הכפלת המכירות

”רוצה למכור יותר תשקיע בפרסום..” טעות חמורה!
האם בכול פעם שאני רוצה למכור יותר אני צריך להשקיע עוד כסף בפרסום?

אז ככה….

להביא לקוחות חדשים לחנות זה עולה כסף דורש זמו התעסקות ועוד ואין ברירה צריך לעשות זאת  בכדי להגדיל מכירות.
אך עוד לפני שמגדילים את הפרסום בכדי להגדיל הכנסות יש צורך להגדיל את כמות הקונים מתוך כמות הלקוחות שנכנסים לאתר שלכם  היום.

בדומה לחנות פיזית ששם יש לתכנן החל מגובה המדפים, פתחי מיזוג, רמת תיאורה, מוזיקת רקע רמת נגישות  (לאחר מחקרים נמצא כי כל אלו ועוד אחראים על כמות המכירות בפועל) ורק אז להתפנות לפרסום והכנסת לקוחות לחנות – חנות לא נוחה לא ידידותית מורידה את כמות הקונים (מתוך כמות הנכנסים אליה)

כך חובה לעשות בחנות וירטואלית, יש לתכנן את העיצוב בהתאם למוצרים וקהל היעד, יש לדאוג לנוחות מקסימלית לתהליך קניה פשוט ונוח מאוד ועוד..

חשוב להבהיר לפרסם את החנות הווירטואלית זה חובה זאת לא זכות…(אם רוצים להרוויח)  עם זאת חשוב הרבה יותר להגדיל את “יחסי ההמרה”
יחסי ההמרה” היחס בין כמות הנכנסים לאתר לבין הקונים בו, לדוגמה אם פרסמנו בגוגל אדוורדס ונכנסו לאתר שלנו 1000 איש ובפועל קנו בו 5 אנשים

אז יחס ההמרה שלנו הוא 0.5%..
כלומר בכדי להביא את ה1000 איש עלה לנו 2000 שקל (נגיד שזה עלה 2 ש”ח ללקוח פוטנציאלי בפרסום בגוגל ) מתוכם קנו 5 אנשים, יוצא שעלה לנו 200 ש”ח כל לקוח בפועל.
ונגיד שכל לקוח קונה אצלנו ב 400 ש”ח שזה אומר שהכנסנו ברוטו 2000 ש”ח, יוצא מכך שעלה לנו 2000 ש”ח פרסום להכניס 2000 ש”ח מכירות, ואז אנו צריכים לעשות שיקול אם אכן זה שווה לנו..ואם נראה לנו שזה כדאי במידה ומכל מני סיבות החלתנו שזה כדאי (כגון חשיפת החנות החדשה לקהל לקוחות חדשים וצבירת לקוחות חדשים עם פוטנציאל לקניות עתידיות), אז תאורטית מיד נחשוב שכדאי להשקיע עוד 2000 ש”ח ואז יגדלו לנו המכירות בעוד 4000 ש”ח הכנסות זה לא נכון לעשות!

אז מה נכון לעשות?

לשפר את יחסי ההמרה כלומר לשנות את האתר כך שיהיה נוח , נגיש, ברור, מהיר, רספונסיבי, נוח לעבודה, מדוייק במחינת תכנים, ועוד…וכך נוכל להכניס  50 לקוחות שקונים על כל 1000 מבקרים ואז נמשיך להשקיע את ה2000 ש”ח בפרסום ונרוויח 20,000 ש”ח
מהרגע ששיפרנו את אחוז ההמרה אנו מרוויחים פי כמה על אותו עלות פרסום והכל נהיה יותר יעיל וכדאי.

בישראל חנויות וירטואליות רבות בנויות בצורה לקויה ובחוסר בנוחות לקונה, בנוחות לגוגל, באפשרויות התשלום, בתהליך התשלום ועוד…
הרבה לפני שמשקיעים בעוד פרסום ועוד הוצאות כספיות להבאת לקוחות נוספים יש לבצע פעולות בכדי להגדיל את יחס ההמרה האתר צריך להיות ברור מאוד, קל מאוד למשתמש, לא חודרני , לא מפרך בהזמנה, לא דורש הרשמה לפני תשלום ועוד…
לסיכום המחשה קטנה,  האם הייתם מפרסמים חנות (פיזית) לפני שהיא נגישה נוחה מכילה מבחר מוצרים? הרי הלקוחות שיכנסו לא ירכשו ואז הכסף שהשקעתם בפרסום ילך רובו לטמיון
אשמח לתת לכם המון עצות וטיפים להצלחה 0747-033363 אייל


אם אתה מתכנת, או בעל ניסיון רב באינטרנט ולא ממש זקוק לתמיכה אלא רק חנות וירטואלית זולה ומקצועית אנו ממליצים על חנות וירטואלית קוסמי

לא ניתן להגיב.