נגישות וורדפרס הנגשת wordpress

נגישות וורדפרסס wordpress

נגישות וורדפרסס wordpress ווקומרס

נגישות וורדפרסס WORDPRESS 

להזמנת שירות נגישות וורדפרס בהתאם לחוק הנגישות רק 2500 ש"ח התקשרו 03-6051212

על-פי חוק נגישות אתרי אינטרנט חובה על בעלי אתרי אינטרנט להנגיש את האתר על-פי סטנדרטים הקבועים בחוק בכדי ללמוד על חוק הנגישות תוכלו לקרוא כאן
אתר שלא יעמוד בתקנות אלו עלול לקבל קנס בסכום של 150 אלף ש"ח ללא הוכחת נזק.
בקיווי החלטנו לצאת במחיר מבצע נגישות / הנגשת אתרי וורדפרס במחיר מצחיק של 2500 ש"ח בלבד!

בזמן שרק ביצועי בדיקות להנגשה עולות בין 900 ל 1500 ש"ח, והביצוע עצמו כ 150 אלף, תלוי בגודל האתר

נגישות ווקומרס WOOCOMMERCE

במידה והנך בעלים של חנות וירטואלית על בסיס וורדפרס  תוכל לפנות אלינו 03-605-1212

ונשמח להעניק לכם שירות , אנו מומחים בהנגשת חנויות וירטואליות ובניהם MAGENTO  ונגישות לאתרי WORDPRESS

 

מחיר הינו 2500 ש"ח, בלבד למבצע זה מוגבל ל5 לקוחות בכל חודש. 03-6051212

מודול ADDON , Plgin הרחבה כל מערכת נתאים אותה לצרכים ע"י הכלי המתאים לה

קצת מידע על החוק מתוך האתר

מהי נגישות באינטרנט

  • אתר מונגש לפי תקנות הנגישות לשירות הוא אתר שבו בוצעו התאמות לפי תקן ישראלי 5568. התקן הישראלי הינו אימוץ של הנחיות בינלאומיות – הנחיות נגישות לתכני אינטרנט Web Content Accessibility Guidelines של ארגון ה W3C הבינלאומי (לרשותכם תרגום לעברית של הנחיות הנגישות). מסמך ההנחיות כולל קישורים להסברים ודוגמאות כיצד לבצע את ההנגשה.
  • התאמות הנגישות מאפשרות לאנשים עם מוגבלויות שונות כגון עיוורים ומוגבלי ראיה, אנשים עם מוגבלות פיזית המתקשים להפעיל את ידיהם, אנשים עם מוגבלויות קוגניטיביות כגון דיסלקסיה והפרעות קשב וריכוז, אנשים עם מוגבלות שמיעה ואנשים עם מוגבלויות אחרות, לעשות שימוש אפקטיבי בשירותים ובמידע המוצעים באתר.
  • לפניכם מספר דוגמאות להנחיות על פיהן מותאמים אתרים לאנשים עם מוגבלות:
    1. משתמש עיוור עושה שימוש בתוכנה שיש ביכולתה להקריא מידע מהמחשב. כאשר הוא גולש באתר הוא יוכל לקרוא את כל הטקסטים בסדר הגיוני (קריטריון 1.3.2), לקבל תיאור של מידע המצוי בתמונות (קריטריון 1.1.1), לזהות כותרות וקישורים (קריטריון 1.3.1) ולהיות מסוגל להפעיל את כל מה שיש באתר כגון קישורים, טפסים, כפתורים (קריטריונים 2.1.1, 2.1.2). התאמות אלו דורשות ברובן כתיבת קוד תקני לאתר ומתן מידע חלופי לתמונות ולמולטימדיה.
    2. גולשת שעקב מוגבלותה אינה יכולה להפעיל עכבר או מתקן דומה, תוכל לנווט באתר ולבצע פעולות באמצעות פקודות הניתנות דרך המקלדת (קריטריונים 2.1.1, 2.1.2, 2.4.3, 2.4.7).
    3. הטקסט באתר הוא בצבע בולט יחסית לרקע, כך שמתאפשר לאנשים שראייתם לקויה לקרוא את הכתוב (קריטריון 1.4.6)
    4. אנשים עם לקויות שמיעה יכולים לקבל את המידע המילולי הנמסר בסרטי וידאו שבאתר, על ידי הוספת כתוביות לסרטונים.

