סוס סנטר מרכז לרוכב הישראלי מותג המוביל בתחומו עלו לרשת בשנת 2002 ומאז עבר שינויים קלים.
לפני כ 30 יום הלקוח הגיע אלינו עם 2 אתרים שונים אחד ריכז תוכן פורומים פעילים אזור חדשות וודאו, ואזור נוסף שרכז בתוכו חנות פעילה.
בישיבת אפיון שנערכה ההמלצה הראשונה שלנו הייתה לאחד את 2 המערכות למערכת אחת חכמה המנוהלת במקום אחד ובעלת דומיין אחד.
מעבר לכך בעיה נוספת שמצאנו הייתה עומס אדיר בלגן גדול באתר, לכן ההמלצה השנייה הייתה לבצע מתיחת פנים למותג, לנקות את האתר עד כמה שאפשר ועם זאת לשמר את כמויות התוכן ליצור לאחר ישיבת האפיון יצאנו לדרך עם אתר אחד המשתמש גם לתוכן גם להקמת חנות אינטרנטית באותו דומיין עם עיצוב חדש ומרענן, ומרכז ניהולי אחד.
לא ניתן להגיב.