זיכוי (Store Credit)

שלום,
האם קיימת במערכת אפשרות לזכות לקוחות…למשל אם לקוחה מחזירה מוצר ואינה מעונינת לקבל את כספה בחזרה אלא מעדיפה לקבל זיכוי לשימוש עתידי בחנות?
בתודה,
 
נילי






  1. ניתן לבטל הזמנה, את הכסף עבור הלקוחה ניתן לתת בצורת קופון , יש לצור קופון ולתת לו את השווי של ההחזר להגביל אותו ללקוחה אחת לשימוש אחד ולשלוח ללקוחה את הקופון במייל לשימוש בקניה הבאה.להלן מדריך ליצירת קופון https://www.youtube.com/watch?v=WpgrzVZISfI
  2. תודה אייל!האם קופונים "אישיים" מסוג זה מופיעים גם בפאנל (בדפף האישי) של הלקוחה?בתודה,נילי
  3. לא,
  4. תודה רבה, יום טוב!

1 תשובה

ניתן לבטל הזמנה, את הכסף עבור הלקוחה ניתן לתת בצורת קופון , יש לצור קופון ולתת לו את השווי של ההחזר להגביל אותו ללקוחה אחת לשימוש אחד ולשלוח ללקוחה את הקופון במייל לשימוש בקניה הבאה.להלן מדריך ליצירת קופוןhttps://www.youtube.com/watch?v=WpgrzVZISfI

#1