שימוש נכון ואמנת שירות

אני מודה לכם שבחרתם בקיווי, בכדי ליהנות ולהפיק את מיטב התועלת מהאתר, בבקשה קראו בעיון רב.


שימוש נכון במערכת

מערכת האתר מכילה אפשרויות רבות מאוד לגמישות מקסימאלית, תוכלו משתמש מתקדםליהנות מכל האפשרויות הרבות שהיא מקנה פרט לאזורים המוגדרים
"למשתמשים מתקדמים בלבד" (או במערכות הותיקות תחת הגדרות)  אזורים אלו מיועדים לבעלי מקצוע  ועל אחריות המשתמש בלבד, בכדי לעשות שימוש שוטף במערכת אין לכם צורך להיכנס לאזורים אלו. שימוש לא נכון באזורים למשתמשים מתקדמים יכול לגרום לתקלות שתיקונם לוקח זמן ויעלה כסף, במידה ופניתם אלינו לאחר שישנה בעיה ובדקנו והתבהר כי הבעיה נבעה משינויי באיזורים אלו יבוצע חיוב על זמן העבודה מקסימום עד 3 שעות מתכנת ללא הודעה מראש (לא ניתן לחזות זאת מראש)
עלכן במידה ויש לכם צורך בביצוע שינויים בהגדרות מערכת שבאזורים למתקדמים ואינכם בעלי מקצוע אנו ממליצים לפנות אלינו לשירות או לבעל מקצוע מטעמנו.
כיצד נראית הגישה ל"משתמשים מתקדמים בלבד"

 

שירות לקוחות – מסלולים

שירות בסיסי – התשלום החודשי עבור האחסון מזכה אותך בקבלת שירות לרמת שימוש בסיסית בלבד ומוגבל ל-5 פניות לשירות בחודש, ניתן לפנות לשירות בכתב בלבד דרך מערכת הפניות,השירות לא כולל שירות טלפוני(ניתן לפנות טלפונית במקרי חירום אם האתר לא עולה, פניות אחרות לא יענו),יש לפתוח פניה אחת חדשה לכול נושא, בכדי שנוכל לספק לה מענה, פניה חדשה שתהיה בהמשך לפניה קודמת, או פניה שתכיל מספר נושאים תסגר ללא מענה.

שירות תמיכה VIP – במידה והצטרפת למסלול שירות ותמיכה VIP, תהיה זכאי לשירות תמיכה גם לרמה מתקדמת, כולל בקשות לשינויים בהגדרות מתקדמות ממערכת הניהול,
ניתן לפנות בכתב או טלפונית 0747-033363, השירות מקנה עד 2 שעות בכול חודש – לא מצטברות.

  • שירות לקוחות אינו כולל עבודות מתכנת, במידה ותבקשו עבודות שדורשות התערבות מתכנת לאחר ביצוען תחויבו עבור זמן העבודה

 

כיצד זה עובד?

בכול תחילת חודש חשבונכם אצלנו נטען בנקודות שירות (100 לאחסון / 300 לשירות VIP) הנקודות, כל פניה לשירות עושה שימוש ב-25/20 נקודות (בהתאם לדחיפות) שיורדות מחשבונכם הכוללת טיפול של עד 15 דקות.

חשוב לדעת:

  • במידה והטיפול בפנייתכם עולה על 15 דקות המערכת תעשה שימוש ב עוד 20 נקודות עבור כל 15 דקות שירות.
  • פניה למענה טלפוני לא תקבל מענה במקרים הבאים, אם אינך במסלול שירות או אם נגמרו לך נקודות שירות של חודש זה

 

שירות ליווי ראשוני במסלול פרימיום וסופר פרימיום

לקוחות אשר הצטרפו למסלול פרימיום / סופר פרימיום יחד עם מסירת המערכת תקבלו חבילת נקודות חד פעמית לתמיכה נוספת המיועדת לליווי ראשוני, בקשת כתובות אימייל, העלאה לאוויר – השימוש בנקודות תמיכה אלו יתאפשר במחלקה "ליווי בהקמה" בלבד.

כיצד פותחים קריאת שירות?

המלצה: רגע לפני שאתם פותחים קריאת שירות בדקו אם יש מענה לשאלתכם/בקשתכם במדריכי השימוש שלנו, פעולה זו תחסוך לכם נקודות שירות ותשמור אותם למקרים להם אתם זקוקים יותר.

הגדרות זמני שירות
באג – תהליך שעבד בצורה תקינה בעת מסירת האתר ללקוח והפסיק לעבוד וזאת מבלי שמנהל האתר יכול היה להשפיע עליו ,טיפול בבאגים יתבצע בטווח של 2-5 ימים, דיווח יעשה באמצעות מערכת הפניות בלבד תיקון באגים ללא תשלום.
שינוי /תוספת – בקשה שהוספה לאחר האפיון הראשוני ולא מופיעה בו מפורשות ולא הוגדרה בהסכם ההתקשרות, בין אם זה טכני תהליכי עיצובי,תרגום טקסט וכדו… קיווי תבחן את הבקשת הלקוח במידה ותוכל לבצע את הבקשה תספק הערכת מחיר ללקוח לביצועה

כיצד להימנע מתקלות

תקנון ואמנת שירות מלאה

לא ניתן להגיב.