מה ביצענו בפרוייקט זה?

1- אפיון ותכנון יסודי אשר הציג לבעלי האתר את כלל האתר עוד לפני שנכתבה שורת קוד אחת.

2- מערכת מלאה הכוללת ניהול חכם מעקב אחר קבוצות הצטרפות כמות מצטרפים ועוד…

3-  אפליקציה לאייפון המאפשרת לעקוב אחר הקבוצות ואחר החשבון האישי שלך

4- אפליקצייה לפייסבוק המציגה את כל הקבוצות השונות בסטטוסים השונים

תיאור הפרוייקט

אתר עם1 (am1.co.il) אחד הינו האתר המקורי הראשון המאפשר לקבוצות אנשים ליצור כוח צרכני ע"י התאגדות לקבוצות רכישה, הכל בצורה פשוטה נוחה וללא שום התחייבות של הלקוח.
איך זה עובד ?
קיבלת החלטה לרכוש רכב מאזדה 3 חדשה, עלות המאזדה אצל היבואן הינה 119,000 ש"ח לדגם הרגיל, אם תגיע אל היבואן ותלחץ ותשכנע ותבקש ותתחנן לקבל הנחה הוא יפרגן לך מתנה מגן שמש לכול היותר או אם ממש בא לו תקבל גם "עץ ריח" כי מבחינתו מי אתה ? עוד לקוח בודד וחלש…
לעומת זאת אם היית מגיע יחד עם 50 קונים והייתם אומרים ליבואן או הנחה של 20 אלף שקל או שנקנה מהמתחרים שלך…מה לדעתך היה קורה? במקרה הרע תקבלו הנחה קצת יותר קנטה על סך 10,000 ש"ח במקרה הטוב תשלם עבור הרכב רק 99,000 ש"ח, למה זה? כי כמות זה כוח.
אבל איך תוכל ליצור כוח איך תדאג לכמות רוכשים איתך? בדיוק למטרה זו הוקם אתר "עם1" מחפשים קבוצת רכישה למוצר אותו אתה מעונין לרכוש ומצטרפים אליה, אם אין אחת כזאת בין רגע פותחים אחת, אתה וצוות האתר שיעזור לפרסם את הקבוצה שנפתחה להצטרפות וברגע שיש כמות ששווה כוח מנהלי האתר שולחים את מומחה המשא ומתן שלהם לגשת ליבואן ללחצו עליו להוריד את המחיר לשפר את התנאים למקסימום האפשרי עבורך
עך נראה העמוד של קבוצה בגיוס (זוהי קבוצה בהתהוות ) שרק לאחר שהגיעו כמות מספקת של חברים מתעניינים מנהלי האתר משגרים ליבואן את איש משא ומתן להוזלת עלויות.

עמוד קבוצות בגיוס, זהו עמוד אשר מציג את כלל הקבוצות בגיוס שישנם באתרבכול התחומים כאשר ניתן בצד ימין לראות קטגוריות שניתן לסנן לפיהם, ליד כל פריט מצויין כמה חברים נדרשים להצטרף בכדי שההוזלה תצא לפועל.

הבעלים והיזמים שם פרוייקט זה הינם רן ודפנה דולב מבעלי בית ההשקעות "הדר דולב".

אנשים מדהימים, אינטיליגנטיים חמים הוגנים ובעלי תושיה וחוכמה אדירה.

אנו נהנים מאוד  לעבוד עימם לתת להם שירות.

לא ניתן להגיב.

  mega888