עולה כסף רב להביא את הלקוחות לאחר הקמת חנות באינטרנט אנו צריכים לעשות הכל בכדי שהלקוח יבצע אצלנו את העסקה ולא יעבור לחנות וירטואליות אחרת, אחרת פספסנו את המטרה..
מהם מוצרים דומים/מקבילים?
מוצרים דומים שיש להם שמות שונים בין השאר "מוצרים מקבילים" "מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך" או "אנשים שהתעניינו במוצר זה התעניינו גם במוצרים הבאים" לא משנה איך נקרא לזה הכוונה היא לאותו מוצר אך בסגנון אחר, או איכות אחרת או מחיר אחר…אל לנו להתבלבל בין מוצר מקביל למוצר משלים, מוצר משלים מצטרף אל המוצר הראשי, מוצר מקביל הוא חליפי למוצר הראשי, לכל אחד תפקיד אחר, רמת מחיר שונה ומיקום אחר בחנות הוירטואלית שלכם
למה כל כך חשוב להוסיף מוצרים נלווים?
עולה לנו המון כסף וזמן ואנרגיה להביא לקוחות אל החנות הוירטואלית שלנו, בין אם מדובר בפעילות פייסבוק, פרסום ממומן בגוגל או קידום אורגני, אם הצלחנו להכניס את הלקוח אל החנות הוירטואלית שלנו והצלחנו להעביר אותו את התהליך הפסיכולוגי של יצירת אימון בנו וגרמנו לו לפתוח את הארנק…זה הזמן לעשות הכל כדי שהלקוח ירכוש בחנות הוירטואלית שלנו במידה ולא ננגיש לו מוצרים מקבילים והוא יראה מוצר אחד שיש לו בעיה איתו כגון מחיר, צבע וכו , הוא ילך לחנות וירטואלית אחרת ויחפש שם את מבוקשו..ואת זה אנו לא רוצים לכן אנו נציע לו את ליד כל מוצר אצלנו באתר מוצרים מקבילים / מוצרים דומים…כמובן אפשר לקרוא להם גם "אם התעניינת במוצר זה יכול לעניין אותך המוצרים הבאים " או "אנשים שהתעניינו במוצר זה עניין אותם מוצרים אלו..
שימו לב מפני שקיווי עובדים על מערכת מג'נטו פרימיום (רשימת תכונות ) יש לנו אפשרות להוסיף שדרוג שיציג מוצרים דומים באופן אוטומטי לפי מה שלקוחות אחרים קנו שדומה לאותו מוצר.
כמה כללים לשימוש במוצרים דומים:
מקווה שמאמר הועיל לכם, אשמח אם תפרגנו ותשתפו
תודה ביטון אייל 🙂
לא ניתן להגיב.