מה חייב בנגישות מידע ושירותים באינטרנט?

  • על פי התקנות יש לבצע התאמות נגישות לאתר אינטרנט שמספק "שירות לציבור" כהגדרתו בסעיף 19י לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח – 1998 ומידע על אודות השירות הציבורי.
  • לפי סעיף 19י לחוק, שירות ציבורי הוא שירות שניתן לציבור או לחלק בלתי מסוים ממנו בידי גוף ציבורי או במקום ציבורי, או שירות מהמפורטים בתוספת השנייה ובין היתר: שירותי מסחר, רווחה, בריאות, השכלה, פנאי, ספורט, תיירות, הארחה, תרבות, בידור, דת, אנרגיה, תקשורת (בזק), שירות בנקאות, אשראי, ביטוח, פנסיה או כל שירות פיננסי, והשכרת כלי רכב. מי שמספק שירות לפי הגדרה זו באמצעות האינטרנט יצטרך להנגיש את האתר.
  • לגבי אתרי אינטרנט שהשירות שהם מספקים הינו מידע, כמו אתרי חדשות, הנציבות תפעל להרחבת התוספת השנייה בחוקבכדי להכליל בה גם שירות זה בכל הנוגע לשירותים הניתנים דרך האינטרנט.
  • אם שירות או מידע אודות השירות ניתן באמצעות פלטפורמת צד שלישי כגון פייסבוק, גוגל, או אפל יבצע בהם נותן השירות רק את התאמות הנגישות שניתן לבצע באמצעות הפלטפורמה. לדוגמא, אם הפלטפורמה מאפשרת בחירה של צבעים, אזי יש לדאוג שהטקסט הוא בצבע בולט יחסית לרקע.

מי חייב בנגישות מידע ושירותים באינטרנט?

  • מי שחייב בהנגשה של השירות המסופק באמצעות האינטרנט, או מידע אודות השירות המסופק באמצעות האינטרנט, הוא בעלי השירות, המחזיק או המפעיל שלו בפועל. כלומר, על הבעלים, המחזיק או המפעיל של האתר חלה החובה לדאוג שהוא עצמו או מי שמספק לו את שירותי בניית האתרים או האפליקציות, או מייצר עבורו תוכן, יעשה זאת על פי דרישת הנגישות.
  • יש להדגיש כי בוני האתרים אינם חייבים כשלעצמם לבצע התאמות נגישות לאתרי האינטרנט שבנו, אלא לפי הוראות שהם מקבלים ממי שהם בונים עבורו את האתר. הדבר דומה לקבלן בניין הוא עצמו אינו חייב בהתאמות נגישות כלשהם לבניין שהוא בונה, אלא מי שמשלם לו עבור שירותיו.
  • עם זאת, במקרים שבהם בונה האתר הוא גם נותן השירות, הוא יהיה חייב בהנגשה. לדוגמא: מי שמציע פלטפורמה לציבור, שתכניה יוכנסו ע"י הציבור עצמו, כגון אתרי פורומים, אתרים לאחסנת תמונות, דפי זהב וכו'.
  • הגורמים החייבים בנגישות הם :
    1. גוף פרטי הפועל למטרות רווח, כגון חברה או עוסק מורשה.
    2. רשויות ציבוריות, כגון משרד ממשלתי או רשות מקומית.
    3. גוף  הפועל שלא למטרות רווח, כגון עמותה המספקת שירות לציבור.
  • התקנות חלות הן על שירותים בהיקף גדול והן על שירותים קטנים בהיקפם, תוך התחשבות במשאבים המצויים בידי נותן השירות. נותני שירותים המבקשים לקבל פטור מהנגשה בשל נטל כלכלי כבד מדי, רשאים לפנות בבקשה לפטור לנציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (להרחבה על האפשרות לקבלת פטור, ראו בהמשך המאמר).
  mega888