90% ממחזיקי כרטיסי חיוב בישראל קונים באינטרנט, מתוכם 46% יקנו או מתכוונים לקנות באינטרנט לקראת החג. 

ויזה אירופה מפרסמת שוב תוצאות סקר אודות הרגלי קניות באינטרנט באמצעות כרטיסי חיוב בערב חג הפסח. הסקר נערך על ידי חברת המחקר הבינלאומית נילסן בקרב מדגם מייצג של 525 איש מהאוכלוסייה היהודית הבוגרת בישראל במטרה לבחון את עמדת הציבור בישראל כלפי קניות באינטרנט לקראת חג הפסח.

מן הדו"ח עולה כי 90% ממחזיקי כרטיסי אשראי קונים באינטרנט – עליה של כ-5% מאז ראש השנה ומפסח אשתקד. מתוכם 46% מהישראלים יבצעו או מתכוונים לבצע רכישה באינטרנט לפסח עבור עצמם או בן משפחה, עם כרטיס חיוב. 

עוד עולה מהדו"ח ביחס להתנהגות צרכנים באינטרנט כי 67% ממחזיקי כרטיס חיוב עורכים קניות של מוצרים או מבצעים תשלומים על שירותים באינטרנט בתדירות של לפחות פעם בחודש.

ממצאים נוספים העולים מהדו"ח:

• כרטיס אשראי מהווה את אמצעי התשלום העיקרי. מרבית הרוכשים באינטרנט משתמשים בכרטיס אשראי לצורך התשלום (62%), גידול של כ-5% משנה שעברה (57%).

• יום הרכישות "החם ביותר" באינטרנט של הצרכן הישראלי לשנת 2013 היה היום השני של דצמבר (CYBER MONDAY), אז היקף העסקאות נאמדו ב-10.5 מיליון ש"ח, כמעט כפול מהיקף הרכישות היומי הממוצע.

• כ-32.52% מהיקף הרכישה בשנת 2013 ב חנויות וירטואליות היו על כרטיסי טיסה, סוכנויות נסיעות, ביגוד, מלונות, ספרים ותקליטורים, בהיקף כולל של כ-661 מיליון ש"ח.

לא ניתן להגיב.

  mega888