חשיבות באנר תדמיתי בחנות וירטואלית 

בעבר אתרי מכירות הציגו את המוצרים שלהם בעמוד הראשי בצורה בולטת ומכירתית כמות גדולה של מוצרים מיד איך שנכנסים לעמוד ראשי הכל מול עניי הלקוח כמות גדולה ובגודל קטן בשילוב צבעוניות אפקטים באנרים קופצים הכל כדי למשוך תשומת לב הלקוח. היום הלקוחות "התבגרו" ואין להם את היכולת לשאת בריצודים ו"דחיפה" הדרך הנכונה ביותר למכור יותר היא ע"י הכנסת הגולש/הלקוח שלנו עם כניסתו לעמוד הראשי לאווירה רגועה ונעימה וזאת לא "למכור" לו מיד אלה לגרום לו נעים בשניות הראשונות ותוך כדי לתת לו להבין במה האתר שלכם עוסק…

השוואה

 

תכנון באנר בעת בניית אתר מכירות באינטרנט

גודל הבאנר:

יש משמעות לאסטרטגיה וסגנון החנות כלומר אם מדובר בחנות המוכרת מוצרי יוקרה כגון תכשיטים ריהוט יוקרתי או שהאסטרטגיה היא המחיר האטרקטיבי , מבחר…

ככול שיש חשיבות למיתוג ויוקרה יש לעשות את גודל הבאנר גדול יותר גובה 500 פיקסל נחשב גדול מאוד והרוחב יהיה מקצה לקצה, במידה ומדובר באתר שמטרתו מכירת מוצרים במחיר אטרקטיבי כגון צעצועים גאדג'טים וכדו יהיה הבאנר חלקי על העמוד רוחב כ 2/3  גובה מקס 400 פיקסל..

תוכן הבאנר

אתר יוקרתי תדמיתי יכיל תמונת אווירה הרומזת על הציע של האתר אך לא בהכרח מכילה מוצרים לדוגמה דוגמניות מחייכות שיש עליהם תכשיט יקר אתר המציע מחירים טובים או מבחר יציג בעמוד הראשי את מיטב מוצריו המובילים בכול קטגוריה כאשר על גבי הפריים (תמונה אחת מתוך התמונות)  המתחלפות) יופיעו כמה מוצרים מאותה קטגוריה עם הדגשת היתרון של החנות לדוגמה "מבחר צעצועים לכל הגילאים" או "מבצעים מטורפים מחירים ללא תחרות"..כאשר לחיצה על התמונה תעביר את הגולש אל קטגוריה שמייצגת את המסר שמשודר בפריים

כמות פריימים (תמונות)

אם יש תמונה גדולה עדיף רק אחת אם מדובר בתמונות בינוניות מומלץ מקסימום 3 תמונות מעבר לכך אנו גם מאבדים את תשומת הלב של הגולש וגם גורמים להאטה של האתר העמוד נטען רק לאחר שיטענו התמונות ולתמונות יש משקל..ככול שיש יותר ישפיע על מהירות טעינת האתר, ואנו מעוניינים שהאתר שלנו יהיה מהיר.

גודל חומרי הגלם

כאשר מעצבים באנר הוא יהיה מבוסס על תמונות במידה ומדובר בתמונות אווירה ליצירת תדמית יש לרכוש אותם ממאגרים (לא מומלץ "לקחת" מאתרים בטח לא מאתרים ישראליים) בגודל שיהיה החל מ 800 על 800 פיקסל, במידה ומדובר בבאנרים אשר מיועדים לאתר מכרתי ופחות תדמיתי תמונות בגודל 500 על 500 פיקסל יספיקו, שימו לב חשוב מאוד שהתמונות יהיו ברורות צלולות ואיכותיות.

אתרים  לרכישת תמונות במחירים טובים

http://www.dreamstime.com

http://photodune.net

http://www.istockphoto.com/

דוגמה לחלוקה נכונה של באנר תדמיתי עם מכירות

עיצוב באנר

 

 

קצת יותר תדמית

בניית חנות וירטואלית לבגדי עבודה

בניית חנות וירטואלית לבגדי עבודה

לא ניתן להגיב.

  mega888