מדריך מיטוב יחסי המרה למתחילים: פרק 11

מדריך מיטוב יחסי המרה למתחילים

פרק 11: טיפים ובונוסים מיוחדים

 

בונוסהנה רשימה משולבת של טריקים נוספים וטיפים שאספנו כדי לשמור על המובילות של האתר.

כמו תמיד הגישה צריכה להיות מותאמת לאתר הספציפי שלך.נסה את מה שנראה מתאים לצרכים שלך ולבסיס המשתמשים שלך, ולאחר מכן לנתח, לבדוק, ולחזור על הפעולה .

אזהרה , אם אתה כבר קפצת ישר לפרק זה ייתכן שהולכת שולל.
חזור והתחל מההתחלה. זה יהיה שווה את זה, ויכול לחסוך ממך לעשות כמה טעויות יקרות.

 

 

1. מהירות האתר
מהיעילות של הטריק הזה פשוט לא ניתן להתעלם ממנו . כפי שמדווח הבלוג Man Tag,
עיכוב של שנייה אחת בלבד מובילה לירידה של 7% בהמרות. אאוץ’.
שים לב למהירות האתר שלך כדי להבטיח שמאמצי הייעול שלך הם לא לשווא.

גרף

2 . תמיד סגור את העסקה
תחשוב על האתר שלך כאיש המכירות הבלתי נלאה שלך.
כל איש מכירות ששווה משהו תמיד משווק את התכונות המושכות ביותר של המוצר.
בדוק את האתר שלך ווודא שאתה מתקשר באופן ברור את הערך האמיתי שלך.

הנה כמה מסלולים שכדאי לשקול:
• הוכחה חברתית-המלצות יכולות לתת למשתמש תחושה של ביטחון.
אם המוצר כבר נבדק באופן חיובי על ידי משתמשים , שקלו להציג לראווה כמה עדויות כאלו באתר שלך .
אם אין לך ביקורות , אתה יכול לבקש כאלו, במיוחד אם יש לך משתמשים מרוצים מאוד, לקוחות מפורסמים ,
או להזמין לקוחות לשלוח עדויות.

• אימות על ידי סמכות- אתה יכול לקשור את עצמך למגמה, אמונה , או עמדה שהובאה על ידי מישהו
בעל שיעור קומה בקהילה או בתחום שלך? על ידי יישור עצמך עם אמונות משותפות,
אתה יכול להפחית את ההססנות שיש למבקרים.

• אימות של צד שלישי- גרסה של הוכחה חברתית , אך במקום עדויות אתה משתמש בלוגו של מותגים מהימנים
לנכס חלק מהערכים שלהם למותג שלך. “כפי שהופיע בניו יורק טיימס ” או להציג לוגו של לקוח בולט הם דוגמאות לכך .

• לבנות קהילה- לתת למשתמשים דרך להשתתף על ידי תגובות, ביקורות, משוב, וכו’.
זה יחזק את בסיס המשתמשים הנוכחי שלך על ידי טיפוח תחושת שייכות ,
בנוסף לטיפוח צמיחה של לקוחות פוטנציאלים שרוצים להשתתף גם כן.

• הפניות – לעולם אל תזלזל בכוח של הפנייה מפה לאוזן.
מינוף מפה לאוזן הוא מדריך בפני עצמו , אבל ראה איך אתה יכול לבצע שיתוף באמצעות תמריצים
כמו הנחות או מתנות חינם למשתמשים ולגייס אחרים באמצעות דואר אלקטרוני , מדיה חברתית, וכו ‘

אלה הן רק כמה דרכים חינמיות וזולות של חיבור האתר שלך ליותר משתמשים.

3 . תעלה את הערך הממוצע של הזמנה ממך ( AOV )
הנה כמה שיטות של הגדלת ה- AOV שלך. אתה יכול לשפר את ההכנסות שלך גם ללא שיפור יחס ההמרות שלך .

• Bundling . לשלב מוצרים משלימים רבים , תן למשתמש הנחה לרכישה שלהם יחד.
זה לעתים קרובות משכנע אותם לרכוש יותר ממה שהם היו צריכים במקור.

• מבצעים . מבצעים מגיעים במגוון של צורות וצורות , לדוגמה, משלוח חינם על הזמנות מעל $ 50
כדרך לגרום ללקוחות להוציא יותר . ” Super Saver משלוח חינם ” של אמזון משפיע על לקוחות
להשקיע לא רק בחמישים דולרים ברכישה אחת , אלא גם כדי לקנות אך ורק מסוחרי אמזון,
לכן מוכרים בודדים אינם נכללים בקידום. תזכורות כי הלקוח הוא רק דולרים בודדים ממשלוח חינם
יכולות להגדיל את המכירות.

• תמריצים מבוססי סיבה . ‘הנעליים של טום’ , אשר נותנים זוג נעליים או משקפיים לילד עני עם
כל רכישה , כנראה שעולים במוחנו. אבל הם לא היחידים שהשתמשו בהצלחה באסטרטגיה זו כדי להעלות AOV
( למה לקנות זוג אחד של נעליים , כאשר אתה יכול לקנות שניים ולעשות כפליים טוב? )
לפעמים תרומה לצדקה היא מספיקה כדי לשכנע את הלקוחות ש על הגדר .

