בכדי שהמוצרים שלך יוצגו באתרי השוואת מוצרים כגון זאפ או כמה על האתר לספק "אתר מראה" אתר שמציג את כל הפרטים בצורה מאוד מסוימת שמאפשרת לאתרי השוואת מוצרים להתעדכן על בסיס קבוע במוצרים שלך ובמחירים.

השלב של הקמת חנות וירטואלית כבר מאחריכם ויש בחנות מוצרים? בניהם יש מוצרים שהמחירים שלך הכי אטרקטיביים בשוק? בעזרת הצגתם באתרי השוואת מחירים כגון ZAP או אתר KAMA תוכל לקבל זרימה משמעותית של לקוחות המעוניינים לרכוש את המוצרים שלך,

טיפ…אם המחירים שלך לא נמוכים מספיק אל תכנס לזירה זו מפני שיש עלות לכל לקוח פוטנציאלי שנכנס אליך מהאתרים הללו, ואם לקוח יראה שהמחיר שלך גבוה הוא לא יקנה, אבל הוא כן יכנס לאתרך וזה יעלה לך כסף, כאשר הסיבות לכך שהוא יכנס לאתרך מגוונות החל מצפייה בעוד מספר תמונות של המוצר שהוא רוצה לקנות או תיאור ופרטים מלאים יותר לאחר שיילמד על המוצר הוא יקנה אותו בחנות הווירטואלית היותר זולה שמפרסמת באתר השוואת מוצרים.

חדש בקיווי

מנגנון שמעלה ומוריד את המחירים של המוצרים שלך באופן אוטומטי באתרי השוואת מחירים בכדי מצד אחד לשמור על אטרקטיביות במחיר ומצד שני להרוויח כמה שיותר, כלומר בזמן שאתה מזין מוצר למערכת אתה מציין בפניה מה המחיר הזול ביותר שאתה מוכן למכור, מה המחיר היקר ביותר שהלקוח יהיה מוכן לשלם ומהן הקפיצות של המחיר המערכת שלנו תבדוק מה המחיר הזול ביותר ותוריד את המחיר בהתאם לקפיצות שהגדרת.

לדוגמה:

אם טלפון סלולארי עולה 3000 ש"ח ואתה קונה אותו ב 2400 ש"ח אתה יכול לקבוע במערכת האוטומטית שהמחיר המינימאלי של המוצר יהיה 2600והמחיר המקסימאלי 3200 ש"ח וקפיצות מחיר יהיו ב 10 ש"ח, המערכת שלנו תבדוק מה המחיר הזול בזאפ נגיד שהוא 2750 היא תקבע שהמחיר שלך יהיה 2760 וכך תהיה הכי זול וממך יקנו הכי הרבה כמובן אם המחיר הזול ביותר עלה (לדוגמה נגמר למתחרה המלאי) המערכת תקפיץ את המחיר שלך שיהיה גבוהה יותר אך עדין הזול ביותר בזאפ.
בקפיצות שהגדרת (או תעלה את המחיר לפי הצורך) כך שתמיד תהיה זול בזאפ ותקבל את כל הלקוחות אליך!

בהצלחה

 

כמה וזאפ השוואת מחירים

כמה וזאפ השוואת מחירים

לא ניתן להגיב.

  mega888