המרת אתר לחנות ווירטואלית

לא תמיד אנשים מודעים לחשיבותה של חנות וירטואלית מיד עם תחילת דרכם באינטרנט

לעיתים מתחילים באתר תדמיתי, בשלב מסויים מגלים כי האינטרנט יכול להוות מנוע ליצירת מכירות וביצוע עסקים ואז מקבלים החלטה להקים קטלוג ווירטואלי שיציג את המוצרים ברשת האינטרנט, אתר שיהווה קטלוג דינאמי עם תמונות מתעדכנות פרטים על המוצרים ועוד..

תוך זמן קצר מתחילות הפניות אל בעל האתר "מדוע אי אפשר לקנות ישירות מהאתר? " , "מוצאי שבת אישתי רצתה להזמין את השולחן שראינו באתר, לא היה ניתן לקנות אז חיפשנו ורכשנו באתר אחר"..

האסימון נופל ומתקבלת החלטה להקים חנות וירטואלית.

אך ישנה בעיה קטנה, רק לפני כמה חודשים השקעתי אלפי שקלים או עשרות אלפי שקלים באתר מכובד תדמיתי עם קטלוג יפייפה, אז אולי אבקש שימירו לי אותו לחנות וירטואלית.

מחשבה זו נובעת מחוסר הבנה של מערכת חנות ביחס לקטלוג בסיסי, בחנות תדמיתית עם קטלוג ישנה מערכת למנהל האתר המאפשרת לו להזין תמונות ולקרוא בשם לכול מוצר.

לעומת זאת בחנות ווירטואלית בכדי להציע מוצרים למכירה יש לטעון במערכת הניהול תוכן רב החל ממספר תמונות של המוצר, מחיר, מספר קטלוגי, תיאור מוצר, מוצרים נלווים, מחיר רגיל ומחיר מבצע, מוצרים משלימים, מערכת הרשמה ללקוחות , מערכת מעקב אחר מכירות, משלוחים, לקוחות, ועוד..

למעשה כל המערכות הללו מסובכות ולא ניתנות לפיתוח על בסיס מערכת קטלוג (נכון יותר לומר ניתן, אך המחיר גבוה יותר מהקמת חנות מלכתחילה).

אז צץ שיקול נוסף…גוגל..מנסיוננו , בין חודש ל-3 חודשים חנות מקבלת דירוג שהייה ואף הרבה יותר בגוגל, זהו תהליך טבעי שקורה בגלל כמות התוכן והקוד (אם הוא עשוי טוב)

בניית חנות מקצועית במחיר אטרקטיבי!
מלא את פרטיך - ומומחים שלנו יצרו עמך קשר לבניית האתר בתוך שלושה ימי עסקים!

  • כולל עיצוב מדהים + לוגו!
  • מותאם לטבלט ולסלולר
  • דומיין ותיבות דואר במתנה.
  • חנות בפייסבוק
  • ללא הגבלת מוצרים
התקשרו עכשיו - 03-6051212

  mega888