• Rewards . תוכניות נאמנות יכולות לשמור על משתמשים חוזרות. בפרט,
תוכניות של תגמל רמות גבוהות יותר של הוצאות יכולים להשפיע לטובה על AOV , כמו גם תדירות רכישה.

• /Gamification .משחקיזציה זו דרך להמריץ משתמשים לנקוט בפעולות מועילות לעסק שלך.
זו יכולה לכלול משחקי לוח, התערבות על זכייה, תגים על השלמת משימות ,ואוספים של הישגים.
זה יכול להיות ממונף לAOV גם. לדוגמא, קידום המונופול השנתי של מקדונלד ‘ס מתייחס רק ללקוחות
שירכשו המבורגר קומבו גדול יותר ויקר יותר.

4 . עד כמה ידידותי אתה?

משתמש בקלות בנייד? יש סיכוי טוב שחלק מהמשתמשים שלך יגיעו באמצעות הטלפונים והטאבלטים שלהם,
ושום דבר אינו קשה יותר לניווט מאשר אתר לא ידידותי לנייד. אם משתמש לא יכול לנווט באתר שלך,
הם לא יכולים להפוך ללקוח.

דפדפן ידידותי? לא כל הדפדפנים בנויים אותו הדבר זה מובן מאליו , אבל אתה יודע אילו
דפדפנים פופולריים ביותר בקרב המשתמשים שלך? יש סיכוי שהאתר שלך הוא מדהים בכרום ,
אבל מבולגן על Internet Explorer. יש לעשות את המחקר . טען כמה דפדפנים ווודא שהמשתמש
תמיד רואה את האתר באותה הצורה. תיקון בעיות ספציפיות בדפדפן עלול לגרום לעלייה בהמרות.

תואם פרטיות? זה טוב להראות למשתמשים שהמידע שלהם מאובטח : סימנים כמו SSL ( https:// תגים מהימנים ,
ועדויות יכולות להפיג חששות . ודא שיש לך מדיניות פרטיות המקושרת מראש כל עמוד.

שפה ידידותית? ישנן 50 מיליון משתמשי אינטרנט בשפה הספרדית בארצות הברית לבדה.
זה יותר מהאוכלוסייה של משתמשי האינטרנט הכוללת של בריטניה. אם אתה מתעלם מתמיכה בשפה מסוימת,
מאוד יכול להיות משאיר הרבה כסף על השולחן.

ידידותי למשתמש? אף משתמש אף פעם לא יתלונן שהאתר שלך הוא קל מדי לשימוש, מהיר וברור .
אתר ללא בעיות הוא אתר אמין יותר.

ידידותי לקליקים? כמה קליקים ייקח עבור משתמש כדי להגיע למוצר/שירות שאתה מציע?
האם אי פעם ספרת? תחשוב על פחות. חושב על הדרך הברורה ביותר והקלה ביותר להכנסות.

ידידותי מבחינת זמן? מידע בדף הנחיתה שלך צריך להופיע בסדר עדיפויות לפי חשיבות.
יש לך בדרך כלל חמש שניות כדי לשכנע את המבקר להישאר בסביבה. להפיק את המירב בזמן הקצר ביותר.
כמה טוב הפיתיון שלך , וכמה טוב אתה מספק את ההבטחה ?

ידידותי לוידאו? וידאו בדף הנחיתה שלך מגדיל סיכויים ליצירת המרות. קח בחשבון את YouTube,
או שירותים אחרים, כל עוד משתמשים לא צריכים להוריד תוספים נוספים.
וידאו יכול לעורר תגובה רגשית שמחברת את המשתמשים ומובילה להמרה.

ידידותי מבחינת דירוג וביקורת? אם באתר שלך יש מערכת דירוג ומשוב למוצר,
עדיף לא להיות טוטליטרי ולמחוק כל משוב שלילי זה רק יוביל לפקפוק באמינות שלך.
אם אתה מאפשר ביקורות באתר שלך, וודא את שהאיכות ובוהה.לדוגמא, זאפוס מצאו כי תיקון שגיאות כתיב
בביקורות מוצר מגביר המרה.


הערות:

[1, 2] http://blog.tagman.com/2012/03/just-one-second-delay-in-page-load-can-cause-7-loss-in-customer-conversions/

[3] http://seogadget.com/conversion-rate-optimisation/

[4] http://blog.kissmetrics.com/boost-average-order-value/

[5] http://zerogravitymarketing.com/conversion-rate-optimization-tips/

[6] http://uxdesign.smashingmagazine.com/2009/05/15/optimizing-conversion-rates-its-all-about-usability/

 

כל הפרקים:

פרק 1:        הקדמה
פרק 2:        מדוע כדאי להשתמש בCRO?
פרק 3:        היסודות של מיטוב שיעורי המרה
פרק 4:        בנייה ובדיקת תכנית מיטוב
פרק 5:        חווית משתמש
פרק 6:        מיטוב דף נחיתה
פרק 7:        הפחתת שיעורי יציאה ונטישה
פרק 8:        מיתוסים של מיטוב יחסי המרה
פרק 9:        כלים לבדיקה ולמיטוב המרה
פרק 10:      מדידת מאמצי מיטוב יחס המרה
פרק 11:      טיפים ובונוסים מיוחדים
פרק 12:      סיכום

השאר תגובה

עליך להיות מחובר כדי להגיב.