      טיפים ובונוסים מיוחדים
פרק 12:      סיכום

השאר תגובה

עליך להיות מחובר כדי להגיב.