חברת קיווי פתרונות תוכנה מציגה בפניכם את המערכת הנוחה והמתקדמת ביותר בשוק לבניית חנות מקוונת באינטרנט. רק אצל קיווי תקבלו את המערכת המקצועית, האמינה והידידותית  ביותר למשתמש: זוהי מערכת מהמובילות בישראל בתחום של בניית אתרי חנויות וירטואליות מקוונים.
השימוש בחנות מקוונת לעסקים
חנות מקוונת (או וירטואלית) הינה הדרך הנוחה והמשתלמת ביותר למכירה של מוצרים ושירותים אונליין. בעידן של מסחר אלקטרוני, בו רבים מהקונים רוכשים מוצרים מבלי לצאת מהבית – חנות מקוונת יכולה לאפשר לכל עסק ועסק למכור את מוצריו לקהל רחב יותר, וזאת תוך הוזלת עלויות, פנייה לקהל רחב יותר ומכירה של עשרות מוצרים ללא תלות באזור גיאוגרפי, בשעה ביום, או בזמינות בעל העסק.
החנות הוירטואלית של קיווי – יתרונות המערכת
מערכת בניית האתרים המקוונים של קיוי מאפשרת בנייה והקמה של חנות אונליין בפשטות ובעלות מינימאלית: דרך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר והבלעדיות לקיוי – מאפשרת המערכת לבניית חנויות שלנו – לבעל החנות המקוונת להגדיל את המכירות של העסק שלו בצורה משמעותית ובלי לצאת מהבית!
כאשר אתם מתקינים את המערכת לבניית חנות מקוונת של חברת קיוי, אתם מקבלים יחד איתה מגוון כלים מתקדמים, אשר ייסיעו לכם בהשגת חשיפה גדולה יותר ובהגעה אל קהל רחב יותר עם המוצרים שאתם מוכרים. למערכת מגוון העיצובים רספונסיביים, כלים מיוחדים לקידום האתר ואפשרויות מתקדמות לכל לקוח ליצור אתר המותאם אישית ופונה ללקוחותיו בצורה מדוייקת. כל היתרונות הללו הופכים את קיוי לבחירה הנכונה עבורכם. בנייה, עיצוב ותפעול של חנות מקוונת זהו תהליך די פשוט ואצל קיוי זהו גם תהליך מקצועי ביותר.

 

לתחילת הזמנה ובניית חנות מותאמת עבורך הקש כאן 

 

לקריאה על המסלול המקצועי שלנו לליווי בעלי עסקים בבניית חנות מקוונת לחץ כאן

 

לעמוד הבית של קיוי – בנייית חנויות וירטואליות

השאר תגובה

עליך להיות מחובר כדי להגיב.

  mega888