בניית חנות וירטואלית

 

בניית חנות וירטואלית

לפי אמונתנו בניית חנות וירטואלית איננה רק עבודת תכנות כלומר "בנייה של החנות" אלא דורשת הבנה וידע הרבה מעבר, מטרת החנות היא לספק את הצרכים הכלכליים של הבעלים ולייצר לו רווחיות מקסימלית ובמינימום עבודה.
לכן לא נכון לפנות לבונה אתרים עם דרישות לביצוע כי במצב זה אתם לוקחים את האחריות על התוצאות כי תקבלו את מה שביקשתם ולא מה שאתם באמת צריכים ויש סיכוי טוב שלא תדעו על כל האפשרויות הנדרשות בכדי להצליח בחנות וירטולית מפני שאינכם מומחים בתחום

בדיוק כפי שפונים לאדריכל לתכנן את הבית שלכם ולא אתם מתכננים ופונים לפועלים שיבצעו בהתאם לתוכנית שעשים, כך יש לבנות למומחים שיתכננו עבורכם ויתאימו לצרכים שלכם את החנות הוירטואלית ולאחר מכן יש להעביר לפיתוח.

להלן מספר נקודות כדוגמה

תשתית לשיווק החנות

טרם תכנון חנות וירטואלית יש צורך לבצע תכנון שיווקי להכיר את קהל היעד, לבחור את הסגנון העיצובי המתאים ואת הצרכים למוצרים (לדוגמה מידה צבע, נוחות והבנה ועוד..) ורק לאחר מכן להתאים את האתר לצרכים אלו, דעו אין אתר יפה יש אתר מתאים

קידום אורגני

טרם בניית חנות וירטואלית יש לבצע תכנון של הקידום האורגני וכן לבחור ולהטמיע מערכות המעודדות את הקידום האורגני אחרת יהיה מאוחד מידיי וגרוע מכך אתם עלולים למצוא את עצמכם מכניסים את כל המוצרים מחדש לאתר בהתאמה לתוכנית הקידום.

לסיכום

בעת בחירת חברת בניית אתרים או פרילנסר שילווה אתכם קחו בחשבון כי אתם רק מתחילים את הדרך איתו ויהיה לכם צורך בשירותיו בתחום השיווק ניהול והובלה של הפרויקט שלכם להצלחה אנו מאחלים לכם שתצליחו בבחירתכם ושהעסק האינטרנטי שלכם יניב הכנסות מעבר למצופה. כמובן שנשמח אם תבחרו בנו קיווי לעשות עבורכם את העבודה בצורה הטובה ביותר שאנו יודעים.

בין השירותים שאנו מציעים:

הזנת מוצרים לחנות הוירטואלית
יצירת תוכנית שיווק מקיפה
כתיבה וניהול תוכן
קידום אורגני בגוגל
קידום בפייסבוק
ניהול חנות וירטואלית בפייסבוק
הגדלת רווחיות
פיתוח רשת שיתופי פעולה

ביכולתנו לייעץ ולהתאם לכם סל שירותים שיתאים לכם או להמליץ לכם על פתרונות, להתייעצות ראשונית התקשרו 03-605-12-12

  mega888